Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #1 Skrevet 24. desember 2016 Ser flere kopierer en tekst/dikt uten å si at det ikke er de selv som har forfattet den. Det synes jeg er frekt... Men ser at det er veldig vanlig. Også vanlig å bare si "stjeler/låner den jeg"... Er jeg sær som synes dette er en skikkelig uting? Anonymous poster hash: d41da...bdd
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #2 Skrevet 24. desember 2016 Hvis du poster på Facebook er det offentlig - og kan gjengis/siteres/videreformidles. Men det skal framkomme hvem som er opphavsmannen. Så det er helt greit å "stjele"/dele/kopiere så lenge det framkommer hvor du har det fra. Anonymous poster hash: 15be0...ea2
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #4 Skrevet 24. desember 2016 Hvis du poster på Facebook er det offentlig - og kan gjengis/siteres/videreformidles. Men det skal framkomme hvem som er opphavsmannen. Så det er helt greit å "stjele"/dele/kopiere så lenge det framkommer hvor du har det fra. Anonymous poster hash: 15be0...ea2 Ja, men det er jo det de ikke gjør. Legges ut som om det er de selv som har diktet det... Så er det vel også vanlig høflighet å spørre om man kan få dele/kopiere? Anonymous poster hash: d41da...bdd
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2016 #5 Skrevet 24. desember 2016 ok Ok hva da? Anonymous poster hash: d41da...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå