Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #1 Skrevet 24. desember 2016 Nå har vi spydd i tur og orden, pågått ei uke, sistemann ut nå. Minimalt med søvn selvfølgelig og matlysta til førstemann er ikke en gang helt bra enda. All julemat som kan fryses er gått rett i fryseren, ingen ribbe i dag. Og heller ingen samvær med øvrig familie. Tror penklær også utgår, alle sitter jo som noen slakt uansett. Fy å stusselig! God jul til dere andre ❤️ Anonymous poster hash: a6183...f0c
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #2 Skrevet 24. desember 2016 Så kjedelig! God bedring og god jul! Syke her og hvis det er noen trøst. Anonymous poster hash: ac6dd...948
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #3 Skrevet 24. desember 2016 Så kjedelig! God bedring og god jul! Syke her og hvis det er noen trøst. Anonymous poster hash: ac6dd...948 Dette ordner seg. Dere er faktisk hjemme og sammen alle sammen! God jul! Hilsen fra en som er 3 timer unna hjemmefra, bor med familien på sykehuset med alvorlig sykt barn og som skal feire her iår uten mulikhet til å gå/reise fra sykehuset. (Her er alle bursdager også blitt feiret iår). Det kunne vært fryktelig mye verre. Synes overskriften din var litt vel dramatisk... Anonymous poster hash: f079e...0e7
Evablaum Skrevet 24. desember 2016 #4 Skrevet 24. desember 2016 Dette ordner seg. Dere er faktisk hjemme og sammen alle sammen! God jul! Hilsen fra en som er 3 timer unna hjemmefra, bor med familien på sykehuset med alvorlig sykt barn og som skal feire her iår uten mulikhet til å gå/reise fra sykehuset. (Her er alle bursdager også blitt feiret iår). Det kunne vært fryktelig mye verre. Synes overskriften din var litt vel dramatisk... Anonymous poster hash: f079e...0e7 Der satte du ting litt i perpektiv ja. God jul til dere, og spesielt til tøffingen din!
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #5 Skrevet 24. desember 2016 Dette ordner seg. Dere er faktisk hjemme og sammen alle sammen! God jul! Hilsen fra en som er 3 timer unna hjemmefra, bor med familien på sykehuset med alvorlig sykt barn og som skal feire her iår uten mulikhet til å gå/reise fra sykehuset. (Her er alle bursdager også blitt feiret iår). Det kunne vært fryktelig mye verre. Synes overskriften din var litt vel dramatisk... Anonymous poster hash: f079e...0e7 God jul til dere på sykehuset ❤ Anonymous poster hash: 5c71d...e31
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #6 Skrevet 24. desember 2016 Vært likt her, helsigvis er jeg frisk igjen i dag, var sistemann ut, så ser ut som vi får feira jul, men fy søren så kjipt når det står på Anonymous poster hash: 04b18...92f
soleia Skrevet 24. desember 2016 #7 Skrevet 24. desember 2016 Kjedeleg, men det vert i alle fall ei jul de kjem til å hugse og snakke om seinare God jul, og god betring til alle, og ein juleklem til deg som feirar jul på sjukehuset.
*Miss Marple* Skrevet 24. desember 2016 #8 Skrevet 24. desember 2016 Hvorfor ikke gjøre det beste ut av det? Lag mat som frister, de som orker det kan pynte seg litt, se på tv og åpne julegaver når det passer. Det er mange måter å feire på, og denne julen kommer dere til å huske lenge uansett. Man kommer langt med en god innstilling God jul til dere og ikke minst til dere som feirer på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #9 Skrevet 24. desember 2016 Sier som nr 2 sa. Dere er ivertfall hjemme og sammen og kun småsyke. God bedring til barnet ditt. Jeg føler med deg og skjønner det er tøft. Julen for 2 år siden var vi og noen dager på sykehus med kreftsykt barn. Så takknemlig for hver bursdsag, jul og ferie vi har fått feire og dra på etter det. livet er en gave, hver eneste dag. Anonymous poster hash: 757f1...1c3
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #10 Skrevet 24. desember 2016 Dette varer ikke evig. Så hadde tatt dagen idag som en vanlig dag og feiret med ribbe og gaver om et par dager når alle er bedre. Da kan dere fremdeles glede dere framfor å grue dere. Anonymous poster hash: b9aad...aec
