Gå til innhold

Skal slanke meg, men eier ikke tålmodighet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ned 10 kg. Men gir alltid opp etter noen uker fordi det går såå sakte. Kan ikke være mye i bevegelse så må kutte i kalorier, men kutter jeg for lavt får jeg ulvehunger. Så må holde meg til ca 300 kalorier i underskudd, det kan jeg klare. Men synes det er så kjedelig å telle kalorier og får alltid lyst på alt mulig som ikke er fornuftig. Og etter flere uker med slit og kanskje 0,5 kg ned så gir jeg alltid opp.

Hvordan klare å fortsette til det blir resultater? Hva er ditt beste tips?

Anonymous poster hash: 2a7f2...408
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lavkarbo er mye mer effektivt og blir heller ikke sulten på det.

Vektnedgang er 80 % kosthold og 20 % bevegelse. Så det at du ikke kan bevege deg så mye, det betyr lite.

Skal du prøve lavkarbo, sett deg godt inn i hva det går ut på. Må ikke gå på den mest ekstreme varianten for å få effekt.

Men uansett - du må ha vilje til gjennomføringsevne, hvis ikke vil du ikke komme i mål uansett hva du setter deg fore. Kanskje du ikke vil det nok?

Anonymous poster hash: 70e27...149
Skrevet

Lavkarbo er mye mer effektivt og blir heller ikke sulten på det.

Vektnedgang er 80 % kosthold og 20 % bevegelse. Så det at du ikke kan bevege deg så mye, det betyr lite.

Skal du prøve lavkarbo, sett deg godt inn i hva det går ut på. Må ikke gå på den mest ekstreme varianten for å få effekt.

Men uansett - du må ha vilje til gjennomføringsevne, hvis ikke vil du ikke komme i mål uansett hva du setter deg fore. Kanskje du ikke vil det nok?

Anonymous poster hash: 70e27...149

Mulig jeg ikke vil det nok hele tiden. Har vel svake øyeblikk som ender med å ødelegge...

Har prøvd lavkarbo før, men tåler det ikke særlig godt, så må holde meg til grovkarbo/lavkalori i stedet.

Skrevet

du må holde ut ulvehungeren i noen dager, så justerer magemålet seg. hvis ikke virker det ikke som du ønsker det nok for å være ærlig

Anonymous poster hash: caede...90b
Skrevet

Skal ned 10 kg. Men gir alltid opp etter noen uker fordi det går såå sakte. Kan ikke være mye i bevegelse så må kutte i kalorier, men kutter jeg for lavt får jeg ulvehunger. Så må holde meg til ca 300 kalorier i underskudd, det kan jeg klare. Men synes det er så kjedelig å telle kalorier og får alltid lyst på alt mulig som ikke er fornuftig. Og etter flere uker med slit og kanskje 0,5 kg ned så gir jeg alltid opp.

Hvordan klare å fortsette til det blir resultater? Hva er ditt beste tips?

Med et kaloriunderskudd på 300 kcal vil du kun gå ned ca 1 kg i mnd.. Det betyr at du må være veeeeeeldig tolmodige for å klare 10 kg. Du virker ikke motivert eller så dette går nok ikke bra. Man må gjøre livsstilsendringer man kan leve med som funker og være motivert for å gå ned..

Anonymous poster hash: 18d27...b7e

Skrevet

Med et kaloriunderskudd på 300 kcal vil du kun gå ned ca 1 kg i mnd.. Det betyr at du må være veeeeeeldig tolmodige for å klare 10 kg. Du virker ikke motivert eller så dette går nok ikke bra. Man må gjøre livsstilsendringer man kan leve med som funker og være motivert for å gå ned..

Anonymous poster hash: 18d27...b7e

Så du mener jeg må ha større underskudd for å klare det?

Jeg er alltid veldig motivert til å begynne med, men klarer som sagt ikke holde motivasjonen, fordi det går sakte og fordi jeg før eller senere sprekker. Og når jeg først sprekker så daler motivasjonen også fort. Men hater å ikke passe klærne mine, så må klare dette nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...