Gå til innhold

Har dere ekte eller uekte juletre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor valgte dere det ene foran det andre?

Anonymous poster hash: f8505...59e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ekte. Fordi det er finest og er en del av julestemninga. Og fordi mannen jobber som skogsentrepenør.

Skrevet

Kunstig, fordi jeg er allergisk. Leit, fordi jeg er så glad i lukta, men greit fordi jeg ikke er så glad i småkryp og fordi jeg la en del penger i det og det er tett og fint ;) Slipper også å tenke på og få tak i et tre hvert år, det ligger her :)

Anonymous poster hash: 61dec...14c

Skrevet

Ekte, fordi det er mer miljøvennlig

Anonymous poster hash: 09f1e...328

Skrevet

Ekte, fordi jeg liker tradisjonen med å dra å kjøpe juletre, få granlukt i huset også synes jeg ekte tre er finere. Sett noen flotte falske og, men det blir litt for juglete for meg med uekte juletre. Tror jeg ville mistet litt julestemning av å dra det opp fra garasjen hver år og stått å bøyd og forma greiner for å få det fint.

Anonymous poster hash: a8a74...dc6

Skrevet

Ekte tre her, alltid hatt det. Tradisjon 😃

Skrevet

Uekte pga at jeg ønsker å få sove i jula. En allergisk mann som sier hvt år vi må ha ekte, men den bommerten skal jeg ikkge gjøre igjen. Greit han klarer å holde allergien i sjakk på dagtid, men på natta har jeg ett godstog i seng. Så nå er valget hans uekte tred og få sove i senga i hele julen, eller ekte og sove på sofaen i hele jula.

Anonymous poster hash: 48adb...240

Skrevet

Vil ha ekte, men med en samboer som er allergisk så har vi kunstig.

Anonymous poster hash: 8a296...b28

Skrevet

I år har vi ekte for jeg ville det🎄

Skrevet

Ekte. Er så heldig at ingen her reagerer på det, selv om vi har andre allergier. Det er finere, mer miljøvennlig, lukter nydelig, mer sjarm, har god følelse og ikke minst har vi en superkoselig tradisjon med å hugge selv.

Anonymous poster hash: c67fc...f05

Skrevet

Ekte.

Elsker lukten og at treet har "personlighet".

Det er aldrig helt symmetrisk og det er mye morsomme å pynte fordi man ikke bare kan gjøre som i fjor men må pynte akkurat dette treet etter beste evne.

Skrevet

Ekte tre. Fordi det er tradisjon og ekte er alltid bedre enn kunstig.

Skrevet

Uekte fordi samboeren hadde det da vi flyttet sammen. Vi har kvittet oss med det meste av hans ting selv om vi kjøpte hus sammen, og tar ikke kampen for noe som skal stå i stua i litt over ei uke.

Anonymous poster hash: d7119...944

Skrevet

Vi har egentlig alltid hatt ekte tre, hugget i familiens skog. Veldig koselig tradisjon.

I fjor skulle vi ha stort juleselskap og hadde begrenset plass til treet (kun et sted i stua det kunne stå). Fant ingen ekte trær som var smale nok. Kjøpte kunstig. I år har vi tatt frem det kunstige igjen. Det drysser ikke, det tar ikke opp all gulvplass i stua, og det krever minimal innsats fra oss. Tror vi har gått over til kunstig tre for godt...

Anonymous poster hash: 4244b...fb3

Skrevet

Ekte edelgran ,det er tradisjon og stemning å dra og hogge selv 😃

Skrevet

Tradisjon at ungene drar på juletrehogst med bestefar. Det blir nok ikke uekte tre her før noenå blir allergisk.

Anonymous poster hash: 324cb...d9a

Skrevet

Ekte. Fordi jeg synes de falske er stygge og fordi jeg synes synd på juletreselgerne som står igjen med mange trær.

Skrevet

Ekte. Det er finest synes jeg, men det ryr jo som et lite helvete.. besteforeldrene til barna har uekte begge sider, og det funker jo helt greit det og.

Skrevet

Uekte er helt uaktuelt med mindre man har allergi. Det er ingen sjarm over et plasttre.

Anonymous poster hash: 8d2c7...ba9

Skrevet

The real deal, plast er så stygge!

Anonymous poster hash: 2168c...3ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...