Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Noen som har denne? Fungerer den bra? Er den veldig stor og klumpete å ha på håndleddet? Anonymous poster hash: f3f2f...037
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Ingen? Anonymous poster hash: f3f2f...037
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 Jeg irriterer meg over størrelsen, men til trening er den genial. Skal du ha noe å gå med hele tiden hadde jeg valgt noe mindre. Anonymous poster hash: 91eb1...853
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #4 Skrevet 25. desember 2016 Har den selv, men bruker fitbit. Orker ikke gå med den store hele tiden, men den er god til trening. Anonymous poster hash: 1fe9d...2ea
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #5 Skrevet 25. desember 2016 Jeg har den og er kjempefornøyd, bruker den hele tiden, meeen hadde ikke gjort noe om den hadde vært litt mindre. Anonymous poster hash: 4cba3...848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå