Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Anonymous poster hash: 3fe6f...cf2
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Haha er første gang jeg har hørt noen si at han er sexy! 😂 Nei jeg syns ikke det. Men han er finere enn Trump (men skal ikke så mye til) Anonymous poster hash: 4a5cf...dca
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #4 Skrevet 25. desember 2016 Ikke sexy. Men han er kul og uselvhøytidelig, veldig folkelig på en måte. En bra president! Anonymous poster hash: dbb3a...fd2
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #5 Skrevet 25. desember 2016 Ja, det synes jeg! Sexy med smarte menn med makt! Så Bill Clinton tale i spektrum i 2007 og jeg ble trollbundet! For en karismatisk mann! Jeg skjønner hvorfor han ble så populær! Anonymous poster hash: ba6ec...b37
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #6 Skrevet 25. desember 2016 Ikke sexy. Men han er kul og uselvhøytidelig, veldig folkelig på en måte. En bra president! Anonymous poster hash: dbb3a...fd2 Det er forskjell på å Være lite selvhøytidelig og det å tilsynelatende være lite selvhøytidelig... Obama er det siste. Og absolutt ikke sexy. Og så er ikke vi i lille Norge i stand til å vurdere om han har vært en god president. Det har han da svært tydelig ikke vært, men tanke på resultatet av valget som nettopp ble gjennomført... Anonymous poster hash: c0259...963
Ophiophagus Hannah Skrevet 25. desember 2016 #7 Skrevet 25. desember 2016 Jeg synes han definitivt har noe tiltrekkende ved seg. Og jeg liker utstrålingen hans.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #8 Skrevet 25. desember 2016 Ja, det syns jeg også han er:-) Anonymous poster hash: 96cb9...5ce
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #9 Skrevet 25. desember 2016 Det er forskjell på å Være lite selvhøytidelig og det å tilsynelatende være lite selvhøytidelig... Obama er det siste. Og absolutt ikke sexy. Og så er ikke vi i lille Norge i stand til å vurdere om han har vært en god president. Det har han da svært tydelig ikke vært, men tanke på resultatet av valget som nettopp ble gjennomført... Anonymous poster hash: c0259...963 Resultatet av valget? Anonymous poster hash: 3fe6f...cf2
soleia Skrevet 25. desember 2016 #10 Skrevet 25. desember 2016 Kulaste presidenten dei har hatt på lenge, iallefall. Kor god han har vore klarar eg ikkje å bedømme, men han ligg mykje nærare vår europeiske verdiar, og har meir kunnskap om resten av verda enn ein del av dei andre nissane som har budd i,- og snart flyttar inn i huset.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #11 Skrevet 25. desember 2016 Resultatet av valget? Anonymous poster hash: 3fe6f...cf2 Ja, resultatet av valget forteller oss tydelig hvor god amerikanerne synes Obama har vært som president. Anonymous poster hash: c0259...963
Hjertefru Skrevet 25. desember 2016 #12 Skrevet 25. desember 2016 Vet ikke om sexy er ordet, men han er hvertfall flott og presentabel. Han virker som en god familiefar, og har tilsynelatende omtanke for andre mennesker. God og trygg utstråling, uten at jeg har hatt gleden av å treffe ham. Hvor god han har vært i jobben som president er jeg ikke kapabel til å uttale meg om.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. desember 2016 #13 Skrevet 25. desember 2016 Ja, resultatet av valget forteller oss tydelig hvor god amerikanerne synes Obama har vært som president. Anonymous poster hash: c0259...963 Nå fikk faktisk Hillary Clinton nærmere 3 millioner FLERE stemmer enn Trump da. Så ja, folket har talt. Bare synd deres stemme ikke betyr så mye i det amerikanske valgsystemet.
