Gå til innhold

Dere som ikke har barn, synes dere julen er tøff..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julen er jo for barna, hvordan er det da å være barneløse? Det må jo være trist. Orker dere å feire med andre par som har barn? Uff

Anonymous poster hash: c4354...5e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du dum? Slem? Ond?

Uansett, skam deg.

Anonymous poster hash: 599ce...150

Skrevet

Juler er for alle!

Anonymous poster hash: ef194...cff

Skrevet

Hva skal du gjøre når barna blir store? Var du barn da du fikk barn siden du ikke kan se for deg jul uten barn?

Skrevet

Trollemor

Anonymous poster hash: 5c263...645

Skrevet

Trollmor har visst tatt over for nissemor her :) 

Anonymous poster hash: fbb8b...c3e
Skrevet

Nei syns ikke julen er tøff. Julen er for voksne også. Koser meg masse hver eneste jul.

Anonymous poster hash: 88fe5...c50

Skrevet

Julen er ikke for barna, 17 mai er heller ikke for barna. De som har funnet på det er folk uten barn som ser sitt snitt til å snike seg uinna. Jeg har ikke barn, har pr dags dato ingen planer om det heller, og feirer like fult jul og 17 mai, for det er da en grunn til at vi har disse dagene ;)

Skrevet

Jeg har barn, men det har jeg jo ikke alltid hatt. Jeg syns jula var mindre stressfull og masete før, kanskje spesielt adventstiden.

Det er moro med glade barn i jula, men det er ikke så moro med slitne og sure barn - det er ofte en bakside med alt. Og jeg elsker det med å ha barn og se hvor spennende og fin juletiden er for de små, men jeg savnet ikke barn i julen før jeg fikk egne.

Jula er for alle, og de fleste uten barn er jo barnløse av egen fri vilje.

Anonymous poster hash: ae590...36b

Skrevet

Hvordan er det å feire jul når maner følelsesløs? Må jo være trist. Jul er en tid full av varme følelser og julestemning. Klarer du å nyte denne tiden? Uff, må være trist...

Anonymous poster hash: f090e...7a4

Skrevet

Jeg savnet aldri å ha barn i julen. Jula er for alle.

Nå har jeg barn. Det kan være litt stressende i jula ja.

Anonymous poster hash: bd453...8db

Skrevet

Atte hæ?

Anonymous poster hash: 4298a...c86

Skrevet

Jula er for alle. Vi har ikke barn å tar livet helt med ro å nyter fri å tid sammen, mye god mat, turer, kino og besøk hos venner å familie i jula💖💖💖

Anonymous poster hash: c8533...27d

Skrevet

Hva med alle som HAR barn da? Var julen tøff for alle mennesker før de fikk barn?

Teit spørsmål.

Skrevet

Av og til, Hi, er det lov å tenke seg litt mer om før man snakker eller skriver...

God jul :)

Anonymous poster hash: 8ff08...08d
Skrevet

Julen er for alle, jeg har alltid elsket julen både før jeg fikk barn og nå.

Men jeg kan skjønne at det er trist for de som har barn, men ikke får feiret med de

Anonymous poster hash: 7e177...da8

Skrevet

Jeg ELSKER julen. Jeg er mer sendt enn barna mine 😂. Sånn har jeg alltid vært helt siden jeg var liten, det kommer nok av at mine foreldre er av samme ulla og tok jula serdeles seriøst. Det var alltid hogging av juletre, julemusikk, julebaking, juleprogrammer og filmer, julevangelie , et lass med julepresanger, alt en kunne tenke seg av mat og snop, juleverksted osv. Mamma pyntet alltid veldig mye til jul og vi ungene var alltid med. Mamma og pappa stresset aldri, selv om de hadde 5 barn å holde styr på, nettopp ga av at de elsket og fremdeles elsker julen. Da er alt av juleforberedelser bare gøy😉

Jeg syns jula var helt magisk før jeg fikk barn og jeg syns jula er like magisk nå som jeg har 3 barn. Vi koser oss sammen og gjør juleforbredeler sammen. Jeg kan fremdeles gå rundt på et kjøpesenter lille julaften med stjerner i øynene og bare se på alle de fine juledekrasjonene, julepynten osv, kø og stressede mennesket lukker jeg glatt øynene for 😎

Å jeg tror jeg har lykkes i å spre juleglede til barna mine for når de ble spurt om hva de gledet seg mest til så nevnte de ikke presanger men kosen, det å hogge juletre, alt pynten og den gode maten 😉

Skrevet

Havna på gløggfylla fordi ungene er hos pappa denne jula?

Spørsmålet ditt var da helt uten mål og mening.

Anonymous poster hash: 2ba9a...176

Skrevet

Har en venninne uten barn, og hun elsker julen. Jeg tenker det er ganske forskjellig å feire uten og med barn. Hun har kun seg selv og kjæresten å ta hensyn til. Kan sove lenge, spise en lang god middag og nyte late dager.

Jeg får oppleve julen gjennom barnas øyne. Endel mer stress, men det er kosen for meg.

Anonymous poster hash: fb3f6...1d5
Skrevet

Er julen bare for barn? Dette var helt nytt for meg! Shit, i 40 år nå har jeg trodd at jul var for alle🙈🎅🏻

Anonymous poster hash: ad229...166

Skrevet

Jeg har barn nå...men vi brukte noen år på å få barn. Julen var litt vanskelig for meg i de årene. Særlig en jul jeg nylig hadde hatt en SA mens svigerinnen min var høygravid.

Men jula er bare noen dager. Ufrivillig barnløshet kan være like vanskelig en solfull junidag.

Anonymous poster hash: 3a727...c3d

Skrevet

Eg elskar jula!! Og med mi tru er det også ein naturleg ting å feire så lenge ein har den trua. Eg har også ein kristen barnlaus slektning som feirer jul kvart år, har aldri tenkt på det er feil. Men godt du opplyser oss 👍

Skrevet

Julen er ikke for barna, 17 mai er heller ikke for barna. De som har funnet på det er folk uten barn som ser sitt snitt til å snike seg uinna. Jeg har ikke barn, har pr dags dato ingen planer om det heller, og feirer like fult jul og 17 mai, for det er da en grunn til at vi har disse dagene ;)

Uenig, jul og 17.mai er for barna og de som har barn

Anonymous poster hash: 5cb0f...aae

Skrevet

Uenig, jul og 17.mai er for barna og de som har barn

Så de som ikke har barn skal bare gå å gjemme seg en plass de da eller?

Skrevet

Jula er for alle. Vi har ikke barn å tar livet helt med ro å nyter fri å tid sammen, mye god mat, turer, kino og besøk hos venner å familie i jula💖💖💖

Anonymous poster hash: c8533...27d

Hvorfor er du inne på "dinbaby", bare nysgjerrig ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...