Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Noen her som har tatt det? Jeg skal ta mitt 4 ks om ikke lenge. Det er da 17 mnd siden forrige når dette blir tatt. Jeg har lite arrvev fikk jeg beskjed om sist. Hvor mange ks kan man ta? Har søkt på nettet, står mye ulikt. Mange gamle tråder. Har dere fått noen anbefalinger? Hvordan synes du selv magen din er? Anonymous poster hash: 88bdf...dec
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Jeg har hatt 3 tette keisersnitt. 12 måneder mellom første og andre, 20 måneder mellom 2 og 3. Det har gått helt fint, men har ganske mye arrvev og fikk mye smerter etter det siste. Jeg fikk likevel svar fra legene på sykehuset at jeg fortsatt kan ta både ett og to keisersnitt så lenge de følger nøye med og at livmor ikke blir utsatt for rier. Altså må keisersnittet tas såpass tidlig at det ikke er sjanse for spontan fødsel før det. De gjorde det samme med keisersnitt nr 3 også, ble planlagt keisersnitt i uke 36. Hvis du lurer på dette kan du jo snakke med en gynekolog eller en lege på sykehuset. Det er jo ingen standard grense som det var før. Da var det maks 3 keisersnitt. Anonymous poster hash: 86855...959
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 Åja, magen min ser ikke særlig bra ut. De skjærte litt skjevt på det siste ks og har fått litt heng på den ene siden av magen. Litt usymmetrisk, synes det ser litt stygt ut. 😔 Anonymous poster hash: 86855...959
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå