Gå til innhold

Obama- flere enn meg som synes han er sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 3fe6f...cf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha er første gang jeg har hørt noen si at han er sexy! 😂 Nei jeg syns ikke det. Men han er finere enn Trump (men skal ikke så mye til)

Anonymous poster hash: 4a5cf...dca

Skrevet

Ikke sexy. Men han er kul og uselvhøytidelig, veldig folkelig på en måte. En bra president!

Anonymous poster hash: dbb3a...fd2

Skrevet

Ja, det synes jeg! Sexy med smarte menn med makt! Så Bill Clinton tale i spektrum i 2007 og jeg ble trollbundet! For en karismatisk mann! Jeg skjønner hvorfor han ble så populær!

Anonymous poster hash: ba6ec...b37

Skrevet

Ikke sexy. Men han er kul og uselvhøytidelig, veldig folkelig på en måte. En bra president!

Det er forskjell på å Være lite selvhøytidelig og det å tilsynelatende være lite selvhøytidelig...

Obama er det siste.

Og absolutt ikke sexy.

Og så er ikke vi i lille Norge i stand til å vurdere om han har vært en god president.

Det har han da svært tydelig ikke vært, men tanke på resultatet av valget som nettopp ble gjennomført...

Anonymous poster hash: c0259...963

Skrevet

Jeg synes han definitivt har noe tiltrekkende ved seg. Og jeg liker utstrålingen hans.

Skrevet

Ja, det syns jeg også han er:-)

Anonymous poster hash: 96cb9...5ce

Skrevet

Det er forskjell på å Være lite selvhøytidelig og det å tilsynelatende være lite selvhøytidelig...

Obama er det siste.

Og absolutt ikke sexy.

Og så er ikke vi i lille Norge i stand til å vurdere om han har vært en god president.

Det har han da svært tydelig ikke vært, men tanke på resultatet av valget som nettopp ble gjennomført...

Resultatet av valget?

Skrevet

Kulaste presidenten dei har hatt på lenge, iallefall. 

Kor god han har vore klarar eg ikkje å bedømme, men han ligg mykje nærare vår europeiske verdiar, og har meir kunnskap om resten av verda enn ein del av dei andre nissane som har budd i,- og snart flyttar inn i huset.

Skrevet

Resultatet av valget?

Ja, resultatet av valget forteller oss tydelig hvor god amerikanerne synes Obama har vært som president.

Skrevet

Vet ikke om sexy er ordet, men han er hvertfall flott og presentabel. Han virker som en god familiefar, og har tilsynelatende omtanke for andre mennesker. God og trygg utstråling, uten at jeg har hatt gleden av å treffe ham.

Hvor god han har vært i jobben som president er jeg ikke kapabel til å uttale meg om.

Skrevet

Ja, resultatet av valget forteller oss tydelig hvor god amerikanerne synes Obama har vært som president.

Nå fikk faktisk Hillary Clinton nærmere 3 millioner FLERE stemmer enn Trump da. Så ja, folket har talt. Bare synd deres stemme ikke betyr så mye i det amerikanske valgsystemet.

Skrevet

Så trehundre millioner fluer har rett, bæsj ER godt?

Skrevet

Obama er det siste.

Og absolutt ikke sexy.

Hvis man har lest en del om amerikansk politikk de siste åtte årene så kan man også ha en formening om hva som er en bra president, eller ei. At vi to tydeligvis har ulik oppfatning av politikken og dens resultater gir ikke deg rett til å hevde at du har rett, og at jeg tar feil. Jeg ytret min subjektive mening, i likhet med alle andre i tråden.

Valget som nettopp var er en helt annen historie. Det er mange faktorer som gjorde at Trump vant, man kan ikke klandre Obama for valgresultatet.

Skrevet

Nope. Resultatet av valget viser at USA ikke er klare for en kvinnelig president. At Trump traff mange hvite, mannlige velgere med sin hatretorikk. At mange misliker Hillary. Og mye mer. Men Obama vant begge presidentvalgene der han var kandidat.

Anonymous poster hash: 99f61...0f0

Skrevet

Det eneste valget forteller oss, er vel at det er noe riv ruskende galt med valgsystemet

Anonymous poster hash: de120...95f

Skrevet

Sexy er feil synes jeg,men liker han godt, snill ,god , vakker og veldig jordnær, i alle fall sånn jeg får inntrykk av på tven :)

Skrevet

Ville nok ikke valgt ordet sexy, men han er en fantastisk mann.

Synes egentlig kona hans kvalifiserer mer til begrepet sexy.

Skrevet

Måten han elsker dama si på,er sexy!

Anonymous poster hash: 031f8...04b

Skrevet

Så trehundre millioner fluer har rett, bæsj ER godt?

Så du undervurderer amerikanernes evne til å tenke selv?

For europeere vil jo Obama fremstå som en god president fordi hans politikk ligner på vår. Men amerikanerne vil ikke ha vår europeiske sosialdemokratiske måte.

Og for å svare en annen her.

Jeg hevder ikke Trump er bedre enn Obama, jeg hevder vi i Norge ikke kan vurdere dyktigheten til Obama.

Det kan kun de som lever i USA.

Skrevet

Så du undervurderer amerikanernes evne til å tenke selv?

For europeere vil jo Obama fremstå som en god president fordi hans politikk ligner på vår. Men amerikanerne vil ikke ha vår europeiske sosialdemokratiske måte.

Og for å svare en annen her.

Jeg hevder ikke Trump er bedre enn Obama, jeg hevder vi i Norge ikke kan vurdere dyktigheten til Obama.

Det kan kun de som lever i USA.

Nei, så enkel er nok ikke verden, du.

Skrevet

Du mangler visst noen basale kunnskaper.

Anonymous poster hash: 4ef04...483

Skrevet

Eh

Demokratene fikk fleste stemmer.

Skrevet

Har egentlig aldri tenkt på Obama som sexy, men når jeg tenker mer over det....ja så tror jeg du har rett. Han har iallfall "noe" ved seg, tiltrekkende, karismatisk muligens sexy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...