GÃ¥ til innhold

Flygefille?? 😱

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vi kom inn på temaet vites ikke, men plutselig sier mannen "Gudene må vite hvor mange du hadde før meg!"

Jeg ble litt paff og ba ham gjenta seg selv.

Han begynte å ramse opp 3 kjærester jeg hadde før jeg møtte ham, og at jeg sikkert hadde hatt mange flere.

Jeg spurte om han antok at jeg var ei flygefille?

Du har sikkert hatt mange og det vil jeg ikke vite noe om, svarte han.

Greit nok at han alltid har sagt at han ikke vil vite hvor mange som var før ham, men at han antok dette, ante jeg ikke. Vi har vært sammen i 11 år, og så kaller han meg indirekte Ei flygefille.

Som mann fikk han vite i klartekst at jeg ble lei meg og sint, og hvis han lurte så kunne han spørre i stedet for å anta slikt og snakke slik om meg.

To timer senere kommer han og gnir seg inntil meg bakfra og prøver å kysse meg på nakken, og blir sur på meg fordi han ikke skjønner hvorfor jeg avviser ham. Føler meg skitten, ikke fordi jeg har vært et menneske før jeg møtte mannen, men fordi han tenker slik om meg.

Jeg har gjennom 20 år som seksuelt aktiv vært i 3 lange forhold på 5, 3 og 11 år..

Totalt har jeg vært med 8 menn, to var voldtekt da jeg var ung. Er dette mye?

Anonymous poster hash: 3317c...4d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. For et tema å ta opp etter 11 år.

Og ærlig talt - å holde regning med andres partnere?

Anonymous poster hash: 91d66...778

Skrevet

Hva er galt med det da?

Jeg hadde svart: "du må gange tallet ditt med 10. Så mange har jeg hatt meg med. Misunnelig eller?"

Anonymous poster hash: 52523...3bd

Skrevet

Hva i all verden fikk ham til å ta opp dette temaet etter at dere har vært sammen i 11 år???

Det hadde jeg stusset like mye på som det han sa.

Jeg hadde spurt ham hva som egentlig lå bak det spørsmålet.

Og nei, du har ikke vært sammen med mange. De to som voldtok deg teller heller ikke, for det var ikke sex du hadde, så de kan du egentlig stryke av listen. Du hadde ikke sex med dem, de forgrep seg på deg, det er noe helt annet.

Da har du vært sammen med tre utenom de du har hatt lange forhold med. Det er ikke mye.

Spør mannen din hva i all verden (!!!) som fikk ham til å komme med en sånn uttalelse, og hvorfor han kom på dette nå.

En mann som kommer med en slik kommentar tenker jeg er sjalu og har dårlig selvtillit, ellers ville han ikke gnukket på dette etter 11 år. At han etterpå ikke forstår hvorfor du ikke blir lysten på ham, det viser vel bare at han ikke er den skarpeste ;)

Trenger ikke stemme det jeg skriver nå, men slik tolker jeg det når han kommer med slike idiotiske kommentarer etter at dere har vært sammen så lenge.

Anonymous poster hash: 4d6fb...7fb
Skrevet

Regner med at han var jomfru når dere møttes?

Anonymous poster hash: 0ede2...eb7
Skrevet

Hvordan vi kom inn på temaet vites ikke, men plutselig sier mannen "Gudene må vite hvor mange du hadde før meg!"

Jeg ble litt paff og ba ham gjenta seg selv.

Han begynte å ramse opp 3 kjærester jeg hadde før jeg møtte ham, og at jeg sikkert hadde hatt mange flere.

Jeg spurte om han antok at jeg var ei flygefille?

Du har sikkert hatt mange og det vil jeg ikke vite noe om, svarte han.

Greit nok at han alltid har sagt at han ikke vil vite hvor mange som var før ham, men at han antok dette, ante jeg ikke. Vi har vært sammen i 11 år, og så kaller han meg indirekte Ei flygefille.

Som mann fikk han vite i klartekst at jeg ble lei meg og sint, og hvis han lurte så kunne han spørre i stedet for å anta slikt og snakke slik om meg.