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #11 Skrevet 24. desember 2016 Dette ordner seg. Dere er faktisk hjemme og sammen alle sammen! God jul! Hilsen fra en som er 3 timer unna hjemmefra, bor med familien på sykehuset med alvorlig sykt barn og som skal feire her iår uten mulikhet til å gå/reise fra sykehuset. (Her er alle bursdager også blitt feiret iår). Det kunne vært fryktelig mye verre. Synes overskriften din var litt vel dramatisk... Anonymous poster hash: f079e...0e7 God bedring til barnet på sykehuset Håp dere får en fin jul selv om feiringen er på sykehuset. Anonymous poster hash: ac6dd...948
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #12 Skrevet 24. desember 2016 Dette ordner seg. Dere er faktisk hjemme og sammen alle sammen! God jul! Hilsen fra en som er 3 timer unna hjemmefra, bor med familien på sykehuset med alvorlig sykt barn og som skal feire her iår uten mulikhet til å gå/reise fra sykehuset. (Her er alle bursdager også blitt feiret iår). Det kunne vært fryktelig mye verre. Synes overskriften din var litt vel dramatisk... Anonymous poster hash: f079e...0e7 Veldig, veldig enig i siste par setningene dine! Håper dere får en best mulig jul <3 God jul til dere også, Hi, kjedelig med en slik jul, men verre er det ikke. Ta det igjen med ordentlig julemiddag når dere alle er helt friske igjen. Det er ingen katastrofe. Om noen år vil dere le litt når dere tenker tilbake på denne julen; "husker dere den julen vi alle lå rett ut, eller?" Anonymous poster hash: 5fcc0...aa8
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #13 Skrevet 24. desember 2016 Blir litt irritert på argumentet at det kunne vært verre. Uansett hva som plager folk kunne det altså vært verre. Selv med alvorlig sykt barn kan det være verre. Man kunne altså ha tent et lys på en grav. Lov å føle på frustrasjon over "vanlig sykdom" når hele jula går i dass. Anonymous poster hash: d991b...ded
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #14 Skrevet 24. desember 2016 Blir litt irritert på argumentet at det kunne vært verre. Uansett hva som plager folk kunne det altså vært verre. Selv med alvorlig sykt barn kan det være verre. Man kunne altså ha tent et lys på en grav. Lov å føle på frustrasjon over "vanlig sykdom" når hele jula går i dass. Anonymous poster hash: d991b...ded Joda, man kan god føle på frustrasjon, men det er overskriften som gjør at Hi mister mye sympati. Hadde hun formulert seg anderledes så hadde hun nok fått mer sympati. Når man er så enormt negativ som Hi gir inntrykk av så kan det være greit å bli litt realitetsorientert, at selv om dette selvfølgelig er frustrerende og skuffende etter masse forberedelser, så er det ikke verdens undergang slik overskriften kunne tyde på. Anonymous poster hash: 5fcc0...aa8
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #15 Skrevet 24. desember 2016 Vet du jeg skjønner deg godt. Vi fikk også ene jula helt ødelagt med omgangasyke. Verste jula vi har hatt. Enda vi har hatt en jul på sykehus med alvorlig sykdom. Men så husker jeg den som fin. Nå var det riktignok jeg som var alvorlig syk og hadde vært gjennom flere store operasjoner. Og det var enda usikkert om jeg ville klare meg. Men samtidig er det kanskje en av de fineste og mest rørende julaften jeg har hatt. Husker mann og mine barn kom innom i finstasen og sang en julesang. De fikk også sitte med meg i en liten time. Og på slutten kom mine foreldre og øvrig familie. Syns det er en uting at folk skal komme med slike kommentarer. Ja det kunne alltid vært verre. Og vi har hatt det verre i et helt år. Men jeg klager fortsatt også hvis vaskemaskinen ryker, eller vi blir syke på julaften, eller at noe i huset ryker. Og det kommer jeg til og fortsette med selv om jeg vet at det kunne vært verre!! Anonymous poster hash: 6410a...16f
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #16 Skrevet 24. desember 2016 Blir litt irritert på argumentet at det kunne vært verre. Uansett hva som plager folk kunne det altså vært verre. Selv med alvorlig sykt barn kan det være verre. Man kunne altså ha tent et lys på en grav. Lov å føle på frustrasjon over "vanlig sykdom" når hele jula går i dass. Anonymous poster hash: d991b...ded Hele jula trenger da slett ikke å gå i dass om man er syk akkurat på lille julaften og julaften. Jula varer som kjent til 13. januar, så det er godt om tid. Anonymous poster hash: 7631f...7f8
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #17 Skrevet 24. desember 2016 Her har vi også en syk gutt;heldigvis fikk vi komme i julebesøk likevel Anonymous poster hash: cf7bc...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå