Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Pga oljekrisen mistet jeg drømme jobben i verdens beste firma for ca. 9 mnd siden. Jeg har vært heldig å fått ny jobb, med leder ansvar. Det er jo kjempe bra og utmerket erfaring, men problemt er at jeg savner min gamle arbeidsplass så utrolig. Kjenner jeg får klump i halsen da jeg kjører fobi. Helt pyton...jeg vil så gjerne klare å gå videre, men jeg føler nesten at min nye arbeidsplass er bare et "stoppested" frem til krisen bedrer seg igjen. Jeg gjør mitt beste, men kjenner at jeg ikke klarer å gi 100 % på min nye jobb. Skulle tro det var kjærlighets sorg jeg har...over en jobb... Anonymous poster hash: 2f65d...b3b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Skjønner deg godt! Det samme skjedde meg for noen år siden. Vel, jeg gikk frivillig fordi jeg ble headhuntet og fikk mye mer i lønn, men det var ikke verdt det. Samholdet med de nye kollegene var ikke i nærheten av det på gamlejobben og jeg har savnet dem siden dag én. Har ikke våget å gå tilbake med halen mellom beina, av frykt for at de faktisk takker nei. Men mitt savn av arbeidsplassen vedvarer, over fire år etter... Hpper det bedrer seg, HI Anonymous poster hash: 28a72...3c5
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 Skjønner deg godt! Det samme skjedde meg for noen år siden. Vel, jeg gikk frivillig fordi jeg ble headhuntet og fikk mye mer i lønn, men det var ikke verdt det. Samholdet med de nye kollegene var ikke i nærheten av det på gamlejobben og jeg har savnet dem siden dag én. Har ikke våget å gå tilbake med halen mellom beina, av frykt for at de faktisk takker nei. Men mitt savn av arbeidsplassen vedvarer, over fire år etter... Hpper det bedrer seg, HI Anonymous poster hash: 28a72...3c5 Huff, så kjedelig at du "bommet" slik....men, det beviser at mer lønn ikke betyr alt. Arbeidsmiljø og kolleger er det viktigste. Jeg savner de jeg jobbet med. De er veldig søte de jeg er leder for, men veldig unge. Jaja, jeg får bite tennene sammen.Jeg er superheldig som har fått en slik jobb i et beintøft marked. Lykke til videre, du også. HI Anonymous poster hash: 2f65d...b3b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #4 Skrevet 25. desember 2016 Huff, så kjedelig at du "bommet" slik....men, det beviser at mer lønn ikke betyr alt. Arbeidsmiljø og kolleger er det viktigste. Jeg savner de jeg jobbet med. De er veldig søte de jeg er leder for, men veldig unge. Jaja, jeg får bite tennene sammen.Jeg er superheldig som har fått en slik jobb i et beintøft marked. Lykke til videre, du også. HI Anonymous poster hash: 2f65d...b3b Du valgte jo ikke dette selv. Ting kan jo kanskje ordne seg? Anonymous poster hash: fd5e6...5a4
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #5 Skrevet 25. desember 2016 Har det på akkurat samme måte. Måtte skifte beite fra olje til noe annet for to år siden. Gråter nesten når jeg kjører forbi min gamle arbeidsplass. Mistrives veldig i min nye jobb. Vært der i to år nå og finner meg ikke til rette . Anonymous poster hash: f51d3...1d0
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #6 Skrevet 25. desember 2016 Har det på akkurat samme måte. Måtte skifte beite fra olje til noe annet for to år siden. Gråter nesten når jeg kjører forbi min gamle arbeidsplass. Mistrives veldig i min nye jobb. Vært der i to år nå og finner meg ikke til rette . Anonymous poster hash: f51d3...1d0 HI her Trist at det er flere som føler på samme måten.Vi får håpe det løser seg snart for oss alle.At vi finner "vår plass" på nye arbeidsplassen, for nå er det bare vondt. Anonymous poster hash: 2f65d...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå