Gå til innhold

Skjønner ingenting! Gravid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på dag 11 eller 12 etter eggløsning og temperaturen ligger høyt. Får normalt mensen dag 12 eller 13 etter å ha spottet noen dager og tror tempen pleier å synke noen dager før mensen starter. Ingen spotting hittil og spottingen og tempnedgangen burde nok ha startet for noen dager siden. Har tatt graviditetstest som var negativ.

 

Når synker temperaturen hvis man ikke er gravid hos de fleste?

 

Er det vanlig at syklus endrer seg etter abort? Dette er min andre syklus etter en missed abortion med påfølgende medisinsk abort x2 + utskrapning. Kan det ha forvirret kroppen slik at syklusen ikke er som før eller er jeg mest sannsynlig gravid? Forvirret!

 

Anonymous poster hash: c7457...a6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen er i ulage en stund etter ma/sa

Sånn hadde jeg det også, temperaturen var ikke helt som normal før det hadde gått 4 mnd ca

 

Masse lykke til.

 

Anonymous poster hash: 4174c...df4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...