Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Vi var bestevenner fÞr. NÄ kan HiN ikke reise ifra 7 Äringen og 3Äringen uten Ä ta med minst en av barna. Hun kommer aldri pÄ besÞk hit de fÄ gangene det skjer mÄ barna bli med. Den ene gangen ble den eldste hjemme fra skolen fordi hun hadde vondt i magen og ville bli med mor pÄ besÞk hit. Hun lÞp rundt sÄ hun hadde neppe vondt i magen. Hun reiser aldri vekk fra ungene selv om far og bestemor bor i samme hus. Hun Mà alltid vÊre hjemme og ungene vil ikke at hun skal dra noe sted. Min venninne jobber ikke mer enn 40% men er sykemeldt stort sett hele tiden. Likevell klager hun pÄ at jeg aldri inviterer henne pÄ Ä reise ut eller er spontan med henne. Hun har aldri penger og hun mÄ jo alltid vÊre hjemme med mann og barn. Samtidig klager hun pÄ fÄ venninner. Jeg har bodd alene i 8Är og hun har kommet pÄ besÞk uten mann og barn Max to ganger.  Anonymous poster hash: 8852e...f7b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 NÄr hun klager, si det til henne? HÞres ikke ut som et stort tap Ä miste uansett. SÄ lenge ungene er over 1Är skjÞnner jeg ikke hvorfor de mÄ vÊre med hver gang.  Anonymous poster hash: 26f40...191
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Hun fÄr slutte Ä klage pÄ ting hun kan gjÞre noe med. Bruk energien pÄ endring fremfor klaging.  Anonymous poster hash: 252d7...7d0
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 Framfor Ä klage her inne, sÄ fÄr du si til henne hva du mener. Be henne komme uten mann og barn. SpÞr om hun vil vÊre med ut pÄ ting, og konfronter henne med sutringen hennes over Ä aldri bli invitert pÄ noe dersom hun argumenterer med at hun ikke kan pga barna.  Anonymous poster hash: 05d0c...206
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 Skaff deg andre venner. Hun der har jo klistret sin egen identitet grundig fast i barnegrĂžten. Â Anonymous poster hash: 5cbcc...322
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #6 Skrevet 26. desember 2016 Hun der hÞres slitsom ut... Og syns synd pÄ ungene som blir oppdratt til at mamma ALLTID skal vÊre sammen med de... Anonymous poster hash: 7a8c7...191
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