Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Høy feber i nesten 1 uke og alt annet som følger med. CRP viser fortsatt bare virus. Blir jo veldig bekymret på om dette kan påvirke den lille i magen på noen måte. Tae Paracet for å senke feberen.. Den lille skal settes sammen riktig, mens jeg blir fiksa! Det kan ikke bli for mye det? Anonymous poster hash: c9061...d8d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Høy feber i nesten 1 uke og alt annet som følger med. CRP viser fortsatt bare virus. Blir jo veldig bekymret på om dette kan påvirke den lille i magen på noen måte. Tae Paracet for å senke feberen.. Den lille skal settes sammen riktig, mens jeg blir fiksa! Det kan ikke bli for mye det? Anonymous poster hash: c9061...d8d Den siste setningen!? Hva betyr det? Settes sammen? Anonymous poster hash: 45717...bfa
Ladybird2014 Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Dropp paracet, og la ting gå sin gang. Ikke bekymre deg😊
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 Det viktigste er å ikke ha feber! Det kan påvirke fosterutviklingen. Anonymous poster hash: 139c4...207
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 Den siste setningen!? Hva betyr det? Settes sammen? Anonymous poster hash: 45717...bfa Ha ha, at det er et embryo som skal utvikles riktig, var det jeg mente Og at det kan bli litt vanskelig for kroppen å håndtere det samtidig som den jobber på spreng for å bli kvitt influensaviruset. Anonymous poster hash: c9061...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå