Gå til innhold

Kjøper dere mange juleblomster til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei har bursdag midt i desember og får alltid blomster da. I tillegg til at både jeg og mannen får blomster fra jobb nærmere jul. Har vel fått 5 juleblomster i desember i år, det holder for oss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en som jeg ikke husker hva heter. Minste har astma så vi dropper julestjerner dessverre.

Skrevet

Har kjøpt 3 jeg,som jeg har på bord og kommode! 1 julestjerne og 2 azalia Pleier å ta livet av dem allikevel så kjøper ikke mange..

Anonymous poster hash: abe41...9f2

Asalea er veldig glad i vann så den bør du "drukne" i ei bøtte med vann, hold den der til det slutter å boble. De fleste vanner dem for lite. 

Julestjerna liker ikke trekk/kulde så bør ikke stå i yttergang/vindu o.l. Den skal heller ikke ha mye vann, og de fleste vanner alt for mye. 

Her har jeg 3 julestjerner, 2 asalea, 5 svibler, og 3 amaryllis (Både løk og avskår) i tillegg til en gruppe med ildtopp, ei lita julestjerne og sukkulent:-)

Anonymous poster hash: ae035...f42

Skrevet

Kjøpte også det... de kom opp lyserosa😂😂

Lite jul for lite penger😅

🤣

Du vet at rosa svibler er helt vanlig?? Blå, rosa og hvite.

Hjelpes ....

Anonymous poster hash: d3a6d...03e

Skrevet

Niks, er ikke glad i blomster.

Anonymous poster hash: 28880...97f

Skrevet

Har ikke kjøpt selv men fikk en azalia av oldefaren til ungene :) Pleier å glemme å kjøpe blomster men gjør det gjerne om jeg husker det fordi det er koselig:)

Anonymous poster hash: 3c123...308
Skrevet

Kjøper en bukett til festbordet på julaften 😊👏

Anonymous poster hash: 8895e...070

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...