To timer senere kommer han og gnir seg inntil meg bakfra og prøver å kysse meg på nakken, og blir sur på meg fordi han ikke skjønner hvorfor jeg avviser ham. Føler meg skitten, ikke fordi jeg har vært et menneske før jeg møtte mannen, men fordi han tenker slik om meg.

Jeg har gjennom 20 år som seksuelt aktiv vært i 3 lange forhold på 5, 3 og 11 år..

Totalt har jeg vært med 8 menn, to var voldtekt da jeg var ung. Er dette mye?

Anonymous poster hash: 3317c...4d9

Voldtektene teller ikke. Det er en helt annen kategori og har ingenting med hvor mange sexpartnere du har hatt.

Jeg synes ikke du har hatt mange. Men jeg synes ikke man skal stemple noen som flyfille uansett. Man må da få lov å ha sex når man vil og med hvem man vil når man er singel. Man blir ikke skitten av det. Hva så om du hadde hatt 20-30 stk? Det endrer jo ikke noe ved deg. Om det plager ham, så er det vel fordi han er redd for å bli sammenlignet kanskje?

Anonymous poster hash: 3fc4d...4a5

Skrevet

Unnskyld men har dere drukket?

Anonymous poster hash: 2c9e5...25b

Skrevet

Jeg møtte mannen min da jeg var atten og har hatt like mange partnere som deg. Så hva er jeg da?🙈

Syns mannen din er en dust som plutselig skal ta opp dette. Jeg hadde lurt på hvorfor dette plutselig ble viktig for han.

Anonymous poster hash: 55b79...f7f

Skrevet

Men tanken min er at han hadde drukket alkohol. Kanskje han var litt usikker på deg eller litt sjalu feks pga. Jobben eller julebord eller noe annet og så kom det ut slik.

Min mann nektet å si godt nytt år til meg en gang. Han var potte sur hele nyttårsaften og jeg forstod aldri hvorfor. Nå fire år senere innrømmet han at han ikke kunne forstå at jeg faktisk elsket han og han var livredd for å miste meg etter at vi hadde hatt en litt krunglete periode. Menn har følelser de og bare greier ikke å utrykke dem så bra 😂

Skrevet

Har han vært utro og prøver å dytte det over på deg?

Han har da ikke noe med hvem og hvor mange du har hatt sex med før han. Om han vet om voldtektene er det enda mer idiotisk å i det hele tatt nevne dette.

Jeg hadde hatt over 100 stk før jeg ble sammen med mannen min. Det er ikke noe noen andre har noe med. 

Anonymous poster hash: 85680...fee
Skrevet

😂

Vi har også vært sammen i 11 år og mannen har aldri villet vite og ikke sagt hvor mange han har hatt.

Det er da hanske irrelevant?

Men hadde han kalt meg flyfille så hadde jeg nok bare hevet et halvt øyebryn og kalt han en fjott!

Hadde nok ikke tatt på vei for en sånn tulleting etter så mange år.

Anonymous poster hash: 5d58f...929

Skrevet

Har aldri forstått meg på folk som er "fortidssjalue". Dette er bare en måte å pine seg selv på. Det som skjedde før man møtte nåværende partner, kan man ikke gjøre noe med, og det temaet er best å la ligge.

Og ja, jeg hadde blitt veldig irritert hvis mannen min hadde sagt noe slik.

Skrevet

Litt spesiellt av han å ta opp dette, høyres ut som han kanskje slit litt med sjølvtilliten, men det er vel du sjølv som kallar deg "flyfille"? - eit uttrykk eg ikkje har noko som hels sansen for.  Det treng ikkje vere negativt å ha litt bagasje. Dei fleste har ei fortid, og di er ikkje spesiellt "ille". 

Trur det er greit å late fortid vere fortid, og ikkje ripe så mykje opp i dette no.

Skrevet

Ta det som et kompliment da vel! Du et hot!

Anonymous poster hash: e3e81...8c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...