Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Jenta vår har ei venninne på samme alder som hun skal gi julegave til.Jeg har kjøpt etter ønske fra moren(de lekene er fra 150kr og oppover,noe jeg vil tro hun vet.)Igår kom jenta hennes med pakke til vår jente og jeg (uff tilgi meg)sneik i pakken.Bare for å ha det sagt; det er tanken som teller💕Men gaven ligger på en verdi av 20-30 kr.Jeg kjøpte noe til over 200kr.Jeg vet de ikke har all verdens penger,særlig nå, men jeg er redd moren skal føle seg "dum"når vi gir så dyr gave....vurderer rett og slett å bytte i noe annet....hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Jeg ville bare ha gitt den gaven som du allerede hadde kjøpt. Spesielt når dem har dårlig råd fra før av. Anonymous poster hash: 4924c...d7a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 Ikke bry deg om verdien. Bedre om alle bare sluttet å tenke verdi, og heller satte pris på omtanken. Så vi får begynne med det selv. Anonymous poster hash: 1cb78...eda
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 Tviler på moren blir flau når det er hun som har sagt hva du kan/bør kjøpe! Anonymous poster hash: 55fb9...34f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 Jeg spurte hva barnet hennes ønsket seg og fikk svar.Så spurte hun vår jente sitt ønske og fikk tips....uff jeg veit ikke altså.Jeg tenker bare hva jeg ville ha følt....😳 Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #6 Skrevet 22. desember 2016 Ja men hun har nå ønsket det til sitt barn da, å du skriver at hun nok vet hva prisen ligger på. Hva lurer du egentlig på? Anonymous poster hash: 8ae6e...e5b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #7 Skrevet 22. desember 2016 Synes det er temmelig frekt å kjøpe gave til 20 kr og ønske nie til 200kr tilbake Anonymous poster hash: 4680e...d9a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #8 Skrevet 22. desember 2016 Det kan jo hende at hun bare snakket om hva barnet hennes ønsker seg og ikke mente det som et tips til deg. Anonymous poster hash: 4c231...6cf
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #9 Skrevet 22. desember 2016 Hun mente det som et tips.... Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #10 Skrevet 22. desember 2016 Hun mente det som et tips.... Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1 Da synes jeg hun er ganske frekk Anonymous poster hash: e0cc4...119
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #11 Skrevet 22. desember 2016 Tror jeg går å bytter til noe billigere imorgen.....😳Får håpe jenta vår har glemt av hva vi kjøpte🙈🙈 Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #12 Skrevet 22. desember 2016 Tror jeg går å bytter til noe billigere imorgen.....😳Får håpe jenta vår har glemt av hva vi kjøpte🙈🙈 Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1 Hvorfor gav dere ikke deres gave samtidig som datteren din fikk sin? Anonymous poster hash: 7940b...986
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #13 Skrevet 22. desember 2016 Hæ? Skylde på at den andre damen skal "slippe å føle seg dum", i stedet for å innrømme at du er millimeterrettferdig og gnien? Vær i det minste så ærlig at du sier at du er opptatt av pris og penger. Ellers hadde du aldri sneket i gaven. Anonymous poster hash: ca5cb...98c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #14 Skrevet 22. desember 2016 Jeg hadde ikke pakket inn gaven enda til jenta når hun var her så jeg sa vi kom innom imorgen med det.JO jeg sneik i gaven pga MOREN sine følelser!For jeg vet hva jeg selv ville følt.Jeg er overhodet ikke gnien, omvendt får jeg høre.Jeg gir heller for mye/betaler for mye enn akkurat eller for lite.Jeg er den som legger ut for alle i vennegjengen og aldri spør om en krone tilbake.Så grunnen var bare det at jeg vet at hvis det var meg hadde jeg tenkt at det var flaut rett og slett... Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #15 Skrevet 22. desember 2016 Hadde gitt gaven som planlagt. Føler ikke det er så viktig at det skal være samme peis. Og spesielt ikkehvis de har lite penger akkurat nå. Anonymous poster hash: 88ff6...797
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #16 Skrevet 22. desember 2016 Jeg hadde gitt den gaven jeg allerede hadde kjøpt MED GLEDE! ✨❤️❤️ Hadde ikke falt meg inn at den andre ikke måtte føle seg dum (???). Man blir vel glad for dyre gaver..? Anonymous poster hash: a6981...9c4
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #17 Skrevet 22. desember 2016 Jeg skjønner faktisk hva HI mener. Det er kjipt både å ha kjøpt "for billig" og "for dyrt". Jeg kjøpte en gang en ildfast form til en som ønsket seg det, og fikk er flott speil tilbake. Følte meg som en idiot i lange tider etterpå... Anonymous poster hash: ddef9...58d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #18 Skrevet 23. desember 2016 Takk for svar😊Ja er kjipt begge veier....derfor vil jeg unngå det...tenker for hennes del som ikke har så mye å rutte med,at det blir sårt for henne...tenker jeg for mye?!?🙈 Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1
Fandens Oldemor Skrevet 23. desember 2016 #19 Skrevet 23. desember 2016 Hæ? Skylde på at den andre damen skal "slippe å føle seg dum", i stedet for å innrømme at du er millimeterrettferdig og gnien? Vær i det minste så ærlig at du sier at du er opptatt av pris og penger. Ellers hadde du aldri sneket i gaven. Anonymous poster hash: ca5cb...98c Kunne ikke vært mer enig!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #20 Skrevet 23. desember 2016 Tro hva dere vil😂👍🏻har gitt jentungen pakken nå💕Hun ble overlykkelig over å få en så stor pakke😃så da ble det slik👍🏻 Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1
Evablaum Skrevet 23. desember 2016 #21 Skrevet 23. desember 2016 Tro hva dere vil😂👍🏻har gitt jentungen pakken nå💕Hun ble overlykkelig over å få en så stor pakke😃så da ble det slik👍🏻 Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå