Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Har reist på juleferie til svigers og glemt julestrømepen hjemme 😨 fast tradisjon som ungene elsker. Har strømpefyllet og nisse gaven klar. Så da tenke jeg at jeg skulle skrive brev fra nissen også sende dem på en "skattejakt" i morgen tidlig. Høres det ut som en fin nødløsning? ☺ De er 7, 5 og 3 år ☺ Anonymous poster hash: 22ec2...871
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Høres ut som en super løsning Ellers er det også mulig å låne skistrømper fra svigers, og fortelle barna at det må ha vært gammelnissen som for forbi Men jeg synes din løsning er super - da aktiviserer du også barna en stund. Her er "krisen" at kjøleskapet nå har streiket. Hell i uhell var jeg for syk til å handle inn til jul i går som planlagt, så det var rimelig tomt der. Venter nå spent på om jeg har fått det i gang igjen, ellers blir det nytt kjøleskap og sen handling. Men ordner seg vel det også God jul Anonymous poster hash: 8eb2a...0da
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Er vel bare å bruke en gammel ullsokk eller noe istedet. Eller et putetrekk Anonymous poster hash: 7563b...f0b
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 Har reist på juleferie til svigers og glemt julestrømepen hjemme fast tradisjon som ungene elsker. Har strømpefyllet og nisse gaven klar. Så da tenke jeg at jeg skulle skrive brev fra nissen også sende dem på en "skattejakt" i morgen tidlig. Høres det ut som en fin nødløsning? ☺ De er 7, 5 og 3 år ☺ Anonymous poster hash: 22ec2...871 Kankje svigers har noen store ullsokker til overs? Det var alltid det jeg brukte når jeg var liten Anonymous poster hash: ed8c3...156
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 Høres ut som en super løsning Ellers er det også mulig å låne skistrømper fra svigers, og fortelle barna at det må ha vært gammelnissen som for forbi Men jeg synes din løsning er super - da aktiviserer du også barna en stund. Her er "krisen" at kjøleskapet nå har streiket. Hell i uhell var jeg for syk til å handle inn til jul i går som planlagt, så det var rimelig tomt der. Venter nå spent på om jeg har fått det i gang igjen, ellers blir det nytt kjøleskap og sen handling. Men ordner seg vel det også God jul Anonymous poster hash: 8eb2a...0da Oy, det er vell mer en KRISE enn en "krise" ☺ håper det ordner seg fort 😄 Da blir det enten skattejakt eller ullsokker. Takk takk 😄 Anonymous poster hash: a8fec...4a3
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 Min er om den påsken vi dro på fjellet og jeg glemte igjen posen med noen gedigne påskeegg ute på trappa hjemme.... Heldigvis skulle noen i samme retning dagen etter. Ellers hadde jeg måtte kjøre 4 timer hver vei om natten for å hente de. Anonymous poster hash: 78f0a...bd5
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #7 Skrevet 23. desember 2016 Kan du ikke bare låne noen sokker, hvor stor krise kan det være Anonymous poster hash: be1c2...5c3
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #8 Skrevet 23. desember 2016 Min er om den påsken vi dro på fjellet og jeg glemte igjen posen med noen gedigne påskeegg ute på trappa hjemme.... Heldigvis skulle noen i samme retning dagen etter. Ellers hadde jeg måtte kjøre 4 timer hver vei om natten for å hente de. Anonymous poster hash: 78f0a...bd5 Driver du mye med curling? Anonymous poster hash: 97257...8b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå