Gå til innhold

Er utestedene i Oslo åpne i dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen er det!

Oslo Mikrobryggeri og Café Sara er ihvertfall åpne. Palace Grill er åpent hver eneste dag. Sikkert flere og, men de fleste er sannsynligvis stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største utedagen i året for mange. Fort fult.

Kjæresten min dro nå blir en lang natt for han.

 

Anonymous poster hash: d7dcc...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et trist spørsmål. Svaret vet jeg heldigvis ikke.

 

Anonymous poster hash: dc1f3...183

Hvorfor er det trist? Har det slått deg at ikke alle er med barna sine i julen fordi de har samvær med den andre foreldren.

 

Anonymous poster hash: f739a...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det trist? Har det slått deg at ikke alle er med barna sine i julen fordi de har samvær med den andre foreldren.

 

Anonymous poster hash: f739a...aa3

Eller at det faktisk finnes folk uten barn, iiik

 

Anonymous poster hash: d0f1e...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det trist? Har det slått deg at ikke alle er med barna sine i julen fordi de har samvær med den andre foreldren.

 

Anonymous poster hash: f739a...aa3

Å dra på byen av den grunn er stusselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eller at det faktisk finnes folk uten barn, iiik

 

Anonymous poster hash: d0f1e...1cd

Jaja men de færreste barnløse lager tråd på dinbaby. Gill derfor ut i fra at h.i har barn.

 

Anonymous poster hash: f739a...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dra på byen av den grunn er stusselig.

Hvorfor det? Har det slått deg at folk her inne kan være yngre enn deg?

 

Anonymous poster hash: f739a...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh. Så det er stusslig å gå på byen om man har barn OG om man ikke har det? Det får da være måte på å være dommer over andres liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja men de færreste barnløse lager tråd på dinbaby. Gill derfor ut i fra at h.i har barn.

 

Anonymous poster hash: f739a...aa3

Det er ganske mange barnløse her inne altså. Dessuten så har din baby og barn i magen felles anonymforum, så hi kan like godt skrive fra barn i magen

 

Anonymous poster hash: d0f1e...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det? Har det slått deg at folk her inne kan være yngre enn deg?

 

Anonymous poster hash: f739a...aa3

Ja vet du hva, jeg har faktisk vært yngre selv. Barnløs også. Utesteder første juledag var likevel ikke aktuelt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ganske mange barnløse her inne altså. Dessuten så har din baby og barn i magen felles anonymforum, så hi kan like godt skrive fra barn i magen

 

Anonymous poster hash: d0f1e...1cd

Ja det er jeg fullstendig klar over. Vært her i over 12 år. Poenget er at selv om h.i har barn trenger hun ikke å bli kalt stusslig og trist fordi hun drar på byen. Det betyr ikke at hun etterlater ungene sine med barnevakt.

 

Anonymous poster hash: f739a...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet du hva, jeg har faktisk vært yngre selv. Barnløs også. Utesteder første juledag var likevel ikke aktuelt.

Ja da hadde vel du familie rundt deg? Det finnes faktisk mennesker som ikke har familie rundt seg. Og da føles det helt greit å bli med vennegjengen ut i julen på byen.

 

Jeg er en av de som gjorde dette før jeg fikk barn. Vet ikke hva som føles mest stusslig jeg. Sitte alene 1 juledag eller dra ut sammen med venner? Svaret var ganske enkelt for meg.

 

Anonymous poster hash: f739a...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jeg fullstendig klar over. Vært her i over 12 år. Poenget er at selv om h.i har barn trenger hun ikke å bli kalt stusslig og trist fordi hun drar på byen. Det betyr ikke at hun etterlater ungene sine med barnevakt.

 

Anonymous poster hash: f739a...aa3

Hvorfor kommenterer du da at barnløse nok ikke lager innlegg på din baby, når dette ikke er utelukkende din baby sitt forum.

 

Anonymous poster hash: d0f1e...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor kommenterer du da at barnløse nok ikke lager innlegg på din baby, når dette ikke er utelukkende din baby sitt forum.

 

Anonymous poster hash: d0f1e...1cd

Fordi sannsynligheten at en barnløs lager et innlegg er mindre enn at en med barn gjør det. Dinbaby er nok ikke det hippeste stedet for barnløse, med mindre de er prøvere.

 

Anonymous poster hash: f739a...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet du hva, jeg har faktisk vært yngre selv. Barnløs også. Utesteder første juledag var likevel ikke aktuelt.

 

Det er vel ikke alle som er like opptatt av religiøse ritualer som deg, da. Er det grunn nok til å slenge med leppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke alle som er like opptatt av religiøse ritualer som deg, da. Er det grunn nok til å slenge med leppa?

Hehe, ja, det er fordi jeg er så religiøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det er fordi jeg er så religiøs.

 

Kan jo fort virke sånn, ettersom det åpenbart er mye verre å gå ut første juledag enn andre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...