Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #1 Skrevet 24. desember 2016 Ja, skal til lege, men ikke før etter nyttår. Tenkte å slutte med Isotretinoin. Gått på det i 12 mnd nå og blitt kvitt problemet. Er det sånn at man må trappe ned forsiktig eller er det bare å kutte tvert? Anonymous poster hash: 7f5d5...7d2
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #2 Skrevet 24. desember 2016 Hvilken dose går du på? Jeg følges tett opp og har kun gått på en pille om dagen siden mai. Skal fortsette til mars og etter det prater legen om st jeg kan ta en pille 3 ganer i uka en periode. Det er vist at huden oppfører seg bedre etterpå hvor huden har vært normalisert lenge og ikke får "sjokk". Anonymous poster hash: f42df...d77
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #3 Skrevet 24. desember 2016 Hvilken dose går du på? Jeg følges tett opp og har kun gått på en pille om dagen siden mai. Skal fortsette til mars og etter det prater legen om st jeg kan ta en pille 3 ganer i uka en periode. Det er vist at huden oppfører seg bedre etterpå hvor huden har vært normalisert lenge og ikke får "sjokk". Anonymous poster hash: f42df...d77 Jeg tar en pille om dagen (20mg) og har gjort det hele veien, bortsett fra de to første ukene hvor jeg tok to piller om dagen. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 7f5d5...7d2
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #4 Skrevet 24. desember 2016 Jeg begynte med en pille og trappet opp til 3 stk. Dvs 60 mg. Når jeg hadde tatt ferdig kuren sluttet jeg tvert. Trengte ikke trappe ned. Ble fulgt opp av hudlege hele veien. Anonymous poster hash: e2f94...fff
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #5 Skrevet 24. desember 2016 Jeg tok tre piller annenhver dag og fire piller de andre dagene. Fem måneder totalt. Var hos hudlege og tok blodprøver og graviditetstest hver måned. Da jeg sluttet, sluttet jeg tvert. Tenker det er best du fortsetter som avtalt med hudlegen fram til timen din. Anonymous poster hash: fa434...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå