Gå til innhold

Julegavedilemma......😳


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har ei venninne på samme alder som hun skal gi julegave til.Jeg har kjøpt etter ønske fra moren(de lekene er fra 150kr og oppover,noe jeg vil tro hun vet.)Igår kom jenta hennes med pakke til vår jente og jeg (uff tilgi meg)sneik i pakken.Bare for å ha det sagt; det er tanken som teller💕Men gaven ligger på en verdi av 20-30 kr.Jeg kjøpte noe til over 200kr.Jeg vet de ikke har all verdens penger,særlig nå, men jeg er redd moren skal føle seg "dum"når vi gir så dyr gave....vurderer rett og slett å bytte i noe annet....hva ville dere gjort?

 

Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare ha gitt den gaven som du allerede hadde kjøpt. Spesielt når dem har dårlig råd fra før av.

 

Anonymous poster hash: 4924c...d7a

Skrevet

Ikke bry deg om verdien. Bedre om alle bare sluttet å tenke verdi, og heller satte pris på omtanken. Så vi får begynne med det selv.

 

Anonymous poster hash: 1cb78...eda

Skrevet

Tviler på moren blir flau når det er hun som har sagt hva du kan/bør kjøpe!

 

Anonymous poster hash: 55fb9...34f

Skrevet

Jeg spurte hva barnet hennes ønsket seg og fikk svar.Så spurte hun vår jente sitt ønske og fikk tips....uff jeg veit ikke altså.Jeg tenker bare hva jeg ville ha følt....😳

 

Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1

Skrevet

Ja men hun har nå ønsket det til sitt barn da, å du skriver at hun nok vet hva prisen ligger på.

Hva lurer du egentlig på?

 

Anonymous poster hash: 8ae6e...e5b

Skrevet

Synes det er temmelig frekt å kjøpe gave til 20 kr og ønske nie til 200kr tilbake

 

Anonymous poster hash: 4680e...d9a

Skrevet

Det kan jo hende at hun bare snakket om hva barnet hennes ønsker seg og ikke mente det som et tips til deg.

 

Anonymous poster hash: 4c231...6cf

Skrevet

Hun mente det som et tips....

 

Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1

Skrevet

Hun mente det som et tips....

 

Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1

Da synes jeg hun er ganske frekk

 

Anonymous poster hash: e0cc4...119

Skrevet

Tror jeg går å bytter til noe billigere imorgen.....😳Får håpe jenta vår har glemt av hva vi kjøpte🙈🙈

 

Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1

Skrevet

Tror jeg går å bytter til noe billigere imorgen.....😳Får håpe jenta vår har glemt av hva vi kjøpte🙈🙈

 

Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1

Hvorfor gav dere ikke deres gave samtidig som datteren din fikk sin?

 

Anonymous poster hash: 7940b...986

Skrevet

Hæ? Skylde på at den andre damen skal "slippe å føle seg dum", i stedet for å innrømme at du er millimeterrettferdig og gnien? Vær i det minste så ærlig at du sier at du er opptatt av pris og penger. Ellers hadde du aldri sneket i gaven.

 

Anonymous poster hash: ca5cb...98c

Skrevet

Jeg hadde ikke pakket inn gaven enda til jenta når hun var her så jeg sa vi kom innom imorgen med det.JO jeg sneik i gaven pga MOREN sine følelser!For jeg vet hva jeg selv ville følt.Jeg er overhodet ikke gnien, omvendt får jeg høre.Jeg gir heller for mye/betaler for mye enn akkurat eller for lite.Jeg er den som legger ut for alle i vennegjengen og aldri spør om en krone tilbake.Så grunnen var bare det at jeg vet at hvis det var meg hadde jeg tenkt at det var flaut rett og slett...

 

Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1

Skrevet

Hadde gitt gaven som planlagt. Føler ikke det er så viktig at det skal være samme peis. Og spesielt ikkehvis de har lite penger akkurat nå.

 

Anonymous poster hash: 88ff6...797

Skrevet

Jeg hadde gitt den gaven jeg allerede hadde kjøpt MED GLEDE! ✨❤️❤️ Hadde ikke falt meg inn at den andre ikke måtte føle seg dum (???). Man blir vel glad for dyre gaver..?

 

Anonymous poster hash: a6981...9c4

Skrevet

Jeg skjønner faktisk hva HI mener. Det er kjipt både å ha kjøpt "for billig" og "for dyrt". Jeg kjøpte en gang en ildfast form til en som ønsket seg det, og fikk er flott speil tilbake. Følte meg som en idiot i lange tider etterpå...

 

Anonymous poster hash: ddef9...58d

Skrevet

Takk for svar😊Ja er kjipt begge veier....derfor vil jeg unngå det...tenker for hennes del som ikke har så mye å rutte med,at det blir sårt for henne...tenker jeg for mye?!?🙈

 

Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1

Skrevet

Hæ? Skylde på at den andre damen skal "slippe å føle seg dum", i stedet for å innrømme at du er millimeterrettferdig og gnien? Vær i det minste så ærlig at du sier at du er opptatt av pris og penger. Ellers hadde du aldri sneket i gaven.

 

Anonymous poster hash: ca5cb...98c

Kunne ikke vært mer enig!

Skrevet

Tro hva dere vil😂👍🏻har gitt jentungen pakken nå💕Hun ble overlykkelig over å få en så stor pakke😃så da ble det slik👍🏻

 

Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1

Skrevet

Tro hva dere vil😂👍🏻har gitt jentungen pakken nå💕Hun ble overlykkelig over å få en så stor pakke😃så da ble det slik👍🏻

 

Anonymous poster hash: 8f1d1...3d1

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...