Gå til innhold

Mannen er så negativ og klager på alt!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ødelegger hele julestemningen for alle i huset! Han tenker generelt negativt. Han går rundt å sturer. Orker ikke nevne alt men glass står feil ifølge han, det er bråk når baby skal sove, det er rot, mel på gulvet under baking.... sur fordi vi skal ha folk her 1. Juledag. Det er bare stress. Ååårh.

Anonymous poster hash: 855d9...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, har nettopp skrivet klagetråd på min mann. Har er også bare negativ og sur. Uansett hva vi skal sitte Evan og klager over alt som KAN skje galt 😡

Anonymous poster hash: 9fdda...47b

Skrevet

Og dere er i de forholdene... fordi?

Parterapi - parterapi - parterapi!

Anonymous poster hash: 6d13c...5b3
Skrevet

Hva med å be ham holde snavla og flytte det glasset til rett sted, rydde vekk rotet, feie opp melet og generelt ta litt ansvar?? Først; ansvar for hvilken energi han selv velger å sende ut i rommet, og så hvordan det ser ut rundt ham. Det er ikke alle andres jobb å lage kos og hygge.

Anonymous poster hash: 06180...b61

Skrevet

Min og. Har vasket og ryddet i hele dag. Det første han gjør når han kommer hjem er å blåse ut stearinlys, klage på julemusikken, kritisere meg for å ha sendt TO meldinger om to småting som skulle handles på vei hjem isteden for å sende en samlet melding.. To meldinger er jo rett og slett for vanskelig for en voksen mann å håndtere..

Jeg er så sur og lei og irritert! Har låst meg inn på badet, prøver å finne humøret tilbake.

Hvert år tenker jeg at det blir den siste julen under samme tak..

Anonymous poster hash: 8d377...1bf

Skrevet

Min og. Har vasket og ryddet i hele dag. Det første han gjør når han kommer hjem er å blåse ut stearinlys, klage på julemusikken, kritisere meg for å ha sendt TO meldinger om to småting som skulle handles på vei hjem isteden for å sende en samlet melding.. To meldinger er jo rett og slett for vanskelig for en voksen mann å håndtere..

Jeg er så sur og lei og irritert! Har låst meg inn på badet, prøver å finne humøret tilbake.

Hvert år tenker jeg at det blir den siste julen under samme tak..

Han minner meg om min mann. Føler med deg... hva er det egentlig som feiler dem når de tenker at det et ok å bli sur for slike ting? Så kom du på en ting til da etter du sendte den første mld... big deal. Jeg har prøvd alt jeg kan å ha deg hyggelig med barna. Setter på HØY julemusikk og synger for full hals. Han sitter å furter i sofaen.. jeg må bare ikke se på han. Stemningen stiger betraktelig når han er ute av huset. Tragisk. Håper du får en fin julaften❤️

Skrevet

Han minner meg om min mann. Føler med deg... hva er det egentlig som feiler dem når de tenker at det et ok å bli sur for slike ting? Så kom du på en ting til da etter du sendte den første mld... big deal. Jeg har prøvd alt jeg kan å ha deg hyggelig med barna. Setter på HØY julemusikk og synger for full hals. Han sitter å furter i sofaen.. jeg må bare ikke se på han. Stemningen stiger betraktelig når han er ute av huset. Tragisk. Håper du får en fin julaften❤️

Takk, i lige måde!❤️

Skrevet

Min og. Han er forkjølet, og sur fordi jeg krever at vi faktisk forsøker å gjøre litt til jul. Snakker ikke om mer enn å pynte juletre og vaske gulvene her, altså. Vi har tre barn, yngste er seks uker. Han kan ikke sitte foran dataen og overlate alt til meg. Kan ikke la være å gjøre husarbeid bare fordi han er forkjølet!

Anonymous poster hash: b6b68...38b

Skrevet

Haha, sitter her også med en sur mann som nå heldigvis har sovna i stolen sin.

Han har ordnet med juletre og handlet og støvsugd (fridag) så det er ikke det at han ikke står på. Men når jeg kom hjem fra jobb og begynte å stryke duker, fikk jeg høre at jeg drev med juleterror(!).

Han er sur og stressa før jul hvert år. Tror han har et slags kontrollbehov og når jeg begynner med oppgaver han ikke forstår seg på får han panikk...

Selv er jeg overtrøtt, har vært oppe siden kl 06.

God natt og god jul!

Det bli heilt sikkert likar i morra 🤓

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...