Gå til innhold

Når knuser dere pepperkakehuset ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe tradisjon på det? Vi tenker å knuse dem i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det blir nyttårsaften. Fin aktivitet mens man venter på rakettene

 

Anonymous poster hash: 981b0...50f

Skrevet

Nyttårsaften tenkte vi.

 

Anonymous poster hash: 0e77b...434

Skrevet

Nyttårsaften. For å symbolisere enden på det gamle.



Anonymous poster hash: 68b5f...d23
Skrevet

Vi lager alltid tre. Ett knuses på bursdagen til barnet (midten av desember), ett på lille julaften og det siste på Nyttårsaften. Jeg har vokst opp med at vi knuser det på Nyttårsaften, men det blir litt mye med tre på en kveld. Vi pynter dem første søndag i advent. 



Anonymous poster hash: e167a...c57
Skrevet

03. Januar. Da har det eldste barnet bursdag, og siden 1. Års dagen hennes, da vi tilfeldig knuste pepperkakehuset, har det vært en tradisjon siden hun syntes det var så gøy.

 

Hun er stor nå, men alle barna gleder seg likevel til å knuse pepperkakehuset, det er liksom en del av bursdagsfeiringen:)

 

Anonymous poster hash: f87ef...39c

Skrevet

Knuser det aldri.

 

Anonymous poster hash: f402b...3ac

Skrevet

Satte det opp 22. desember og ungene fikk ta det i dag. 

Greit å gjøre det før det støver helt ned.



Anonymous poster hash: 9f25d...4c5
Skrevet

Da vi var små samlet mine besteforeldre hele slekta til julefest 2.juledag. Var mange barn, og da var det tradisjon at alle barna stilte seg i kø, fra yngst til eldst, og slo et slag hver med tresleiva :) 



Anonymous poster hash: afa1b...1d8
Skrevet

Alltid nyttårsaften!

 

Anonymous poster hash: dbdd0...3a4

Skrevet

Alltid nyttårsaften!

 

Anonymous poster hash: dbdd0...3a4

Skrevet

Knuses alltid julaften på dagen. Lages tidlig nok så det står 2-3 uker først .

 

Anonymous poster hash: 0fd1c...67f

Skrevet

Vi knuser det også på nyttårsaften 😊

Skrevet

Nyttårsaften tenkte vi :) første året vi har laget.

 

Anonymous poster hash: ba66d...319

Skrevet

Alltid nyttårsaften.

 

Anonymous poster hash: a62ca...1a7

Skrevet

Hvorfor knuser dere det??

 

Anonymous poster hash: 6410b...f67

Skrevet

1 januar.....gjør det den dagen for da ryker både juletre og julepynt bort

Skrevet

Vi knuste det sikkert 1 uke før jul.

 

Jentene på 2 og 4 år var og spiste på det litt og litt gjennom hele dagen. Ikke bra med sukker hele tiden og ikke orker å spise noe særlig til de faste måltidene.

 

Så da måtte det rett og slett bort.

 

Anonymous poster hash: cda94...f4b

Skrevet

Nyttårsaften, spises med stor nytelse :)



Anonymous poster hash: 4b158...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...