Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #1 Skrevet 24. desember 2016 Vår datter er 2 år og 3 mnd. Siden hun var 22 mnd har vi hatt henne på doring. Det er lenge siden hun sluttet å bæsje i bleie, men når vi har hatt henne uten bleie hjemme har det ofte vært uhell. I kveld før hun la seg kom jeg fram til at hun har vært tørr i ett døgn, har gitt beskjed når hun har måttet gå på do. I flere dager har hun hatt tørr bleie på natta. Betyr dette at hun er klar for å slutte med bleie? Dette er vårt første barn så vi har ikke god erfaring. Anonymous poster hash: 5f2bb...9af
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Ja, men dere må følge opp og passe på å ta henne på do etter mat og soving og med jevne mellomrom ellers gjennom dagen i starten. Anonymous poster hash: a12d8...ab1
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 Med mine to har jeg sluttet ganske tvert med en gang de har ønsket å sitte på do og tisse og bæsje. Det har funket kjempebra på mine. Men eldstemann var 3 år og neste var bare 2 år og 2 måneder så tror det er veldig forskjellig fra barn til barn. Jeg hadde bare kjørt på hadde jeg vært dere 😀
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #4 Skrevet 25. desember 2016 Takk for svar 😊 Nå har hun vært bleietørr i to døgn. Holder det å ta henne på do en gang i timen? Er det for tidlig å snakke med bhg og teste ut om hun takler og ikke bruke bleie i bhg? Tenker i alle fall det kan være lurt å ta på henne bleie før de går ut i bhg da det er tungvint med nye bekledning . HI Anonymous poster hash: 5f2bb...9af
Berta The Housekeeper Skrevet 25. desember 2016 #5 Skrevet 25. desember 2016 Takk for svar 😊 Nå har hun vært bleietørr i to døgn. Holder det å ta henne på do en gang i timen? Er det for tidlig å snakke med bhg og teste ut om hun takler og ikke bruke bleie i bhg? Tenker i alle fall det kan være lurt å ta på henne bleie før de går ut i bhg da det er tungvint med nye bekledning . HI Anonymous poster hash: 5f2bb...9af Nevn det for barnehagen du. Har inntrykk av at de fleste barnehager er flinke til å følge opp bleieslutt, men dersom det er flere uhell hver dag, så gjør de jo så klart det de mener er enklest.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #6 Skrevet 25. desember 2016 synes så synd på barn som blir stresset av foreldrene. ingen barn er klare så små Anonymous poster hash: 8641b...c62
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #7 Skrevet 25. desember 2016 synes så synd på barn som blir stresset av foreldrene. ingen barn er klare så små Anonymous poster hash: 8641b...c62 Barn som blir stresset av foreldrene? Hva mener du? Barn er forskjellige. Har hørt barn som har sluttet med bleie når de har vært 2 år eller yngre. Vår datter er 2 år og 3 mnd. HI Anonymous poster hash: 5f2bb...9af
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #8 Skrevet 25. desember 2016 Joda noen er klar tidlig, det betyr ikke at foreldrene stresser dem. Min slutta med bleier da hun fylte 2 år. Da hadde hun lenge hatt tørr bleie hver morgen og i lengre perioder på dagtid, sa som regel at hun ville på potte og motsatte seg å få på bleien. Hun har knapt hatt noen uhell bortsett fra de første dagene og tilsammen 3 uhell på natta (to av gangene var hun syk med feber og fikk masse drikke på kvelden). Anonymous poster hash: 9bfaa...30e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #9 Skrevet 25. desember 2016 synes så synd på barn som blir stresset av foreldrene. ingen barn er klare så små Anonymous poster hash: 8641b...c62 Det er bare tull! Veldig mange barn er klar for å slutte med bleie når de er rundt to år. Anonymous poster hash: a12d8...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå