Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Eldstemann på 13 kom nettopp til meg og sa at "mamma, jeg vet at nissen ikke finnes. Det sier alle. Kan du ikke bare også si at nissen ikke finnes... Er ganske fornøyd med at han innerst inne er ørlite usikker siden han vil at jeg også skal si det. Jeg husker godt da min mor sa at: Nei, nissen finnes ikke... og knuste mine fantasier da jeg gikk på barneskolen. Jeg har ikke lyst til det. Andre som vil at barna skal tro på nissen lengst mulig? Anonymous poster hash: 0c7e3...32e
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Ja!😁 Anonymous poster hash: 162bb...31f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Jeg må jo si jeg er imponert at en 13-åring begynner å skjønne tegninga! Men ja, det er koselig når de tror på nissen. Det gjør jo ting litt ekstra gøy i ventetiden og selve julaften Anonymous poster hash: 184e2...91f
MammantilNurket Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 Min 3-åring vet at nissen bare er noen som har kledd seg ut. Det er greit.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 Håper du mente 3 åring, hi, ikke 13 år. En ungdomsskoleelev som tror på nissen blir for dumt Anonymous poster hash: 106b5...2e1
Liv & Røre Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 Selvfølgelig finnes nissen! Det vet jo alle! Selv om det ikke nødvendigvis er den ekte nissen som kommer etter middagen, så er det selvfølgelig en ekte nisse der ute.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #8 Skrevet 23. desember 2016 Hi her. Ja, han er 13. Han sier jo at han vet at nissen ikke finnes og han skal ikke si noe til de mindre søskenene, men han vil at jeg også skal si til ham at nissen ikke finnes. Det er det jeg ikke har lyst til... Anonymous poster hash: 0c7e3...32e
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #9 Skrevet 23. desember 2016 Jeg har aldri skjønt hvorfor man skal lyve til ungene om at nissen finnes, for så å fortelle dem (skuffe dem?) noen år senere med at han ikke finnes likevel...? Anonymous poster hash: 45b62...f42
Mumua Skrevet 23. desember 2016 #10 Skrevet 23. desember 2016 Jeg liker å tenke at det finnes en nisse selv jeg Håper jenta mi tror på julenissen og kjenner julemagien lenge. Nisse kan da være så mangt, han må ikke bo på Nordpolen og fly verden rundt på en natt. Det er opp til oss hva vi gjør nissen til
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #11 Skrevet 23. desember 2016 Ungen min skjønte at nissen ikke fantes siste året i barnehagen. Skuffa i 3 sek og så gikk livet videre. Finnes det virkelig tenåringer som tror på nissen? Anonymous poster hash: 37a3f...df1
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #12 Skrevet 23. desember 2016 Han trenger vel ikke bekreftelsen på at nissen ikke finnes, han irriterer seg nok heller over at du ennå insisterer på at det er sant. Litt sånn "seriøst, cut the crap, ikke si til en tenåring at nissen finnes". Og om en 13 åring virkelig tror på nissen er det kanskje smart han holder det for seg selv... Anonymous poster hash: 106b5...2e1
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #13 Skrevet 23. desember 2016 Når ungene mine spør om jeg tror på nissen svarer jeg at jeg tror på julemagien Når 9-åringen spurte hva det egentlig betyr, betyr det at jeg tror på nissen eller ikke så svarte jeg at det betyr at det er noen ting som skal være litt mystiske og magiske. Om nissen finnes eller ikke er det ingen som kan bevise eller motbevise, derfor beholder vi magien. Kanskje han faktisk finnes.... Det er en egen magi i julen, om man kaller det nisse, overtro eller hva man kaller det spiller ingen rolle. Jeg liker magien. Anonymous poster hash: aea2f...3b7
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #14 Skrevet 23. desember 2016 Her var det mange stressa mødre som har brukt for mye tid på julestyr og i stedet burde slappe litt av og få seg et nypp... Anonymous poster hash: 980ea...f83
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #15 Skrevet 25. desember 2016 Her tror 4 åringen på historien fra snøfall 😊 Anonymous poster hash: ed8f1...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå