Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Nå ble akkurat karamellpuddingen ferdig, og den skal jo da avkjøles.. Men - jeg er rimelig klar for å finne senga nå, og da er jo spørsmålet: Kan den avkjøles på kjøkkenbenken over natta, eller bør jeg sette den i kjøleskapet selv om den fortsatt er varm? Anonymous poster hash: 94f86...d78
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Den skal stå på kjøkkenbenken til den er romteperert/lunken også i kjøpeskap. Om du ikke kan vente ville jeg satt den i kjøleskapet med en gang, så den står kjølig over natten. Du får la den stå på benken mens du pusser tenner og steller deg, så det siste du gjør før du legger deg er å sette den kaldt. Anonymous poster hash: b3039...213
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Bare å la den stå på benken til i morgen. Null stress. Jeg gjorde det samme! Anonymous poster hash: ae82b...02b
amandine Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 La den stå på benken til i morgen og så i kjøleskapet. Du kan ikke sette den varm inn i kjøleskapet, da ødelegger du for alt det andre der. Det går helt fint å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå