Gå til innhold

Inspirert av en annen tråd her, om barnløse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som er ufrivillig barnløs. Når jeg snakker med henne på tlf, så sier jeg at hun måte nyte det å ikke ha barn, friheten, at barn er mye stress og mas etc. Når hun er på besøk så gjør jeg alt jeg kan for at vår familie skal fremstå som idyllisk. Leker masse med barna og gjør ting jeg vanligvis synes er kjedelig. Barna er da selvfølgelig kjempefornøyde og oppfører seg eksemplarisk. Sist hun var her sa hun at hun satte pris på at jeg alltid svartmalte det å ha barn for å lette hennes sorg. I virkeligheten gjør jeg jo det helt motsatte, jeg vil jo at hun skal misunne livet mitt. Rart

(Vi har det veldig fint i hverdagen også, men når huner på besøk, da er det IDYLL!!)

Anonymous poster hash: 8b4b3...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du misunner henne...

Anonymous poster hash: c78c7...f05

Skrevet

Så ugreit. Jeg hadde kutta kontakten med deg.

Anonymous poster hash: 1c3a7...f61

Skrevet

Hvorfor kaller du det for venninne når du ønsker å være klysete? Ingen gjør det mot venner...

Anonymous poster hash: 9a4c0...7e3

Skrevet

Og nå er du klar for innleggelse på psykiatrisk post1

Anonymous poster hash: 51921...a8f

Skrevet

Det gjør jeg også.

I tillegg pleier jeg å ringe mine fattige venner og fortelle at vi tørker oss i ræva med 100-lapper. Til de vennene som er syke slenger jeg noen kommentarer om at sykdom er resultat av karma. Med andre ord det er deres egen feil.

Til mine tykke venner snakker jeg bare om kosthold og at jeg nå lett passer i størrelse 36.

Til min arbeidsløse venn snakker jeg bare om jobben og hvor viktig den er og at uten den ville jeg følt meg som dritt.

ALLE elsker meg og mitt perfekte liv! God jul!!

Anonymous poster hash: 6d977...f94

Skrevet

Det gjør jeg også.

I tillegg pleier jeg å ringe mine fattige venner og fortelle at vi tørker oss i ræva med 100-lapper. Til de vennene som er syke slenger jeg noen kommentarer om at sykdom er resultat av karma. Med andre ord det er deres egen feil.

Til mine tykke venner snakker jeg bare om kosthold og at jeg nå lett passer i størrelse 36.

Til min arbeidsløse venn snakker jeg bare om jobben og hvor viktig den er og at uten den ville jeg følt meg som dritt.

ALLE elsker meg og mitt perfekte liv! God jul!!

Anonymous poster hash: 6d977...f94

Hi her

Du er jo mer ekstrem, men det blir mye likt ja.. Her er det kun denne venninnen her jeg gjør det med da..

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg har fått fadderbarn i Colombia kun for å ha en fattig jeg kan sende bilder av min luksus. Hver jul sender jeg bilde av overfylte kjøleskap, gavehaugen under juletrærne ( har så mange gaver at vi må ha flere trær) og bilde av meg som spyr over doen etter å ha spist meg kvalm på smultringer. God stemning!!!

Skrevet

Jeg har fått fadderbarn i Colombia kun for å ha en fattig jeg kan sende bilder av min luksus. Hver jul sender jeg bilde av overfylte kjøleskap, gavehaugen under juletrærne ( har så mange gaver at vi må ha flere trær) og bilde av meg som spyr over doen etter å ha spist meg kvalm på smultringer. God stemning!!!

Han skjønner jo ikke hvorfor du spyr da

Skrevet

Jeg har ei venninne som er ufrivillig barnløs. Når jeg snakker med henne på tlf, så sier jeg at hun måte nyte det å ikke ha barn, friheten, at barn er mye stress og mas etc. Når hun er på besøk så gjør jeg alt jeg kan for at vår familie skal fremstå som idyllisk. Leker masse med barna og gjør ting jeg vanligvis synes er kjedelig. Barna er da selvfølgelig kjempefornøyde og oppfører seg eksemplarisk. Sist hun var her sa hun at hun satte pris på at jeg alltid svartmalte det å ha barn for å lette hennes sorg. I virkeligheten gjør jeg jo det helt motsatte, jeg vil jo at hun skal misunne livet mitt. Rart

(Vi har det veldig fint i hverdagen også, men når huner på besøk, da er det IDYLL!!)

Må si at du er litt rar og en dårlig vennine!!

Anonymous poster hash: 7ec57...766

Skrevet

Må si at du er litt rar og en dårlig vennine!!

Hi he

Jeg vet det, skikkelig rart!

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Han skjønner jo ikke hvorfor du spyr da

Joda, passer selvfølgelig på å skrive det på baksiden av bildet sammen med en liste over alt jeg har spist og kommer til å spise.

Skrevet

Hi he

Jeg vet det, skikkelig rart!

Men jeg skjønner ikke hvorfor du er så dårlig vennine? Hva får du ut av at du gnir det inn at du har barn og er liksom "lykkelig" mens hun ikke har barn og kanskje ulykkelig?

Fatter det bare ikke

Skrevet

Men jeg skjønner ikke hvorfor du er så dårlig vennine? Hva får du ut av at du gnir det inn at du har barn og er liksom "lykkelig" mens hun ikke har barn og kanskje ulykkelig?

Fatter det bare ikke

Ikke jeg heller. Det er som jeg selv skriver veldig rart...

Skrevet

Du er ikke veldig frisk.

Men Hvorfor leker du med barna når du har venninnebesøk?

Anonymous poster hash: 31a12...a87

Skrevet

Ikke jeg heller. Det er som jeg selv skriver veldig rart...

Syns du skal fortelle henne det! At du faktisk ikke digger å være mamma.

Du bare later som fordi hun skal være misunnelig på deg!

Leker du aldri med barna dine ellers da?

Stakkars barn, de må jo føle at det er jul hver gang hun vennina di kommer fordi da leker du med barna dine? 😐

Skrevet

Hundsnes vel kanskje ikke ungene dine er så føre, idylliske og greie IRL som du gjør? Selv om du gjør alt for at alt skal se fantastisk ut mener hun det virker nitrist og grusomt? Eller dette er hennes måte å sende et stikk tilbake.

Anonymous poster hash: 7c6b8...567

Skrevet

Hvis du sitter og leker på gulvet med ungene dine når hun er på besøk, så er det nok kun i ditt hode det virker idyllisk!

Et hvert annet voksent menneske uten problemer tilknyttet egen barndom vil finne det ulidelig kjedelig!!!

Når hun som et voksent menneske skal besøke sin voksne venninne som sitter og grer barbie eller klapper lek så er hun nok jævlig glad hun kan gå hjem til sitt...

Skrevet

Dere skjønner vel at dette er troll

Anonymous poster hash: dc1b3...43c

Skrevet

Pleier du i tillegg å avslutte komplimenter med et lite stikk, hi?

Anonymous poster hash: 43893...3de

Skrevet

Voldsomt som du troller om dagen da.

Anonymous poster hash: ed25a...0f3

Skrevet

Voldsomt som du troller om dagen da.

Anonymous poster hash: ed25a...0f3

Samme sier jeg.

Ingen er vell så slem og ondskapsfull

Anonymous poster hash: 8ed26...c1c

Skrevet

Du er jo sjuk i huet.

Anonymous poster hash: 4e7b9...df3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...