sug lut Skrevet 25. desember 2016 #14 Skrevet 25. desember 2016 Ja, resultatet av valget forteller oss tydelig hvor god amerikanerne synes Obama har vært som president. Anonymous poster hash: c0259...963 Så trehundre millioner fluer har rett, bæsj ER godt?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #15 Skrevet 25. desember 2016 Det er forskjell på å Være lite selvhøytidelig og det å tilsynelatende være lite selvhøytidelig... Obama er det siste. Og absolutt ikke sexy. Og så er ikke vi i lille Norge i stand til å vurdere om han har vært en god president. Det har han da svært tydelig ikke vært, men tanke på resultatet av valget som nettopp ble gjennomført... Anonymous poster hash: c0259...963 Hvis man har lest en del om amerikansk politikk de siste åtte årene så kan man også ha en formening om hva som er en bra president, eller ei. At vi to tydeligvis har ulik oppfatning av politikken og dens resultater gir ikke deg rett til å hevde at du har rett, og at jeg tar feil. Jeg ytret min subjektive mening, i likhet med alle andre i tråden. Valget som nettopp var er en helt annen historie. Det er mange faktorer som gjorde at Trump vant, man kan ikke klandre Obama for valgresultatet. Anonymous poster hash: dbb3a...fd2
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #16 Skrevet 25. desember 2016 Ja, resultatet av valget forteller oss tydelig hvor god amerikanerne synes Obama har vært som president. Anonymous poster hash: c0259...963 Nope. Resultatet av valget viser at USA ikke er klare for en kvinnelig president. At Trump traff mange hvite, mannlige velgere med sin hatretorikk. At mange misliker Hillary. Og mye mer. Men Obama vant begge presidentvalgene der han var kandidat. Anonymous poster hash: 99f61...0f0
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #17 Skrevet 25. desember 2016 Ja, resultatet av valget forteller oss tydelig hvor god amerikanerne synes Obama har vært som president. Anonymous poster hash: c0259...963 Det eneste valget forteller oss, er vel at det er noe riv ruskende galt med valgsystemet Anonymous poster hash: de120...95f
februarprins2013 Skrevet 25. desember 2016 #18 Skrevet 25. desember 2016 Sexy er feil synes jeg,men liker han godt, snill ,god , vakker og veldig jordnær, i alle fall sånn jeg får inntrykk av på tven
Brennheite Badeand Skrevet 25. desember 2016 #19 Skrevet 25. desember 2016 Ville nok ikke valgt ordet sexy, men han er en fantastisk mann. Synes egentlig kona hans kvalifiserer mer til begrepet sexy.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #20 Skrevet 25. desember 2016 Måten han elsker dama si på,er sexy! Anonymous poster hash: 031f8...04b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #21 Skrevet 25. desember 2016 Så trehundre millioner fluer har rett, bæsj ER godt? Så du undervurderer amerikanernes evne til å tenke selv? For europeere vil jo Obama fremstå som en god president fordi hans politikk ligner på vår. Men amerikanerne vil ikke ha vår europeiske sosialdemokratiske måte. Og for å svare en annen her. Jeg hevder ikke Trump er bedre enn Obama, jeg hevder vi i Norge ikke kan vurdere dyktigheten til Obama. Det kan kun de som lever i USA. Anonymous poster hash: c0259...963
sug lut Skrevet 25. desember 2016 #22 Skrevet 25. desember 2016 Så du undervurderer amerikanernes evne til å tenke selv? For europeere vil jo Obama fremstå som en god president fordi hans politikk ligner på vår. Men amerikanerne vil ikke ha vår europeiske sosialdemokratiske måte. Og for å svare en annen her. Jeg hevder ikke Trump er bedre enn Obama, jeg hevder vi i Norge ikke kan vurdere dyktigheten til Obama. Det kan kun de som lever i USA. Anonymous poster hash: c0259...963 Nei, så enkel er nok ikke verden, du.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #23 Skrevet 26. desember 2016 Ja, resultatet av valget forteller oss tydelig hvor god amerikanerne synes Obama har vært som president. Anonymous poster hash: c0259...963 Du mangler visst noen basale kunnskaper. Anonymous poster hash: 4ef04...483
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #24 Skrevet 26. desember 2016 Eh Demokratene fikk fleste stemmer. Anonymous poster hash: 3fe6f...cf2
Salomine Skrevet 26. desember 2016 #25 Skrevet 26. desember 2016 Har egentlig aldri tenkt på Obama som sexy, men når jeg tenker mer over det....ja så tror jeg du har rett. Han har iallfall "noe" ved seg, tiltrekkende, karismatisk muligens sexy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå