Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Jeg har en gammel skrøpelig tante som røyker. I flere år har hun hatt problemer med å omgås andre folk, og har dermed vært mye alene. Nå er hun bedre, både fysisk og psykisk, og har takket ja til romjulsinvitasjonen fra oss. Hun har alltid vært invitert, men har de siste årene takket nei. Det samme gjelder andre familiebegivenheter i løpet av året, så jeg kan nesten ikke huske sist hun var hos oss. Mine barn er de eneste barna til stede, og de er 7 og 9 år. Ville dere latt henne røyke inne? Anonymous poster hash: abb09...19c
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Nei. Røyking foregår ute. Anonymous poster hash: ad033...5d2
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 Nei. Anonymous poster hash: edda6...b28
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #4 Skrevet 25. desember 2016 Absolutt ikke! Hadde respektert at hun røyka i sitt eget hus når hun er alene. Men aldri i mitt hus! Anonymous poster hash: 21813...67b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #5 Skrevet 25. desember 2016 Niks! Anonymous poster hash: bc452...7a8
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #7 Skrevet 25. desember 2016 Jeg kunne strekt meg til å la henne få røyke under kjøkkenvifta om det er problematisk for henne å gå ut. Anonymous poster hash: 1ab66...bb0
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #8 Skrevet 25. desember 2016 NEI Aldri i verden! Hvorfor skulle hun få lov? Anonymous poster hash: e3d1b...51a
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. desember 2016 #9 Skrevet 25. desember 2016 Det kommer an på hvor lenge besøket skal vare. Er det kun snakk om timer så får hun enten la være eller gå ut. Er det snakk om hel dag eller mer, så kunne jeg kanskje strukket meg til en røyk eller to under kjøkkenvifta.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #10 Skrevet 25. desember 2016 Vi har også en gammel skrøpelig tante som ikke kommer seg mye ut. Hun røyker inne hjemme. De gangene hun kommer til oss må hun også gå ut. Jeg røyker dessverre selv, men det kunne aldri falt meg inn å røyke inne. Er hun i rullestol eller noe sånt og det blir vanskelig å få henne ut, så kunne jeg nok sendt henne inn på et annet rom i huset og latt henne røyke der, og lufte godt ut etterpå. Anonymous poster hash: 01669...d5d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #11 Skrevet 25. desember 2016 Ingen får røyke inne i mitt hus. Men jeg røyker selv og kan holde folk med selskap på trappa 👍🏻😊 Anonymous poster hash: 1b6f9...6a4
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #12 Skrevet 25. desember 2016 Ja når det bare er snakk om for noen timer. Husker fra da vi var små og naboen kom på besøk. Hun fikk eget askebeger og tok seg et par røyk til kaffen. Mamma lufta som en gal etterpå og lukta satt en stund, men vi overleve uten mén! Anonymous poster hash: e8556...d5c
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #13 Skrevet 25. desember 2016 Ja når det bare er snakk om for noen timer. Husker fra da vi var små og naboen kom på besøk. Hun fikk eget askebeger og tok seg et par røyk til kaffen. Mamma lufta som en gal etterpå og lukta satt en stund, men vi overleve uten mén! Anonymous poster hash: e8556...d5c Men nå er det vel forbudt å røyke der det oppholder seg barn Anonymous poster hash: ad033...5d2
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #14 Skrevet 25. desember 2016 Ingen her røyker, men jeg har vært oppdradd med at gamle tanter og besøkende får røyke inne, de få gangene i året de kommer forbi. Gjerne i forbindelse med høytider, større middager osv. Null stress, synes jeg selv...hvis det er snakk om et par dager i året, sånn som her Anonymous poster hash: ea1b2...8a2
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #15 Skrevet 25. desember 2016 Eh NEI..! Anonymous poster hash: 497b4...e51
Mumua Skrevet 25. desember 2016 #16 Skrevet 25. desember 2016 Nei. Ingen røyker inne hverken i hus eller bil her, om de så stryker med av nikotin-mangel. Uaktuelt.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #19 Skrevet 25. desember 2016 Jeg har en gammel skrøpelig tante som røyker. I flere år har hun hatt problemer med å omgås andre folk, og har dermed vært mye alene. Nå er hun bedre, både fysisk og psykisk, og har takket ja til romjulsinvitasjonen fra oss. Hun har alltid vært invitert, men har de siste årene takket nei. Det samme gjelder andre familiebegivenheter i løpet av året, så jeg kan nesten ikke huske sist hun var hos oss. Mine barn er de eneste barna til stede, og de er 7 og 9 år. Ville dere latt henne røyke inne? Anonymous poster hash: abb09...19c Det er ditt hus og du bestemmer. Eller er det vi på forum som bestemmer ? Anonymous poster hash: 1f4cf...341
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #20 Skrevet 25. desember 2016 Røyking skjer ikke inne hos oss. Anonymous poster hash: 8fb9e...fe1
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #21 Skrevet 25. desember 2016 Nei ingen røyk inne Anonymous poster hash: 5a23e...e68
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. desember 2016 #22 Skrevet 25. desember 2016 Nei det hadde ikke vært aktuelt å røyke inne her. Hennes sosiale problemer og uvaner er ikke viktigere enn barnas helse. Hadde egentlig ikke latt noen røyke inne selvom jeg ikke hadde barn.
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. desember 2016 #23 Skrevet 25. desember 2016 Hadde aldri skjedd her, og jeg kan ta meg en røyk selv.... Bare å si i en vennlig tone at røykeavdelingen er utendørs:)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #25 Skrevet 25. desember 2016 Æsj, lukta sitter jo i en evighet hadde aldri latt noen røyke inne her. Anonymous poster hash: b92b8...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå