Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Hva hadde du gjort dersom du fikk en tekstmelding et par dager før julaften om at noen skulle komme med gaver til barna, og du ikke hadde kjøpt gaver til deres barn? Anonymous poster hash: 05a87...865
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Skjedde med meg. Fortet meg å kjøpe gaver. Anonymous poster hash: c861b...23b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 Hadde dratt ut og kjøpt noe til dem, hvis jeg ikke fant noe som passet i gaveskapet vårt. Anonymous poster hash: f6fde...2bc
Superdolly Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 Har opplevd det en gang, og jeg syntes det var leit. Så jeg dro en unnskyldning om at jeg ikke var ferdig med å pakke inn, og kjøpte gave i full fart. Etter den gangen har jeg alltid noe på lur. (Og det er ikke så voldsomt som det kanskje kan høres ut. Jeg har en gaveeske i kjelleren, der jeg putter ting jeg finner på salg for eksempel, og som jeg tenker kan passe som bursdagsgaver til ungenes venner. Så hvis jeg får en slik melding nå vil jeg gå i esken og finne noe som passer og forte meg å pakke inn.)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 Heldig du som fikk varsel på foran,her sto plutselig en vennine å hadde kjøpt gave til meg ifjor. Kjempe pinlig at jeg da ikke hadde noe gave å gi tilbake. Vi er jo venner men ikke så nærmt at jeg tenkte at vi skulle kjøpe gaver til hverandre. Anonymous poster hash: 39d17...2d4
charnelle Skrevet 22. desember 2016 #6 Skrevet 22. desember 2016 Jeg opplevde å få beskjed om å henge gaven på døren. Bittert fordi vår 4-åring var hun som insisterte på å gi en gave og fikk ingenting tilbake.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #7 Skrevet 22. desember 2016 Jeg har begynt å blåse i det. Vi får gaver hvert år av en tante av mannen som bor 5 min unna oss, men som vi aldri ser i løpet av året. Yngste har hun aldri sett engang. Jeg har sluttet å gi gaver tilbake bare fordi hun kjøper til oss. Jeg gir jo ikke gave til MINE tanter, som jeg har et mye nærere forhold til. I år fikk barna også gaver av en annen jeg ikke har kjøpt til. Jeg tok det som en hyggelig gest og har ikke stresset med å kjøpe tilbake. Anonymous poster hash: 2d6fa...75c
amandine Skrevet 22. desember 2016 #8 Skrevet 22. desember 2016 Jeg opplevde å få beskjed om å henge gaven på døren. Bittert fordi vår 4-åring var hun som insisterte på å gi en gave og fikk ingenting tilbake.Jeg kan ikke forstå at det er bittert? Du gir jo ikke en gave fordi du må han i retur? Kanskje man burde tenke mer på grunnen til at man gir gaver? Det er for å glede mottaker, ikke glem det. Det er fint å lære barna sine, og gleden ved selv å motta gaver blir større fordi.du vet du får dem av kjærlighet og ikke av plikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå