Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #1 Skrevet 24. desember 2016 Han finner feil med alt. Blir stresset hvis gulvet er skittent, hvis det ikke er system i ting: skuffer, skap, leker Osv.. han ser ikke sine egne feil, men MÅ påpeke mine. Eks: søl på skapet, riper i gulvet, rot, om noe er borte, flekk på sofaen. Det er alltid min feil. Han kommenterer gjerne mine "feil" flere ganger daglig. Mistet han feks bilnøklene er det ok. Hadde jeg gjort det hadde det vært typisk meg. Han klarer til og med ikke skjerpe seg på julaften. Her er det klikk fordi jenta vår fikk kjeks av meg uten å spise opp maten(jeg valgte å ikke være streng oå julaften og ta det helt med ro for å ha en koselig frokost), barnåler på gulvet(om jeg hadde vært borti treet?!) satte en ting for hardt ned på gulvet (Om jeg kunne slutte å være så hard med ting, han var alltid rolig og klarte sette ting fint-jeg bare ødelegger), det var feil at julegavene var lagt under treet(de skulle jo ut i dag-stress) listen er lang- bare i DAG. Begynner å lure på om han feiler noe? Han MÅ klage. Jeg nekter å tro jeg er så unormal. Han får meg til å føle meg udugelig,lat, dårlig, trist. Han ødelegger julestemningen og gjør meg til en dårlig mamma fordi jeg blir lei meg og sliten av han. Ehm ja, god jul🙈🎄 Anonymous poster hash: eba04...7d2
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #2 Skrevet 24. desember 2016 Slik kan min mann være, han lider av depresjon. Klager på absolutt alt, slitsomt Anonymous poster hash: 76ceb...8f6
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #3 Skrevet 24. desember 2016 Så utrolig slitsomt tror ikke jeg hadde orket å bo med en som dro meg ned hele tiden :/ Håper dagen blir bedre. Anonymous poster hash: da84e...113
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #4 Skrevet 24. desember 2016 En slik mann hadde jeg ikke fortsatt å bo sammen med om han ikke innrømmet hva som egentlig er problemet hans, gjorde noe med det og ble med i parterapi. Jeg synes du skal la julen gå som normalt, Hi, og første du gjør etter nyttår er å bestille time til familievernkontoret. Blir han ikke med deg så tar du timen selv. Når du bor med en slik mann så blir du psyket ned og ser ikke hvor ille det er. Mannen din har enten problemer selv han ikke vil innrømme (eller kanskje ikke forstår selv, som f.eks. at han ev. kan være deprimert) eller han bare synes det er godt å rakke ned på deg og kritisere deg. Hvis det er det første er det mulig å gjøre noe med det om han blir gjort oppmerksom på det og ønsker å endre seg (da er det ikke hans hensikt å såre deg, men han har blitt blind for egen oppførsel). Er det det andre så er det egentlig bare å komme seg bort fra ham, for da vil han ikke endre seg, men liker å psyke deg ned. Det kan heller ikke være bra for barna å høre så mye hakking og negative kommentarer hele tiden. Det er ikke normalt å oppføre seg slik mannen din gjør! Gjør det beste ut av julen for din egen og barna dine sin del, og så gir du deg selv en julegave i form av et løfte til deg selv i kveld - på nyttåret tar du tak i forholdet og ringer familievernkontoret. Anonymous poster hash: e7c3b...0d2
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #5 Skrevet 24. desember 2016 Tvangsnevrose. Anonymous poster hash: 45f9c...2db
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #6 Skrevet 25. desember 2016 Holy shit! Mannen din høres ut som... meg... Jeg hakker konstant på mannen min. Jeg vet ikke helt hvorfor. Men jeg føler oppriktig at han er tankeløs og uforsiktig. Jeg tror nok likevel ikke han er så ille at han fortjener det. Jeg blir ekstra ille når jeg er stresset eller sliten. Men det er jo hos meg problemet ligger. Jeg blir nok nødt til å endre meg. Et fint forsett for det kommende året. Vis mannen din hva du har skrevet i hovedinnlegget. Kanskje han også får seg en oppvekker Anonymous poster hash: b7cb1...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå