Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Har ikke vokst opp med det eller hatt det til mine barn. Er det kjipt å ikke ha? Anonymous poster hash: 58e56...95e
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Det er magisk å våkne julaften morgen, finne strømpen, og krølle seg sammen i sofaen med julemorgen, disneykavalkade og godteri. En viktig del av julen for våre barn! Men dere gjør selvsagt som dere vil. Anonymous poster hash: 1fc7c...79d
Jojo x3 Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Vi har heller ikke det. Men de får en sjokoladenisse hver imorgen tidlig.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 Har ikke vokst opp med det eller hatt det til mine barn. Er det kjipt å ikke ha? Anonymous poster hash: 58e56...95e Veldig spes Anonymous poster hash: 0c8eb...7cb
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 Jeg har heller ikke vokst opp med det. Kjenner heller ingen som har det. Bor på Østlandet. Anonymous poster hash: 524da...022
Optatium Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 Født og oppvokst på Østlandet, alltid fått strømpe.
VE-G Skrevet 23. desember 2016 #7 Skrevet 23. desember 2016 Også født og oppvokst på østlandet, her er det julestrømpe 👍
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #10 Skrevet 23. desember 2016 Vi har heller ikke, aldri hatt det. Her gir vi en julegave om morgningen. Anonymous poster hash: 84db6...6a5
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #11 Skrevet 23. desember 2016 Har ikke her heller. Forsøker heller å få i han litt frokost, for det er lite appetitt på annet enn gaver og godis resten av dagen. Men han fikk velge seg et blad på butikken (han er 5,5 år) og noen nissesjokolader som bare er hans utover julen. Blir vel omtrent det samme. Magien her er å se alle gavene som bugner under treet ;-) Anonymous poster hash: 42b12...e5f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #12 Skrevet 23. desember 2016 Vokst opp på østlandet. Alltid fått strømpe, det samme med barna mine. Det ligger også en ventepakke under treet til barna 😊 Anonymous poster hash: d452a...c55
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #13 Skrevet 23. desember 2016 Har ikke her heller. Forsøker heller å få i han litt frokost, for det er lite appetitt på annet enn gaver og godis resten av dagen. Men han fikk velge seg et blad på butikken (han er 5,5 år) og noen nissesjokolader som bare er hans utover julen. Blir vel omtrent det samme. Magien her er å se alle gavene som bugner under treet ;-) Anonymous poster hash: 42b12...e5f Strømpene erstatter da ikke gavene til barna;-) er fra Østlandet(Oslo). Alltid fått strømpe, samme med mannen, sistnevnte får det faktisk ennå, dog av meg;-) Anonymous poster hash: 0c8eb...7cb
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #14 Skrevet 23. desember 2016 Det er magisk å våkne julaften morgen, finne strømpen, og krølle seg sammen i sofaen med julemorgen, disneykavalkade og godteri. En viktig del av julen for våre barn! Men dere gjør selvsagt som dere vil. Anonymous poster hash: 1fc7c...79d Den magien husker jeg fra når jeg vokste opp. Da hang det alltid julestrømpe på sengekanten på julaften morgen. Ligge i senga å spise mandarin og marsipangris mens jeg leste et nytt julehefte, magisk Anonymous poster hash: b619c...4a6
Bøø Skrevet 23. desember 2016 #15 Skrevet 23. desember 2016 Leste julebloginnleget fra casakaos for noen år siden tror ikke hun heller har.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #16 Skrevet 23. desember 2016 Leste julebloginnleget fra casakaos for noen år siden tror ikke hun heller har. Ha ha, hvem bryr seg😂😂😂 Anonymous poster hash: 0c8eb...7cb
skinnfilla Skrevet 23. desember 2016 #17 Skrevet 23. desember 2016 Jeg har vokst opp med både strømpe og gave på julemorgen. Det får også barna våre. Kjempekoselig å se gleden og spenningen 😍
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #18 Skrevet 23. desember 2016 Jeg har ikke vokst opp med det, men syntes det virker så koselig å våkne opp til. Jeg husker at jeg følte meg dårlig av spenning når jeg var lita og julaften var ufattelig lang, så her begynte vi med strømpe og en liten gave fra uthus-nissen vår. Han får da grøt på lillejulaften og legger igjen gaver og ting i strømpa. Vet faktisk ikke hvor vanlig det er rundt her med julestrømpe, men synes det er en koselig tradisjon. Anonymous poster hash: 20fb3...d38
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #19 Skrevet 23. desember 2016 Niks, vi har det ikke. Fikk aldri det som barn heller. Vi har andre tradisjoner. Anonymous poster hash: 49bb8...809
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #20 Skrevet 23. desember 2016 Har vokst opp med det og viderefører til mine barn. Så lenge jeg bodde hjemme var det alltid noe spesielt over det at mamma (eller nissen, da ) hadde hengt julestrømpa opp i løpet av natta, full av julehefte, godteri og en liten pakke eller to. Gir liksom en slags kickstart på dagen, hvor en kunne kose seg med den med alle julefilmene på tv frem til vi skulle stelle oss for kvelden. Tror også foreldrene våre synes det var deilig når alle barna (vi er 5) slang i hver sin kant i sofaen eller godstolen med jule-tv eller julehefte Så det er en tradisjon jeg vil bringe videre til våre barn ihvertfall. Anonymous poster hash: b341f...c08
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #21 Skrevet 23. desember 2016 Er fra Oslo, aldri hatt julestrømpe. Barna våre våkner til en morgengave og to kurver som henger på juletreet med snop oppi 😊 Anonymous poster hash: 671dd...271
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #22 Skrevet 23. desember 2016 Vi har ikke julestrømpe og har aldri hatt det. Vi har massevis av andre koselige ting på julaften, vi begynner med felles frokost der alle er sultne, istedenfor unger som er mette på godteri. Anonymous poster hash: dfc3f...0bc
Nullstress;) Skrevet 23. desember 2016 #23 Skrevet 23. desember 2016 Har også vokst opp på østlandet, og alltid fått strømpe. Barna mine får også, men en gave i/ved siden av. Helt magisk å ha to stk som kommer løpende inn om morgenen, opp i sengen vår, for å vise hva de har fått 😍
Guttaboys Skrevet 23. desember 2016 #24 Skrevet 23. desember 2016 Hadde det selv, og gir til mine barn. Noe annet er utenkelig. Men det handler selvfølgelig om tradisjoner! Dere som ikke gir strømpe til barna, fikk det vel ikke som barn heller..,
hol(L)y COW Skrevet 23. desember 2016 #25 Skrevet 23. desember 2016 Ingen strømpe her. Kalendergaver er juleblad. Litt godteri i julekurver på treet 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå