GĂ„ til innhold

Inspirert, min venninne tar alltid med ungene!🙁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var bestevenner fĂžr. NĂ„ kan HiN ikke reise ifra 7 Ă„ringen og 3Ă„ringen uten Ă„ ta med minst en av barna. Hun kommer aldri pĂ„ besĂžk hit de fĂ„ gangene det skjer mĂ„ barna bli med. Den ene gangen ble den eldste hjemme fra skolen fordi hun hadde vondt i magen og ville bli med mor pĂ„ besĂžk hit. Hun lĂžp rundt sĂ„ hun hadde neppe vondt i magen. Hun reiser aldri vekk fra ungene selv om far og bestemor bor i samme hus. Hun MÅ alltid vĂŠre hjemme og ungene vil ikke at hun skal dra noe sted. Min venninne jobber ikke mer enn 40% men er sykemeldt stort sett hele tiden. Likevell klager hun pĂ„ at jeg aldri inviterer henne pĂ„ Ă„ reise ut eller er spontan med henne. Hun har aldri penger og hun mĂ„ jo alltid vĂŠre hjemme med mann og barn. Samtidig klager hun pĂ„ fĂ„ venninner. Jeg har bodd alene i 8Ă„r og hun har kommet pĂ„ besĂžk uten mann og barn Max to ganger.

Anonymous poster hash: 8852e...f7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NÄr hun klager, si det til henne? HÞres ikke ut som et stort tap Ä miste uansett. SÄ lenge ungene er over 1Är skjÞnner jeg ikke hvorfor de mÄ vÊre med hver gang.

Anonymous poster hash: 26f40...191

Skrevet

Hun fÄr slutte Ä klage pÄ ting hun kan gjÞre noe med. Bruk energien pÄ endring fremfor klaging.

Anonymous poster hash: 252d7...7d0

Skrevet

Framfor Ä klage her inne, sÄ fÄr du si til henne hva du mener.

Be henne komme uten mann og barn.

SpÞr om hun vil vÊre med ut pÄ ting, og konfronter henne med sutringen hennes over Ä aldri bli invitert pÄ noe dersom hun argumenterer med at hun ikke kan pga barna.

Anonymous poster hash: 05d0c...206

Skrevet

Skaff deg andre venner. Hun der har jo klistret sin egen identitet grundig fast i barnegrĂžten.

Anonymous poster hash: 5cbcc...322

Skrevet

Hun der hÞres slitsom ut... Og syns synd pÄ ungene som blir oppdratt til at mamma ALLTID skal vÊre sammen med de...

Anonymous poster hash: 7a8c7...191

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...