Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Vi prøver å få til en tur ut hver dag,men er ikke hver dag vi får det til eller at ungene vil... Anonymous poster hash: f6453...739
TPK Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Nei, i dag har vi bare vært inne. Sett julefilm, byhget lego og vært i besøk. Nå er det også tidenes drittvær her, så spørs om det ikke blir innedag i morgen også. Får se hvor ville ungene er 😜 For min del kan vi GJERNE være inne!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 I morgen anbefales det å holde seg inne Anonymous poster hash: 3c5d8...09a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #5 Skrevet 25. desember 2016 Nei. I dag har vi bare sløvet inne. Spilt masse brettspill og sløvet inne. Skikkelig møkkavær ute. Vi gjør det ungene vil i jula og dette var det de ville. Hadde vært digg med en tur i frisk luft men det kommer nok av dager til det. Anonymous poster hash: 96ab6...878
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #6 Skrevet 25. desember 2016 I dag har vi kun vært inne, men så er det sterk vind og regn her også da. Vet ikke hvordan det blir i morgen, det er visst et enda verre vær på vei hit nå. Om vinden løyer går vi ut, dersom ikke blir vi inne, med god samvittighet. Anonymous poster hash: b5f3a...8f5
mpb♥ Skrevet 25. desember 2016 #7 Skrevet 25. desember 2016 Her har vi hatt både innekos og utekos i dag 😊
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #8 Skrevet 25. desember 2016 Vi har vært ute i 40 minutter i kveld,på dagen ville ungene se på tv og leke med lekene de fikk i går 😊 Ellers har det blitt dårlig så langt i jula.. Hi Anonymous poster hash: f6453...739
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #9 Skrevet 25. desember 2016 Normalt sett ja. I dag er den aller første dagen noen gang i det 4 år lange livet til datteren min hvor vi ikke har vært utenfor døra 😂 Vi kom oss aldri ut av pysjen noen av oss, været utenfor er dritt, og vi har spilt masse spill og sett dårlige Disneyfilmer på TV 😆 Anonymous poster hash: 7976c...735
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #10 Skrevet 25. desember 2016 Nei, men som regel må mannen og ungene lufte seg litt for å unngå å gå på veggen. I dag har vi vært på lang skogstur, og det var mange ute i dag! Jeg er mye ute i skogen på hverdager også og da er det stort sett ingen der. Anonymous poster hash: 5bd7e...647
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #11 Skrevet 25. desember 2016 Som regel, men i dag har det vært skikkelig grisevær og da må vi ikke ut bare for å ut... Men 15-åringen har gått en tur med en kompis i dag, de følte for å "lufte vettet" litt i formiddag. Både 12 og 7-åringen har besøkt venner noen timer på dagen i dag (måtte jo vise litt julegaver o.l. før ettermiddagens familieselskaper tok til ) Jeg har gått en tur på 30 min bare for å få litt luft og mannen har gått en tur på ca 1 time sammen med en kamerat i nabolaget. Greit å bevege litt på skrotten Anonymous poster hash: c7269...782
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #12 Skrevet 25. desember 2016 Normalt sett ja. I dag er den aller første dagen noen gang i det 4 år lange livet til datteren min hvor vi ikke har vært utenfor døra 😂 Vi kom oss aldri ut av pysjen noen av oss, været utenfor er dritt, og vi har spilt masse spill og sett dårlige Disneyfilmer på TV 😆 Anonymous poster hash: 7976c...735 Finnes det dårlige Disney-filmer? Kanskje med unntak av de som ble laget under krigen. Anonymous poster hash: e8ad0...93a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #13 Skrevet 25. desember 2016 Finnes det dårlige Disney-filmer? Kanskje med unntak av de som ble laget under krigen. Anonymous poster hash: e8ad0...93a Denne? https://no.m.wikipedia.org/wiki/Eventyret_om_Askepott 😆 Jeg forsøkte å selge inn tegnefilmen, men noen så de vakre kjolene og var solgt 😊 Anonymous poster hash: 7976c...735
Berta The Housekeeper Skrevet 25. desember 2016 #14 Skrevet 25. desember 2016 Vi er ute å finner på ting hele året, men i jula holder vi oss inne og feiter oss opp og er late. Alle er glade og fornøyde med det her i heimen.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #15 Skrevet 25. desember 2016 Ja har to hunder som må ut å gå hver dag. Noen ganger vil ungene bli med og noen ganger i ikke. I julen er de litt mer late og liker seg best inne og det er helt greit ☺ Anonymous poster hash: e2e6b...e33
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #16 Skrevet 25. desember 2016 Jepp. Anonymous poster hash: 7adfe...a9c
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #17 Skrevet 25. desember 2016 Gikk to minutter til butikken, teller kanskje ikke? Anonymous poster hash: 47547...83d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #18 Skrevet 25. desember 2016 Ja jeg er alltid ute med bikkja, og når min datter er hos meg er vi alltid ute å leker i løpet av dagen i tillegg til tur med bikkja. Idag har bikkja og jeg f.eks gått en tur på 17 km i ruskeværet...deilig 😊 Anonymous poster hash: 6b868...402
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #19 Skrevet 25. desember 2016 Nei ifjor var det flere dager vi kun var inne pga julebesøk 3-4 dager på rad. I år har vi vært inne siden lillejulaften for sønnen min har hatt feber og jeg har halsbetennelse. Anonymous poster hash: 77958...b23
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #20 Skrevet 25. desember 2016 Selvsagt. Alle har godt av frisk luft og bevegelse mellom juleselskapenene. Jeg har sovet etter Nattvakt mens mannen har gått to turer med ungene. I kveld har vi spilt brettspill, sett TV og de fikk bruke ipaden 1 t hver. Alt med måte. Anonymous poster hash: 7ecc2...d31
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #21 Skrevet 25. desember 2016 Selvsagt. Alle har godt av frisk luft og bevegelse mellom juleselskapenene. Jeg har sovet etter Nattvakt mens mannen har gått to turer med ungene. I kveld har vi spilt brettspill, sett TV og de fikk bruke ipaden 1 t hver. Alt med måte. Anonymous poster hash: 7ecc2...d31
skinnfilla Skrevet 25. desember 2016 #22 Skrevet 25. desember 2016 Idag har jeg bare vært ute med bikkja en tur. Ungene har lekt og styra inne og vi har vært i selskap. I morra skal vi ut å kjenne på været, meldt uvær og må til sjøen en tur og sjekke vannstanden😁 3.dag skal vi på skøytebanen Prøver å få oss en luftetur hver dag,men kos å bare være inne også.
Sokkedyret Skrevet 25. desember 2016 #23 Skrevet 25. desember 2016 Ja! Barnet må ha litt frisk luft og fysisk aktivitet ellers blir det mye sutring utover dagen!
TinaK 1990 Skrevet 25. desember 2016 #24 Skrevet 25. desember 2016 Ja....ut å bruke kroppen litt sin hver dag. Heldigvis vil barna ut
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #25 Skrevet 25. desember 2016 Japp, der er vi. På et eller annet vis. Må ikke være 5 km i skogen, men en tur ut i hagen og leke litt i sandkassa er og fint! Anonymous poster hash: f35bd...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå