Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver her, er vel bare for å lufte tankene mine. Min x har bestemt at han skall klippe håret til sønnen vår. Vel han kan ikke klippe hår det er rett og slett grusomt! Virkelig det er forskjellig lengde det er ujevnt, det er hakk i og det er ingen glidende overgang. Med andre ord helt grusomt! Jeg er flink med hår og sminke men min mann er utrolig flink til å klippe hår. Han har ett slags skjult lidenskap for det og fungerer som frisør for alle gutte venner og familie. De kommer heller til han en frisør for han er flinkere en frisørene. Jeg ba han 24. Om å please prøve å rette ut denne katastrofen av ett skamklipp. Vi skulle jo i stort familie selskap og jeg skammet meg. Det gjorde han men måtte jo ta relativt kort for at det skulle bli gjevnt (ikke snau klipt altså) I dag var vi igjen på en slags familie feiring hvor også far var invitert. Vi hadde det kjempe fint uten krangling og diverse. Sa i bilen til min mann at jøss x oppførte seg bra og for en fin dag vi alle fikk tross alt. 2 min etter ringer telefonen og han skjeller meg ut etter noter. Kaller meg alt mulig og sier at min mann ikke er faren til min sønn?? Jeg bare øøø nei hvorfor skulle han... ja da var det selvsagt pga hårsveisen. Jeg prøvde og berolige han og si at jeg setter ikke i gang med å mekke bil når jeg ikke kan det! Kan han ikke bare overlate hårklippingen til meg?? Men nei det var det han skulle gjøre 🙄 Greide fint å ødelegge den dagen og.... Men jeg kan rett og slet ikke la guttenavn gå rundt sånn det ser jo ut som han har skamklippet seg selv Anonymous poster hash: 9a4a7...837
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Da hadde jeg sagt at all klipp skal gjøres via frisør Anonymous poster hash: 7035c...c6f
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 Jøss, han er jo gærn. Anonymous poster hash: 9f3e8...0c6
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 Ok bra det er fler som gir meg rett...blir så sliten av at han alltid skall bestemme. Det er bare en liten ting han er utrolig dominant og det er så slitsomt😔 Anonymous poster hash: 9a4a7...837
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 Høres ut som min x. Han er ikke norsk da, ekstremt opptatt av at det er han som skal bestemme over spesielt hårsveisen. Rare greier. Også veldig dominant ellers og jeg slet mye før med utskjelling og SMSer. Heldigvis roet seg, men det er alltid latent 😝 Super slitsomt. Prøver å ha minst mulig m han å gjøre for å ikke provosere frem teite reaksjoner. Anonymous poster hash: 46201...3c9
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #6 Skrevet 26. desember 2016 Høres ut som min x. Han er ikke norsk da, ekstremt opptatt av at det er han som skal bestemme over spesielt hårsveisen. Rare greier. Også veldig dominant ellers og jeg slet mye før med utskjelling og SMSer. Heldigvis roet seg, men det er alltid latent 😝 Super slitsomt. Prøver å ha minst mulig m han å gjøre for å ikke provosere frem teite reaksjoner. Anonymous poster hash: 46201...3c9 Ja min x er heller ikke norsk. Hvorfor akkurat den hårsveisen betyr så mye aner jeg ikke. Men dessverre kan jeg ikke gjøre noe annet en la mannen min klippe han igjen. X en kommer aldri til å ta han til frisøren, det er han altfor gjerrig til. Men ungen kan virkelig ikke løpe rundt med en sveis som ser ut som lillebror hadde laget på han. Jeg lit de gå i barnehagen men ikke f**** om han kan gå rundt sånn blant folk og på skolen. Anonymous poster hash: 9a4a7...837
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #7 Skrevet 26. desember 2016 Kan ikke du gutten penger, så kan han gå til frisør og bestemme sveisen selv. Far føler seg kok overkjørt... han mener nok han hadde klipt han fin på håret. Alle liker ikke det samme som deg. Anonymous poster hash: 9e5bf...165
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #8 Skrevet 26. desember 2016 Kan ikke du gutten penger, så kan han gå til frisør og bestemme sveisen selv. Far føler seg kok overkjørt... han mener nok han hadde klipt han fin på håret. Alle liker ikke det samme som deg. Anonymous poster hash: 9e5bf...165 Det handler ikke om å like eller ikke like. Dette handler om teknikk. Det var virkelig grusomt. Han hadde ikke gått til frisøren om jeg så hadde gitt han penger. Hvorfor skulle jeg når vi har en her hjemme som klipper helt fantastisk og hvor gutten kan bestemme hva slags sveis han ønsker. Faren har en gammel halvveis ødelagt maskin. Jeg forstår han føler seg overkjørt men hvorfor kan han ikke tillate håret til meg? Blir litt sånn han blandet seg i datterens hår også. Og ante jo ikke hva og hvilken produkter han skulle bruke. Men å holde på med det skulle han🙄 Hun har hår til godt over rumpa, som huner ekstremt stolt av. Heldigvis er hun nå så gammel at hun fikser det selv. Og hun blir hysterisk om han bare rører håret hennes. Anonymous poster hash: 9a4a7...837
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 Ja min x er heller ikke norsk. Hvorfor akkurat den hårsveisen betyr så mye aner jeg ikke. Men dessverre kan jeg ikke gjøre noe annet en la mannen min klippe han igjen. X en kommer aldri til å ta han til frisøren, det er han altfor gjerrig til. Men ungen kan virkelig ikke løpe rundt med en sveis som ser ut som lillebror hadde laget på han. Jeg lit de gå i barnehagen men ikke f**** om han kan gå rundt sånn blant folk og på skolen. Anonymous poster hash: 9a4a7...837 Kan jeg spørre hvor han er fra? Min er fra Tyrkia, er dette kanskje en muslimsk greie, at hår er så viktig? Veldig spesielt 😝 Anonymous poster hash: 46201...3c9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #10 Skrevet 28. desember 2016 Høres ut som at han er sjalu på mannen din for at han kan klippe hår. Og da spesielt sønnen hans, og da skal ikke han være noe dårligere. Anonymous poster hash: 0b2ea...0b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå