Gå til innhold

Viss man har sett et levende foster i uke 16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er sjansen for at det går bra??

Så redd...

Anonymous poster hash: 27dd7...017

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nest sannsynlig bra.

Hvorfor er du redd?

Skrevet

Over 90% er det ikke det? Veldig stor sjanse... du har hatt et normalt svangerskap til nå? Det går nok bra.. alt du kan gjøre er å prøve å ha det så godt du kan, da har baby det best også😉 Du må prøve å slippe kontrollen litt, for du kan ikke styre alt med graviditeten... ❤️ God jul

Anonymous poster hash: 2cf1e...ef5

Skrevet

Mener å ha lest at det er over 90 % sjanse for at det går bra om man har sett et bankende hjerte i uke 7-8. Så hvis alt er bra i uke 16, så er nok sjansen ganske mye større.

Hvorfor føler du deg bekymret?

Anonymous poster hash: 8cc97...561

Skrevet

Takk for svar alle sammen ❤

Har mister flere ganger før,men det var før uke 12.

Med er så nervøs nå.. Så redd for å komme på ordinær ultralyd også er det dødt :(

Har ikke hatt noe glede i dette svangerskapet :( det er så kjipt...

Skrevet

Takk for svar alle sammen ❤

Har mister flere ganger før,men det var før uke 12.

Med er så nervøs nå.. Så redd for å komme på ordinær ultralyd også er det dødt :(

Har ikke hatt noe glede i dette svangerskapet :( det er så kjipt...

Kjenner den redselen... har mistet flere ganger og jeg hadde flere ul fra uke 7 fram til ordinær ul,med alle 3. Bare for å berolige meg.

Forferdelige uker fram til man kjenner spark og leven fra mageboeren.

Skrevet

Skjønner at du føler deg redd. Var selv veldig bekymret hele siste svangerskapet og nesten helt sikker flere ganger på at det skulle gå galt. Hadde blødninger også og magefølelsen sa at det ikke kunne gå bra, men alt gikk heldigvis fint.

Jeg tror det er litt viktig at du setter ord på hva du er redd for. Snakk med jordmor/lege.

Men husk også at det ikke hjelper å bekymre seg. Mest sannsynlig går det bra, og da har du brukt mye unødvendig energi på å bekymre deg og ha det vondt. Forsøk heller å overbevis deg selv om at det vil gå bra. Sorgen blir uansett ikke bedre av å bli tatt på forskudd.

Lykke til videre <3

Skrevet

Skjønner at du føler deg redd. Var selv veldig bekymret hele siste svangerskapet og nesten helt sikker flere ganger på at det skulle gå galt. Hadde blødninger også og magefølelsen sa at det ikke kunne gå bra, men alt gikk heldigvis fint.

Jeg tror det er litt viktig at du setter ord på hva du er redd for. Snakk med jordmor/lege.

Men husk også at det ikke hjelper å bekymre seg. Mest sannsynlig går det bra, og da har du brukt mye unødvendig energi på å bekymre deg og ha det vondt. Forsøk heller å overbevis deg selv om at det vil gå bra. Sorgen blir uansett ikke bedre av å bli tatt på forskudd.

Lykke til videre <3

Takk for gode ord :) .. Har ennå ikke turt å bestille meg jordmor time siden jeg er så redd det skal gå galt...

Er ikke mange dagene til jeg skal på ultralyd igjen.. Bare håper at det fortsatt lever .. ❤❤

Skrevet

Har mistet syv ganger. Og behold to.

Min magiske grense er uke 14. Dvs den siste som startet i uke 14 var en MA? Da viste fosteret størrelse med uke 8.

Så mer riktig er kanskje å si at uke 8-9 er grensen for mine.

Anonymous poster hash: 70f3e...f6e

Skrevet

Har mistet syv ganger. Og behold to.

Min magiske grense er uke 14. Dvs den siste som startet i uke 14 var en MA? Da viste fosteret størrelse med uke 8.

Så mer riktig er kanskje å si at uke 8-9 er grensen for mine.

Anonymous poster hash: 70f3e...f6e

Har mistet 3 ganger. En ma i uke 7. 2 spontanaborter i uke 8.

Et levende barn :)

Håper 2017 er mitt år ❤

Hi :)

Skrevet

Har mistet 3 ganger. En ma i uke 7. 2 spontanaborter i uke 8.

Et levende barn :)

Håper 2017 er mitt år ❤

Hi :)

Sannsynligheten er veldig stor for at du vil få det! ❤️ Himmelvid forskjell på uke 16 og uke 7/8.

Anonymous poster hash: 930c5...d99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...