Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 I går klokka 12 på formiddagen sto det en gutt fra skolen til min sønn på døra her og sa han skulle besøke min sønn... Hva tenker dere om å sende unger på besøk 1.juledag? Anonymous poster hash: 8f980...508
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 I går klokka 12 på formiddagen sto det en gutt fra skolen til min sønn på døra her og sa han skulle besøke min sønn... Hva tenker dere om å sende unger på besøk 1.juledag? Anonymous poster hash: 8f980...508 Guttungen maste om det samme igår ( dra på besøk til noen ) men han fikk ikke lov, julaften , 1 og 2 juledag drar man ikke til venner mener jeg Anonymous poster hash: 93fa5...077
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 1.juledag drar man ingen steder uten invitasjon. Anonymous poster hash: 4c407...fd8
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 Det gjør da ingenting? Du sier at det ikke passer hvis det ikke passer...? Ser ikke poenget med å true ungen til å være inne om dere ikke har noen andre planer? Vi var ute på tur igår med et vennepar og dems unger. Hadde det ikke vært for at de ventet gjester så hadde ungene våre vært med hverandre hjem. De skal være sammen idag før vi skal bort på middag... Anonymous poster hash: 23f36...c14
Superdolly Skrevet 26. desember 2016 #6 Skrevet 26. desember 2016 Jeg ville nok ikke sendt mine barn på døra til venner, men jeg ville heller ikke syntes det var ille om noen kom på døra her. Jeg ville ikke gjort det selv, nettopp fordi jeg vet at mange er veldig strikse på dette. Men jeg husker fra min egen barndom hvor kjedelig det ble å skulle sitte der innendørs og høre på de voksne, så jeg er glad for at jeg selv, mine søsken og nabobarna fikk lov å besøke hverandre og leke sammen, ute og inne.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #7 Skrevet 26. desember 2016 Hi her. Vi drar ikke på besøk til noen første juledag uten at vi er invitert. Jeg sa bare det ikke passet og at han kunne komme tilbake en annen dag. Men jeg skjønner ikke hvordan noen lar ungene gå til venner og ringe på... Ungene fikk til nød være litt ute i hagen i går for å lufte seg litt. Anonymous poster hash: 8f980...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå