Gå til innhold

mammatilmichelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det egentlig som foregår? Hvorfor rettsak og hvorfor ingen kontakt med familien? Treffer hun ikke moren sin en gang? Hun bodde jo med de på Kypros.

Anonymous poster hash: c4009...f23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme....

Anonymous poster hash: 2e690...80e

Skrevet

Trodde rettssaken var fordi hun offentliggjorde hvordan oppveksten var med voldelig far, dvs saksøkt av faren for injurier. Mulig jeg er helt på jordet, har på langt nær lest alt.

Anonymous poster hash: bd8e5...ea9

Skrevet

Det lurer jeg også på

Anonymous poster hash: 5456b...a00

Skrevet

Samme her. Hun var nær sin mor og bror og nå ingenting.

Anonymous poster hash: 3827c...3ca

Skrevet

Tipper vel moren ble skuffet og sint, når hun brenner alle broer og tar med seg unga og flytter mange mil unna, og kaller Jan for pappa og foreldrene hans bestemor og bestefar.

Som mor som har stillt opp i alle år, og hjulpet med unger, hus og Kyprostur, og så blir du bare forlatt, og i tillegg kommer det innlegg på bloggen om at far var slem mot henne når hun var liten, og mor gjorde ingenting. Det var etter det innlegget forholdet surnet. En mor kan ikke tåle alt fra sin datter. Tenk deg hvordan hun savner datteren sin og barnebarna som hun nå ikke får se.

Hun var jo i Kypros med Anna nesten hele tiden, for Anna orket ikke å være alene. Og faren til Michelle får heller ikke se henne. michelle savner garantert mormor som hun har hatt i livet siden hun var født. Og faren sin ikke minst.

Anna handler umodent, og gjør nå ting hun garantert kommer til å angre på om noen år. Håper for hennes del det ikke blir forsent.

Anonymous poster hash: 83318...7aa

Skrevet

Tenåringsopprør mot foreldrene

Anonymous poster hash: 0c2f8...500

Skrevet

Tipper vel moren ble skuffet og sint, når hun brenner alle broer og tar med seg unga og flytter mange mil unna, og kaller Jan for pappa og foreldrene hans bestemor og bestefar.

Som mor som har stillt opp i alle år, og hjulpet med unger, hus og Kyprostur, og så blir du bare forlatt, og i tillegg kommer det innlegg på bloggen om at far var slem mot henne når hun var liten, og mor gjorde ingenting. Det var etter det innlegget forholdet surnet. En mor kan ikke tåle alt fra sin datter. Tenk deg hvordan hun savner datteren sin og barnebarna som hun nå ikke får se.

Hun var jo i Kypros med Anna nesten hele tiden, for Anna orket ikke å være alene. Og faren til Michelle får heller ikke se henne. michelle savner garantert mormor som hun har hatt i livet siden hun var født. Og faren sin ikke minst.

Anna handler umodent, og gjør nå ting hun garantert kommer til å angre på om noen år. Håper for hennes del det ikke blir forsent.

Dette

Anonymous poster hash: 38b62...5cd

Skrevet

Tenåringsopprør mot foreldrene

Anonymous poster hash: 0c2f8...500

Det er jo kjempeflott når man har flere unger på slep

Anonymous poster hash: 99ed2...094

Skrevet

Gjorde det samme med min familie da de ikke trodde på at jeg var blitt misbrukt av min bestefar. Så hvis dette har skjedd Anna, og de i tillegg saksøker, så forstår jeg virkelig hvorfor hun ikke har kontakt med dem. Vanskelig å sette seg inn i den situasjonen om en ikke har vært i den selv... Nå vet jo ikke vi hele historien, men jeg tviler på noen bryter med en mor og bror en har vært så nær uten grunn. Allikevel trist de flyttet bort fra Michelles far og hans familie. Håper de er flinke å holde kontakten med dem selv om de ikke bor i samme by.

Anonymous poster hash: a2510...e98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...