mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Er det noe tradisjon på det? Vi tenker å knuse dem i dag
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Tror det blir nyttårsaften. Fin aktivitet mens man venter på rakettene Anonymous poster hash: 981b0...50f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Nyttårsaften tenkte vi. Anonymous poster hash: 0e77b...434
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 Nyttårsaften. For å symbolisere enden på det gamle. Anonymous poster hash: 68b5f...d23
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 Vi lager alltid tre. Ett knuses på bursdagen til barnet (midten av desember), ett på lille julaften og det siste på Nyttårsaften. Jeg har vokst opp med at vi knuser det på Nyttårsaften, men det blir litt mye med tre på en kveld. Vi pynter dem første søndag i advent. Anonymous poster hash: e167a...c57
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #6 Skrevet 26. desember 2016 03. Januar. Da har det eldste barnet bursdag, og siden 1. Års dagen hennes, da vi tilfeldig knuste pepperkakehuset, har det vært en tradisjon siden hun syntes det var så gøy. Hun er stor nå, men alle barna gleder seg likevel til å knuse pepperkakehuset, det er liksom en del av bursdagsfeiringen:) Anonymous poster hash: f87ef...39c
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #7 Skrevet 26. desember 2016 Knuser det aldri. Anonymous poster hash: f402b...3ac
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #11 Skrevet 26. desember 2016 Satte det opp 22. desember og ungene fikk ta det i dag. Greit å gjøre det før det støver helt ned. Anonymous poster hash: 9f25d...4c5
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #12 Skrevet 26. desember 2016 Da vi var små samlet mine besteforeldre hele slekta til julefest 2.juledag. Var mange barn, og da var det tradisjon at alle barna stilte seg i kø, fra yngst til eldst, og slo et slag hver med tresleiva Anonymous poster hash: afa1b...1d8
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #13 Skrevet 26. desember 2016 Alltid nyttårsaften! Anonymous poster hash: dbdd0...3a4
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #14 Skrevet 26. desember 2016 Alltid nyttårsaften! Anonymous poster hash: dbdd0...3a4
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #15 Skrevet 26. desember 2016 Knuses alltid julaften på dagen. Lages tidlig nok så det står 2-3 uker først . Anonymous poster hash: 0fd1c...67f
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. desember 2016 #16 Skrevet 26. desember 2016 Vi knuser det også på nyttårsaften 😊
Jenta og gutten Skrevet 26. desember 2016 #17 Skrevet 26. desember 2016 Nyttårsaften er tradisjon her også.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #18 Skrevet 26. desember 2016 Nyttårsaften tenkte vi første året vi har laget. Anonymous poster hash: ba66d...319
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #19 Skrevet 26. desember 2016 Alltid nyttårsaften. Anonymous poster hash: a62ca...1a7
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #20 Skrevet 26. desember 2016 Hvorfor knuser dere det?? Anonymous poster hash: 6410b...f67
TinaK 1990 Skrevet 26. desember 2016 #21 Skrevet 26. desember 2016 1 januar.....gjør det den dagen for da ryker både juletre og julepynt bort
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #22 Skrevet 26. desember 2016 Vi knuste det sikkert 1 uke før jul. Jentene på 2 og 4 år var og spiste på det litt og litt gjennom hele dagen. Ikke bra med sukker hele tiden og ikke orker å spise noe særlig til de faste måltidene. Så da måtte det rett og slett bort. Anonymous poster hash: cda94...f4b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #23 Skrevet 26. desember 2016 Nyttårsaften, spises med stor nytelse Anonymous poster hash: 4b158...614
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå