Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Overskriften er satt på spissen... Søsteren min med sine 2 barn (3 og 5), og vi med vår 1,5 åring skal være hos våre foreldre i romjulen. Søsteren min og mannen har veldig fri oppdragelse. Mat, søvn og støynivå bestemmes av barna. Jeg er glad i niesene mine, men de sliter meg ut. Utenom bråket og rotingen kan de være litt ufine med sønnen min, uten at foreldrene griper inn. Men så vet jeg at de er et resultat av deres oppdragelse, og at det ikke nytter at jeg prøver å oppdra dem i ferier. Allikevel - blir jeg strenge, sure tante. Og det skaper bare dårlig stemning. Er det noen som har strategier for å være hyggelig mot slitsomme barn?? Anonymous poster hash: 482fc...b61
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Bare å snakke til de om foreldrene ikke gjør det. Blir de sure så får de bare bli det. Og sier de noe så er det bare å si at siden ikke de griper inn så må du. Anonymous poster hash: e73a4...dd8
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 Si til foreldrene at hjemme hos seg selv må de gjerne ha anarki, men at sammen med andre får de stramme seg litt opp!! De voksne, altså. Såkalt "fri oppdragelse" er jo bare Newspeak for "late voksne". Anonymous poster hash: 05334...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå