Gå til innhold

Er så sint på ei venninne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, ei tidligere venninne da. Jeg har egentlig brutt kontakten og sagt at vi ikke kan være venner mer. Hun har sagt mye sårende til meg, det aller aller meste har jeg bitt i meg og ikke giddet å nevne igjen. Hun vet derfor ikke alle grunnene til at jeg ikke orker å omgås henne lenger, men de viktigste årsakene vet hun.

Innimellom frister det å skrive en melding hvor jeg tar opp alle disse tingene hun har gjort og sagt som har såret meg. Jeg føler det hadde gjort ting litt lettere for meg hvis jeg hadde fått det ut. Nå går jeg bare rundt og er irritert over hele greia.

Hva ville dere gjort? Åpnet et egentlig avsluttet kapittel for å si det man har på hjertet, eller bare latt det gå?

Anonymous poster hash: b95a1...09a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du allerede brutt kontakten har det ingen hensikt å rippe opp i det igjen. Legg det bak deg.

Anonymous poster hash: 5d6f5...e95
Skrevet

Eller, ei tidligere venninne da. Jeg har egentlig brutt kontakten og sagt at vi ikke kan være venner mer. Hun har sagt mye sårende til meg, det aller aller meste har jeg bitt i meg og ikke giddet å nevne igjen. Hun vet derfor ikke alle grunnene til at jeg ikke orker å omgås henne lenger, men de viktigste årsakene vet hun.

Innimellom frister det å skrive en melding hvor jeg tar opp alle disse tingene hun har gjort og sagt som har såret meg. Jeg føler det hadde gjort ting litt lettere for meg hvis jeg hadde fått det ut. Nå går jeg bare rundt og er irritert over hele greia.

Hva ville dere gjort? Åpnet et egentlig avsluttet kapittel for å si det man har på hjertet, eller bare latt det gå?

La det gå. Surt oppgulp som blir skrevet og avlevert i affekt er sjelden en god ide...

Anonymous poster hash: 3309b...fc2

Skrevet

Takk! Skal virkelig prøve å legge fra meg tanken. Eneste er at jeg blir så irritert at jeg nesten rister innimellom, da er det litt vanskelig å holde impulskontrollen i sjakk. Men får høre om jeg kan ringe ei annen venninne og få ut litt steam der 😁

Skrevet

Skriv ned det du vil si iet brev, men ikke gi henne det. Bare det å få det ut av hodet og ned på papir hjelper. Da får du sortert litt tanker også.

Anonymous poster hash: 1a9f3...323

Skrevet

Best å skrive det ned og få det ut, det hjelper. Men ikke gi det til henne. Jeg var i samme situasjon og tenkte ofte gjennom hva jeg ville sagt osv. Gikk rundt og kjente på denne såre og sinte følelsen. Og jeg skrev ned alt og rev det i stykker etterpå og har klart å bli ferdig med det.

Anonymous poster hash: 1de5d...668

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...