Gå til innhold

Er dere ute hver dag i romjula?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å få til en tur ut hver dag,men er ikke hver dag vi får det til eller at ungene vil...

 

Anonymous poster hash: f6453...739

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, i dag har vi bare vært inne. Sett julefilm, byhget lego og vært i besøk. Nå er det også tidenes drittvær her, så spørs om det ikke blir innedag i morgen også. Får se hvor ville ungene er 😜 For min del kan vi GJERNE være inne!

Skrevet

I morgen anbefales det å holde seg inne

 

Anonymous poster hash: 3c5d8...09a

Skrevet

Nei. I dag har vi bare sløvet inne. Spilt masse brettspill og sløvet inne. Skikkelig møkkavær ute. Vi gjør det ungene vil i jula og dette var det de ville. Hadde vært digg med en tur i frisk luft men det kommer nok av dager til det.

 

Anonymous poster hash: 96ab6...878

Skrevet

I dag har vi kun vært inne, men så er det sterk vind og regn her også da. Vet ikke hvordan det blir i morgen, det er visst et enda verre vær på vei hit nå. Om vinden løyer går vi ut, dersom ikke blir vi inne, med god samvittighet.

 

Anonymous poster hash: b5f3a...8f5

Skrevet

Her har vi hatt både innekos og utekos i dag 😊

Skrevet

Vi har vært ute i 40 minutter i kveld,på dagen ville ungene se på tv og leke med lekene de fikk i går 😊 Ellers har det blitt dårlig så langt i jula..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: f6453...739

Skrevet

Normalt sett ja. I dag er den aller første dagen noen gang i det 4 år lange livet til datteren min hvor vi ikke har vært utenfor døra 😂

Vi kom oss aldri ut av pysjen noen av oss, været utenfor er dritt, og vi har spilt masse spill og sett dårlige Disneyfilmer på TV 😆

 

Anonymous poster hash: 7976c...735

Skrevet

Nei, men som regel må mannen og ungene lufte seg litt for å unngå å gå på veggen.

 

I dag har vi vært på lang skogstur, og det var mange ute i dag!

 

Jeg er mye ute i skogen på hverdager også og da er det stort sett ingen der.

 

Anonymous poster hash: 5bd7e...647

Skrevet

Som regel, men i dag har det vært skikkelig grisevær og da må vi ikke ut bare for å ut...

 

Men 15-åringen har gått en tur med en kompis i dag, de følte for å "lufte vettet" litt i formiddag.

Både 12 og 7-åringen har besøkt venner noen timer på dagen i dag (måtte jo vise litt julegaver o.l. før ettermiddagens familieselskaper tok til :))

 

Jeg har gått en tur på 30 min bare for å få litt luft og mannen har gått en tur på ca 1 time sammen med en kamerat i nabolaget. Greit å bevege litt på skrotten ;)



Anonymous poster hash: c7269...782
Skrevet

Normalt sett ja. I dag er den aller første dagen noen gang i det 4 år lange livet til datteren min hvor vi ikke har vært utenfor døra 😂

Vi kom oss aldri ut av pysjen noen av oss, været utenfor er dritt, og vi har spilt masse spill og sett dårlige Disneyfilmer på TV 😆

 

Anonymous poster hash: 7976c...735

Finnes det dårlige Disney-filmer? Kanskje med unntak av de som ble laget under krigen.

 

Anonymous poster hash: e8ad0...93a

Skrevet

Finnes det dårlige Disney-filmer? Kanskje med unntak av de som ble laget under krigen.

 

Anonymous poster hash: e8ad0...93a

Denne? https://no.m.wikipedia.org/wiki/Eventyret_om_Askepott 😆

Jeg forsøkte å selge inn tegnefilmen, men noen så de vakre kjolene og var solgt 😊

 

Anonymous poster hash: 7976c...735

Skrevet

Vi er ute å finner på ting hele året, men i jula holder vi oss inne og feiter oss opp og er late. Alle er glade og fornøyde med det her i heimen.

Skrevet

Ja har to hunder som må ut å gå hver dag. Noen ganger vil ungene bli med og noen ganger i ikke. I julen er de litt mer late og liker seg best inne og det er helt greit ☺

 

Anonymous poster hash: e2e6b...e33

Skrevet

Jepp.

 

Anonymous poster hash: 7adfe...a9c

Skrevet

Gikk to minutter til butikken, teller kanskje ikke?

 

Anonymous poster hash: 47547...83d

Skrevet

Ja jeg er alltid ute med bikkja, og når min datter er hos meg er vi alltid ute å leker i løpet av dagen i tillegg til tur med bikkja. Idag har bikkja og jeg f.eks gått en tur på 17 km i ruskeværet...deilig 😊

 

Anonymous poster hash: 6b868...402

Skrevet

Nei ifjor var det flere dager vi kun var inne pga julebesøk 3-4 dager på rad.

I år har vi vært inne siden lillejulaften for sønnen min har hatt feber og jeg har halsbetennelse.

 

 

Anonymous poster hash: 77958...b23

Skrevet

Selvsagt. Alle har godt av frisk luft og bevegelse mellom juleselskapenene. Jeg har sovet etter Nattvakt mens mannen har gått to turer med ungene. I kveld har vi spilt brettspill, sett TV og de fikk bruke ipaden 1 t hver. Alt med måte.

 

Anonymous poster hash: 7ecc2...d31

Skrevet

Selvsagt. Alle har godt av frisk luft og bevegelse mellom juleselskapenene. Jeg har sovet etter Nattvakt mens mannen har gått to turer med ungene. I kveld har vi spilt brettspill, sett TV og de fikk bruke ipaden 1 t hver. Alt med måte.

 

Anonymous poster hash: 7ecc2...d31

Skrevet

Idag har jeg bare vært ute med bikkja en tur. Ungene har lekt og styra inne og vi har vært i selskap.

I morra skal vi ut å kjenne på været, meldt uvær og må til sjøen en tur og sjekke vannstanden😁

3.dag skal vi på skøytebanen

Prøver å få oss en luftetur hver dag,men kos å bare være inne også.

Skrevet

Ja! Barnet må ha litt frisk luft og fysisk aktivitet ellers blir det mye sutring utover dagen!

Skrevet

Ja....ut å bruke kroppen litt sin hver dag. Heldigvis vil barna ut

Skrevet

Japp, der er vi. På et eller annet vis. Må ikke være 5 km i skogen, men en tur ut i hagen og leke litt i sandkassa er og fint!

 

Anonymous poster hash: f35bd...01c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...