Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Har skrevet her tidligere om at barna er fast i utlandet hos faren og kommer nok ikke å treffe de før de er sent i tenårene .. nå klarer jeg ikke å glede meg til jul.. har sendt de dyre gaver og håper faren gir de til dem som meg .. er så langt nedfor og savnet blir bare verre for hvert dag ... sitter her med kosebamsen til datteren min og tårene renner .. hvordan klarer man å gå igjennom noe slikt ? Barna vil hjem men faren nekter all kontakt Anonymous poster hash: eee0f...0a7
LilleVilje Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Uff, har ikke noen løsning til deg, ville bare sende en klem. Jeg hadde blitt helt desperat, tror jeg, og gjort hva som helst... Hvor gamle er de, og hvor lenge har de bodd i utlandet? Er det et land det er vanskelig eller utrygt å reise til? Kan du reise dit for å besøke dem? Evt. hjelpe dem til å reise hjem, hvis det er det de vil?
LilleVilje Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 Har han tatt dem med seg mot din og deres vilje? Og så nekter dem å komme hjem? Det er jo kidnapping. Har du snakket med politiet?
angelmum01 Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 Ja og justis dep. Er på saken men det har gått et år nå .....
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 Ja og justis dep. Er på saken men det har gått et år nå .....Er du hi? Anonymous poster hash: 3f465...e31
LilleVilje Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 Et år er lang tid. Er du i kontakt med justisdepartementet for å følge med og for å mase på dem?
Evablaum Skrevet 23. desember 2016 #7 Skrevet 23. desember 2016 Er du hi? Anonymous poster hash: 3f465...e31 Ser sånn ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå