Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Skal etterhvert flytte sammen med kjæreste i hans bolig, og er ikke helt sikker på hva som er lurest å gjøre. Skal jeg leie ut min leilighet eller selge den? Ser at man må skatte på utleie da man ikke bor selv i den. ( Bir jo fryktelig dyrt da)?. Videre ved salg må man skatte på inntektene om man ikke har bodd i den det siste året? Får mest lyst å selge, og spare fortjenesten en tid. Blir ikke å kjøpe meg inn i hans bolig enda, før man har bodd en tid i lag. Noen som vet hva som blir best? Ved utleie vet man jo heller ikke om det blir mye slitt og er avhengig at de betaler leie i rett tid. ( Føles litt skummelt). Anonymous poster hash: 4f869...088
minniemor Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Lei ut for en sum som dekker utgifter og skatt.. gjerne så du går i 0,-.. for på sikt vil bare den øke voldsomt i verdi og du får mye mer avkastning på leilighet enn penger på bok.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Jeg ville leid ut for en periode. Litt for å sikre meg selv.hvis f.eks forholdet plutselig ryker så hadde jeg sluppet å stå på bar bakke. Hadde solgt den dagen det hadde blitt aktuelt å kjøpe meg inn evt kjøpt noe sammen. Anonymous poster hash: ff517...9a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå