Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Jeg er 3 mnd på vei. Vet ikke hvorfor, men har en følelse av at det er noe galt med barnet mitt. Det er veldig ønsket så håper såklart ikke det er det. Dette fikk meg bare til å tenke litt. Har hatt 3 ks bak meg, lite arrvev Men tenkte plutselig.. Hva hadde skjedd hvis jeg hadde mistet barnet? At det hadde dødd? Eller at jeg kommer på ul (skal dit om 2 uker), og det ikke er noe hjerteslag? Jeg kan jo ikke ta en aborttabletter? Noen som har vært i samme situasjon? Tar de ks da? Beklager groteske tanker. Mye rart en bekymrer seg for... Anonymous poster hash: 1022a...f56
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Jeg har tatt 2 ks. Mistet i uke 13. Ingen fare med arret. Jeg har tenkt samme tanke som deg. Anonymous poster hash: 589a8...081
Herognå Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 Tok de keisersnitt når du mistet i uke 13?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #4 Skrevet 25. desember 2016 Tok de keisersnitt når du mistet i uke 13? Nei nei. Liten fødsel ble det.. Anonymous poster hash: 589a8...081
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. desember 2016 #5 Skrevet 25. desember 2016 Jeg mistet i uke 14, og jeg fikk cytotec som satte igang en "fødsel". Fosteret kom ut noen timer senere.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #6 Skrevet 25. desember 2016 det samme har eg og lurt på har 4 ks og håper på eit nr 5 gje ein lyd dersom du får svar Anonymous poster hash: 2268d...0ed
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #8 Skrevet 26. desember 2016 Jeg er 3 mnd på vei. Vet ikke hvorfor, men har en følelse av at det er noe galt med barnet mitt. Det er veldig ønsket så håper såklart ikke det er det. Dette fikk meg bare til å tenke litt. Har hatt 3 ks bak meg, lite arrvev Men tenkte plutselig.. Hva hadde skjedd hvis jeg hadde mistet barnet? At det hadde dødd? Eller at jeg kommer på ul (skal dit om 2 uker), og det ikke er noe hjerteslag? Jeg kan jo ikke ta en aborttabletter? Noen som har vært i samme situasjon? Tar de ks da? Beklager groteske tanker. Mye rart en bekymrer seg for... Anonymous poster hash: 1022a...f56 Hvorfor i alle dager kan du ikke ta aborttabletter? Anonymous poster hash: f6f5c...1ac
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #9 Skrevet 26. desember 2016 Hvorfor i alle dager kan du ikke ta aborttabletter? Anonymous poster hash: f6f5c...1ac Aborttabletter setter jo igang rier så kroppen skal støte ut/føde fosteret. Man kan ikke føde med en livmor full av arrvev etter KS, den kan revne. Svigerinnen min mistet i uke 14 (ma),der ble det utskrapning Anonymous poster hash: 71d6c...71e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #10 Skrevet 26. desember 2016 Aborttabletter setter jo igang rier så kroppen skal støte ut/føde fosteret. Man kan ikke føde med en livmor full av arrvev etter KS, den kan revne. Svigerinnen min mistet i uke 14 (ma),der ble det utskrapning Anonymous poster hash: 71d6c...71e Nettopp dette jeg tenkte på! Det var derfor jeg lurte, hva man gjorde.. Anonymous poster hash: 1022a...f56
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #11 Skrevet 26. desember 2016 Har uansett hørt at man må føde normalt når et barn i magen dør pga stor fare for infeksjon ved ks. Anonymous poster hash: 589a8...081
Herognå Skrevet 26. desember 2016 #12 Skrevet 26. desember 2016 Har uansett hørt at man må føde normalt når et barn i magen dør pga stor fare for infeksjon ved ks. Anonymous poster hash: 589a8...081 Jeg har hatt flere svangerskap bak med. Tatt ks flere ganger. Jeg kunne jo ikke ha født nå?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #13 Skrevet 26. desember 2016 Jeg er 3 mnd på vei. Vet ikke hvorfor, men har en følelse av at det er noe galt med barnet mitt. Det er veldig ønsket så håper såklart ikke det er det. Dette fikk meg bare til å tenke litt. Har hatt 3 ks bak meg, lite arrvev Men tenkte plutselig.. Hva hadde skjedd hvis jeg hadde mistet barnet? At det hadde dødd? Eller at jeg kommer på ul (skal dit om 2 uker), og det ikke er noe hjerteslag? Jeg kan jo ikke ta en aborttabletter? Noen som har vært i samme situasjon? Tar de ks da? Beklager groteske tanker. Mye rart en bekymrer seg for... Anonymous poster hash: 1022a...f56 Er det ingen som kan svare på dette? Som har vært i lignende situasjon? Anonymous poster hash: 1022a...f56
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #14 Skrevet 26. desember 2016 Aborttabletter setter jo igang rier så kroppen skal støte ut/føde fosteret. Man kan ikke føde med en livmor full av arrvev etter KS, den kan revne. Svigerinnen min mistet i uke 14 (ma),der ble det utskrapning Anonymous poster hash: 71d6c...71e Jeg hadde ikke orket tanken på at de skulle dele opp fosteret i biter. Og det er ikke det samme å føde ett foster i uke 16 som ett fullbårent barn. Du får nok ikke ks. Den største faren ved livmorruptur er at barnet dør og det er jo ikke en reell problemstilling her. Anonymous poster hash: f6f5c...1ac
Herognå Skrevet 26. desember 2016 #15 Skrevet 26. desember 2016 De deler vel ikke opp et foster i biter ved keisersnitt? Da hadde ingen under blitt født ved ks... Det er jo fare for mors liv ved livmorrutur regner jeg med? Ikke bare barnet..
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #16 Skrevet 26. desember 2016 De deler vel ikke opp et foster i biter ved keisersnitt? Da hadde ingen under blitt født ved ks... Det er jo fare for mors liv ved livmorrutur regner jeg med? Ikke bare barnet.. Ved utskrapning.. Anonymous poster hash: 71d6c...71e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #17 Skrevet 26. desember 2016 De deler vel ikke opp et foster i biter ved keisersnitt? Da hadde ingen under blitt født ved ks... Det er jo fare for mors liv ved livmorrutur regner jeg med? Ikke bare barnet.. Veldig sjelden det er så stor fare for mor. Blødninger greier vi ofte å kupere. Verst for banet som mister oksygentilførsel. Anonymous poster hash: f6f5c...1ac
Herognå Skrevet 26. desember 2016 #18 Skrevet 26. desember 2016 Okei. Jeg har ingen erfaringer med det her. Så jeg bare spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå