Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Jeg har vokst opp med foreldre som har gitt meg kompliment..men det kommer ingenting fra mannen. I hans verden er det estetiske uviktig og sløsing med tid. Han forstår ikke hvorfor man må bruke penger på å gjøre det koselig hjemme..og sminke og dilling er bare tull. Har alltid følt meg dum når han ser at jeg steller meg..for jeg vet han ser ned på det. Men fine damer,vet eg at han liker. Han bare sier det ikke. Han irriterer meg. Hva synes dere..hadde dere orket å leve med en sånn fyr? Anonymous poster hash: ccd61...985
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Jeg lurer veldig på hvorfor dere ble sammen i utgangspunktet - var han slik da dere ble sammen også, eller spilte han bare den rollen han visste han måtte spille for å få deg, og etterpå ikke orker å anstrenge seg? Jeg hadde ikke orket å leve med en mann som ser ned på meg. Hvor mye man ellers skal bruke på å ha et koselig hjem, det må være en kompromissak. Kan parterapi være noe for dere? Anonymous poster hash: 12975...c9b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 Jeg lurer veldig på hvorfor dere ble sammen i utgangspunktet - var han slik da dere ble sammen også, eller spilte han bare den rollen han visste han måtte spille for å få deg, og etterpå ikke orker å anstrenge seg? Jeg hadde ikke orket å leve med en mann som ser ned på meg. Hvor mye man ellers skal bruke på å ha et koselig hjem, det må være en kompromissak. Kan parterapi være noe for dere? Anonymous poster hash: 12975...c9b Jeg var ung da vi ble sammen. Alt kan jo ikke klaffe i et forhold heller.Han har roet seg litt med årene faktisk..men vet han tenker sitt. Anonymous poster hash: ccd61...985
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 Jeg får det ikke heller, men jeg vet at han verdsetter meg for det. Han har aldri vært flink å gi komplimenter utenfor jobbsetting og jeg har lært meg å leve med det. Han behøver ikke å si at jeg er fin osv hvis jeg har sminket og pyntet meg. Jeg ser stoltheten og kjærligheten i blikket uten at han må si noe. Han er riktignok blitt mye flinkere til å gi positiv tilbakemelding ovenfor barna (har hatt noen diskusjoner ang ros, komplimenter og tilbakemeldinger som endelig har sunket inn). Når alt kommer til alt må du selv finne ut hva du mener er en "dealbreaker" i forholdet. Anonymous poster hash: d39a7...667
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 Jeg har vokst opp med foreldre som har gitt meg kompliment..men det kommer ingenting fra mannen. I hans verden er det estetiske uviktig og sløsing med tid. Han forstår ikke hvorfor man må bruke penger på å gjøre det koselig hjemme..og sminke og dilling er bare tull. Har alltid følt meg dum når han ser at jeg steller meg..for jeg vet han ser ned på det. Men fine damer,vet eg at han liker. Han bare sier det ikke. Han irriterer meg. Hva synes dere..hadde dere orket å leve med en sånn fyr? Anonymous poster hash: ccd61...985 Eh, ja. Kjærlighet kommer i MANGE former, hvorav komplimenter er den absolutt billigste. Anonymous poster hash: 0d3cd...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå