Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Jeg sliter med å huske ting...føler meg ofte dum, som ikke vet/kan/eller husker ting...enkelte ting som kanskje bør være en selvfølge å vite, kan for meg være vanskelig. Jeg husker ikke hvilke striper som heter hva på veiene f.eks, bortsett fra dobbel sperrelinje. Og jeg tok lappen for 15 år siden! Mange spør hva jeg husker best fra da jeg var barn...og jeg må tenke meg godt om. Kan fortelle mye, men merker at det meste jeg forteller om(ikke alt da ), har jeg bildebevis av. Jeg føler meg ofte dum, og trekker meg tilbake sosialt pga dette. Vi har to barn i bhg alder og jeg husker kun klokkeslett for fødsel, vekt og lengde på ene barnet. Mange slike småting som plager meg. Jeg datt og slo hodet kraftig når jeg var ungdom(på sykkel, hadde ikke overlevd uten hjelm..). Kan jeg ha fått en skade når jeg datt? Anonymous poster hash: 020a8...dab
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Jeg har EKSTREMT god hukommelse, men kan ikke for mitt bare liv si hva alle ungene veide, eller hva linjene på veiene heter. Anonymous poster hash: 8c3c9...aa6
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 Jeg er også fryktelig glemsk, men tror det handler mye om at jeg går og bekymrer meg masse og tenker mye på trasige ting. Da er heller ikke hodet helt med til å absorbere alt. Glemmer lett avtaler, tidspunkt, surrer med både det ene og det andre. Glemmer å skru på plata, sette på poteter, eller enda verre... at jeg har satt på potetene. Anonymous poster hash: 41f23...f15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå