Gå til innhold

Uværet som er i vente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke forhåndsregler tar dere?

Anonymous poster hash: 9f009...6e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor på Østlandet. Vi skal ut å rydde inn leker og andre løse ting som kan fly med vinden,og tjore trampolina mer fast.

Anonymous poster hash: fa15d...e45

Skrevet

Ute er alle løse gjenstander uansett fjernet /sikret på denne tiden av året, så vi gjør ikke noe spesielt.

Kajakker er bundet oppunder taket i naustet, så det går nok bra.

Bor på Vestlandet, sør for Stadt.

Skrevet (endret)

Jeg bor i Finnmark og her er det uvær rett som det er. Ingen løse gjenstander ute. Trampoline er selvsagt pakket vekk og søppelkassa ute er tjora fast. Ellers har jeg til en hver tid bunkra opp med ved og stearinlys/telys samt sjekka batterier i lommelykteri tilfelle strømbrudd. Passer også på å lade telefonen når det blir meldt uvær.

Endret av Marriet
Skrevet

Bor i Møre og Romsdal, rett vet sjøen så her pleier det å ta hardt. Vi har tjora fast utemøbler og gassgrillen, og ryddet inn barnas uteleker og diverse småting. Mobilene er fulladet og vi har ved, batterier og stearinlys. Ved veldig sterk vind går ofte strømmen her og blir borte et par dager.

Anonymous poster hash: ba341...92b
Skrevet

Hva er forhåndsregler? Det er det ingenting som heter.

Anonymous poster hash: 6fff2...ff2

Skrevet

Bor på Jæren og her er alt tatt inn for vinteren. Erdet vestavind står det rett på her, høres ofte ut som et lokomotiv som treffer veggen når vinden blåser opp.

Det blåser godt ute alt nå, men sikkert bare kuling.

Vi har kokt opp varmt vann på to termoser pga vi gir flaske til babyen. Lommelykter har vi allrid i nattbordet.

Vi skal i juleselskap 15 minutt unna, helt ute ved havet, middag kl 15. Får se i morgen om vi kjører.

Anonymous poster hash: 49fb5...6dc

Skrevet

På vestlandet tar vi forholdsregler allerede i september😂 Eneste jeg har gjort er å legge frem fyrstikker👍🏼 Ved har vi garasjen og kjøleskapet fullt av mat! Storm har vi hatt flere ganger i år ;)

Skrevet

Tar ikke noen spesielle forholdsregler egentlig. Bor på Sunnmøre, så storm er en del av vinteren og vi forbereder oss på det fra tidlig høst.

Her blåser det godt allerede, men bor litt skjermet til, så bruker ikke å merke den verste vinden. Her er litt ustabil strømforsyning, så er forberedt på at strømmen kan gå. Har lommelykt på soverommet og tenker å koke opp vann og ha på en termos nå før jeg legger meg.(har en liten som ikke alltid sover så godt på natta, så er litt avhengig av morgenkaffe :ler: ) i tilfelle strømmen går i løpet av natta.

Anonymous poster hash: e64f6...cd0
Skrevet

Hvilke forhåndsregler tar dere?

Anonymous poster hash: 9f009...6e3

Pakker bananer og drar til Sverige.

Anonymous poster hash: db678...6bd

Skrevet

😂😂😂

Skrevet

Yes - ventet på at den skulle komme 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...