Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Mannen har satt posen med grønnsaker ute på den "helt tette og musefrie" glassveandaen. Nå viser det seg at den ikke er så tett likevel, og det har vært fest i kolålrotposen. Knagemerker, smuler og musedritt i posen. Juledagsmiddagen er pinnekjøtt, men vi har jo ikke ekstra kålrabi. Mannen har skåret bort det som er gnagd på og mener det ikke er noen krise siden det skal koke lenge. Men jeg synes det er skikkelig guffent... Hva hadde dere gjort? Dette er på en gård, ikke steril byleilighet. Litt dyreliv må jeg nok leve med, men... Anonymous poster hash: dbd90...75c
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Hm....det hadde nok Vært for ekkelt. Men antakelig problemfritt. Beatrixmus Anonymous poster hash: d2338...555
hysterika Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 Hadde jeg ikke spist, men tror ikke det er farlig.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #4 Skrevet 25. desember 2016 Altså, hvis det som er spist på er skåret bort og kålrabien er skrellet, og den i tillegg skal kokes så er det EGENTLIG ikke noe stress da... Jeg mener, da er det jo bare tanken som er litt ekkel. Anonymous poster hash: f21b1...954
soleia Skrevet 25. desember 2016 #5 Skrevet 25. desember 2016 Hadde ikkje hatt problem med å ete kålrabistappen.
pifi med tre nurk Skrevet 25. desember 2016 #6 Skrevet 25. desember 2016 Hvis dere skal ha gjester ville jeg ikke sagt noe hvis dere bruker kålroten...
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #7 Skrevet 25. desember 2016 Hørt om musepest? Anonymous poster hash: 4144f...ee9
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #8 Skrevet 25. desember 2016 Mannen har satt posen med grønnsaker ute på den "helt tette og musefrie" glassveandaen. Nå viser det seg at den ikke er så tett likevel, og det har vært fest i kolålrotposen. Knagemerker, smuler og musedritt i posen. Juledagsmiddagen er pinnekjøtt, men vi har jo ikke ekstra kålrabi. Mannen har skåret bort det som er gnagd på og mener det ikke er noen krise siden det skal koke lenge. Men jeg synes det er skikkelig guffent... Hva hadde dere gjort? Dette er på en gård, ikke steril byleilighet. Litt dyreliv må jeg nok leve med, men... Anonymous poster hash: dbd90...75c Jeg hadde aldri spist det, og hadde ikke satt pris på å få det servert. Det har jo ligget sammen med musedrit. Ville han spist om det hadde ligget kattedrit i posen? Anonymous poster hash: c88db...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå