Gå til innhold

Greys tilbake 3 Januar :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg :) da kommer nok Criminal minds også, så går det fortere til en ny sesong av Skam <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greys Anatomi begynner imorgen på Tv 2 Sumo:)

Skrevet

Ja vet,men betaler ikke for det, når det er gratis på tven om en uke :D

Skrevet

Jeg bestemte meg for ett år sida for å gjøre noen innsparinger! Kuttet derfor alle kanaler og betaler kun for Tv 2 Sumo. Hjalp en del. Men forstår det at du venter hvis du har tv!

Har du sett Blindspot? Den synes jeg er veldig bra! Skal har jeg ikke sett enda.

Skrevet

det er jo lurt,men siden jeg har tv, så blir det bortkastet :)

Nei har ikke det, akkurat sett Eyewitness utrolig bra,men jeg har blitt dilla på serier som handler om homofile :)

Skrevet

Den må jeg se! Hvor går den? Jeg har fått dilla på serier som handler om "gamle dager", viktorianske tider osv. Fantastisk!

Skrevet

så den faktisk bare på youtube,vet ikke om den er på nettflix eller noe slik. Mange fine gamle serier ja :)

Skrevet

Den må jeg se! Hvor går den? Jeg har fått dilla på serier som handler om "gamle dager", viktorianske tider osv. Fantastisk!

Jeg kan enbefale the Tudors som omhandler kong Henrik den åttende, hans mange ekteskap og den engelske kirkens løsrivelse fra den katolske kirke. Serien baserer seg på faktiske hendelser, og er etter mitt skjønn en bra serie 😊

Anonymous poster hash: 4ffb8...499

Skrevet

Sett alle episodene allerede,nå er det pause I Amerika da. Gleder meg til de er tilbake!

Anonymous poster hash: 9cd06...05b

Skrevet

Følger amerikansk tid. Gled dere!

Anonymous poster hash: c267c...485

Skrevet

sikkert kult og følge amerikansk tid,men liker best med tekst :) skjønner engelsk,men får ikke med meg alt bare :) så ser det heller på tven :)

Skrevet

sikkert kult og følge amerikansk tid,men liker best med tekst :) skjønner engelsk,men får ikke med meg alt bare :) så ser det heller på tven :)

Enig det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...