skinnfilla Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 (endret) Nå nærmer det seg veldig , og er igrunn ferdig med alt💪 Gaver under treet ,maten er handlet inn og huset er i helt grei stand😅 Gaver levert og mottatt. Jentene er fra seg av spenning,glede og nysgjerrighet. jeg gleder meg så til julaften , de får så mye fint og mange ting de virkelig ønsker seg. gleder meg til mine pakker, veldig spent ,for i år har jeg ingen peiling🤔 Og julemorgen ! Det mest fantastiske av alt! Barneføtter i trappa , ned for å sjekke julestrømper og om nissen har spist grøt og satt igjen en gave eller to til hvert barn❤️ God jul til dere alle sammen! Endret 22. desember 2016 av skinnfilla
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Gleder meg veldig jeg også! Har bare tre gaver igjen å pakke så er jeg ferdig med alt Så julaften skal kun NYTES Anonymous poster hash: d85a8...d5f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 Sånn overall gleder jeg meg, jeg også! Gleder meg til 2-åringen får julestrømpen sin julemorgenen og ser juletreet lyse når han kommer inn i stua Men jeg er litt sliten akkurat nå, for jeg synes det er deilig med en dag hjemme uten at noen andre kommer på besøk eller at vi skal på besøk (nesten HVER DAG er det noen innom her, ubudne som bare valser inn...), og fra igår og frem til 1. og antakeligvis 2.juledag er det noe familiegreier. Fra idag og til 1.dag er det bare familieselskap med samboers familie. Skulle helst bare vært hjemme 1.juledag, men men. Er nærmest høygravid i tillegg, så det sliter også litt på. Men men, jul blir det uansett og vi skal kose oss like mye som alltid! Anonymous poster hash: b66d3...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå