Gå til innhold

Er jeg verdens verste datter og slem her?🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre ble skilt for 30 år siden. Ett bittert brudd fra min mors side da min far valgte å gå fra henne. At han aldri har vært en A4 far er ingen hemmelighet da han liker å leve sitt liv. Etter at jeg ble voksen for 15 år siden har jeg og min far fått ett godt forhold til min mammas store fortvilelse. Hun er fortsatt sint etter bruddet og faktisk blir hun sintere og sintere. Hun nekter å møte min far å kommer derfor ikke i bursdager, dåp ol. Hun blir sint på meg for i det hele tatt å ha invitert " den jævla drittsekken som har gjort ditt og datt". Nå skal jeg møte pappas nye kjæreste å dette har hun fått vite via felles kjente. Hun er nå rasende å vil gjøre meg arveløs. Hun vil at jeg skal komme til henne den dagen og mener jeg ikke skal prioritere min far da det var hun som tok vare på meg. Min mor mener forholdet ikke vil vare og at mine barn ikke skal møte denne damen. Min far har hatt litt damer opp igjennom årene (ikke noe utroskap) som fjør at min mor mener dette. Det er imidlertid 15 år siden sist jeg vet han var i ett forhold så ting kan ha forandret seg. Min far er nå en eldre mann på snart 70 år og jeg syntes det er koselig at han har funnet seg ei flott dame (hans ord). Hun høres fin ut å jeg vil møte henne.

Min mor mener mye om dette. Hun mener jeg er en dårlig og uansvarlig mor som lar hans kjæreste få møte mine små barn. Hun har nå laget krig å skjeller meg ut. Hva tenker dere? Er det så ikke at jeg vil møte pappas kjæreste eller er min mor like gal som hun alltid har vært?

Hilsen ei som er glad i sin mor men som blir usikker og såret også.

Anonymous poster hash: 90d12...e29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mora di er bitter og gal. Du gjør rett.

Skrevet

Dette var en skilsmisse mellom din mor og far, ikke mellom deg og din far. Din mor er virkelig urimelig. Hun må ha det skikkelig trasig om hun lar en skilsmisse som ligger 30 år tilbake i tid begrense seg. Smålig.

Fortsett å ha kontakt med din far.

Anonymous poster hash: 76673...aa6

Skrevet

Din mor høres helt crazy ut! Og hun kan heller ikke gjøre deg arveløs om hun tror det 😁 Synd for henne! Er nok slitsomt å ha det slik. Det ligger nok mer bak enn at hun bare er bitter...

Skrevet

Foreldre som krever at barna skal ta parti i deres skilsmisse er ikke gode foreldre. Din mor er bitter og urimelig.

Selv om hun er skilt fra sin eksmann er ikke du skilt fra din far.

Jeg har en pappa som er som din mor, han mente at ved å gå ut med venner, smile og leve som ungdommer flest tok mammas parti i skilsmissen. Han mente jeg burde sørge sammen med han over å ha en så svikefull mor... Han sliter med både det ene og det andre psykisk og er slett ikke frisk. Det er synd på han, men hans særhet kan ikke diktere mitt liv.

Jeg synes helt klart du skal besøke din far og møte kjæresten hans. Og om din mor skulle ha rett og forholdet ta slutt er jeg helt sikker på at barna dine ikke blir varig skadet av det altså 😉

Anonymous poster hash: ae9a3...b85

Skrevet

Jeg kan jo forstå henne litt hvis det er slik at faren din aldri har stilt opp for deg (?), og så føler hun nå at du prioriterer han over henne som har vært der hele tiden. Hun har likevel ingen rett til å oppføre seg slik.

Anonymous poster hash: 1e6a0...fde

Skrevet

Hun er gæren. En konflikt fra 30 år tilbake, som ikke engang er DIN konflikt, kan ikke få styre livet ditt. Din fars nye kjæreste var ikke samme person som ødela ekteskapet deres dengang da, så å holde seg unna henne vil bare være å straffe feil person.

Og hvis mor di er så hysterisk opptatt av faren din, betyr det jo bare at hun ennå ikke er emosjonelt fri fra ham. Bitterhet er det samme som stivnet sorg og sinne. Hun må snart få kutta den strengen.

Anonymous poster hash: 7368f...ea8

Skrevet

Det du kan gjøre er begge deler:

Møte faren din og kjæresten hans osv.

Men samtidig også være tydeligere på at du anerkjenner og setter pris på det din mor gjorde alene for deg i alle de årene, for det var garantert ikke lett. Det er ikke dermed sagt at hun har rett til å være så bitter og fæl, men det ene utelukker ikke det andre.

Skrevet

du gjør det riktig synes jeg, din mor er utrolig bitter etter så mange år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...