Gå til innhold

Nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jula er over og straks er nyttårsaften her!

Vi har en sønn på 2 og jeg er i tillegg gravid i massevis, så orker ikke noen stor sammenkomst med vennegjengen (som også har barn på lik alder). Blir tungvindt med å legge de her og der i løpet av kvelden. Så vi blir bare oss hjemme i år. Kjøper nok litt fyrverkeri som guttungen kan se på i løpet av kvelden før han legger seg. Men blir neppe noen stor nyttårsmiddag eller annet opplegg, og kvelden blir som en helt normal hverdag tenker jeg!

Flere som har en slik nyttårsaften? :) 

Anonymous poster hash: 800d3...95b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri noe stor nyttårsfeiring heller.

Vi er hos foreldre mine å spiser middag,barna går nyttårsbukk,spiser godteriet etterpå og ser på raketter når den tiden kommer.

Vi overnatter alltid så sønnen min på 5 år kan legge seg når han trenger det.

Anonymous poster hash: bc385...acb

Skrevet

Julaften er over, ikke jula.

Har ikke noen store planer for nyttårsaften. Tar å satser på rolig dag/kveld med barna

Anonymous poster hash: a873c...5f7

Skrevet

Jula har akkurat begynt, det er nesten ei uke til nyttårsaften.

Anonymous poster hash: 88889...36d

Skrevet

Ja, før flere arresterer meg; Veldig trøtt igår etter en lang dag og kveld, og mente såklart julaften og ikke jul ;) 

Anonymous poster hash: 800d3...95b
Skrevet

Vil tro det er veldig vanlig å bare være hjemme på nyttårsaften. Det er ihvertfall ikke rart eller unaturlig

Anonymous poster hash: 89aff...222

Skrevet

Slik gjorde vi også når barna var små. Vi satt oppe til midnatt bare fordi og var i seng 00.15 ;) ungene la seg til vanlig tid! Alt til sin tid sier jeg. Nå er de skolebarn og syns det er stor stas med nyttår og venner. Vi foreldre er ikke like slitne lenger heller :) ikke kav med ny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...