Gå til innhold

Renault zoe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har?

Anonymous poster hash: dc41f...c5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er elbil frelst, men Zoe hadde jeg aldri kjøpt.

Ja den er billig, men føles som å kjøre i en blikkboks med hjul. Og i tillegg uler den hver gang du bremser eller gass eller bare kjører, I don't know.

Kjøp alt annet istedenfor.

Anonymous poster hash: c60da...854

Skrevet

Ja, vi har Zoe. Vi har hatt noen få utfordringer, men Ja jeg ville kjøpt Zoe igjen.

Veldig stort bagasjeromm, faktisk den største av El biler. Jeg har en SUV, med skinn seter osv...men jeg foretrekker å kjøre Zoe. Sitter nydelig, god oversikt. Gode bremser. Føler ikke ar jeg sitter i noe blikk box. Det uker heller aldri når jeg bremser eller gasser.

Det som har vært litt utfordring er ladestasjoner, for det er veldig lite ac stasjoner og veldig mye dc som alle de andre bilene tar. Men pga sikkerhet kommer alle til å gå over til ac og da blir det jo veldig bra etterhvert.

Hva mener jeg med noen utfordringer? Landingen og gjettometret nå på vinter får vi Max 120 km.... Men vår skal inn til service nå og det er bare en softwear oppdatering som skal til. Sitte problemet, er at den for 2 gang i pr begynnte å blåse kaldt i stedet for varme. Men siden den skal inn på service og det har vært en mild vinter så har vi drøye med å fikse det til vi nå skal inn.

Anonymous poster hash: a7bae...e4e

Skrevet

Veldig stort bagasjeromm, faktisk den største av El biler.

Anonymous poster hash: a7bae...e4e

What?

Det er langt ifra det største bagasjerommet. Laaangt ifra.

Har førstehåndserfaring med to andre elbiler og til og med Leaf som var en av de første ute har mye større. I tillegg føler man at man kjører en bil når man sittet bak rattet på en Leaf.

Og det er heller ikke vanskelig å se at det er mange andre elbiler ute på veien med større bagasjerom enn Zoe.

Anonymous poster hash: c60da...854

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...