Gå til innhold

Gå til legen eller vente?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært tett i bihulene i tre uker. I begynnelsen var jeg ganske dårlig, skikkelig forkjølet i hele hodet, feber én dag. Ble bedre etter noen dager, men bihulene var like tette. Nesespray hjalp godt, så jeg brukte det i ti dager. Tok Paracet nesten hver dag også pga hodepine av trykket rundt øynene. Tett bare på den ene siden forresten. Etter de ti dagene var jeg bedre, og gikk en uke bare med saltvannsspray. Så ble jeg verre igjen, og har begynt med Otrivin igjen. Har ikke feber, allmenntilstanden er grei (litt energiløs, men det er jo julestri og jeg har en baby som sover dårlig). Det kommer litt grønt snørr i blant.

 

Bør jeg gå til legen i morgen i tilfelle jeg trenger antibiotika? Føler det er så teit å gå til legen når allmenntilstanden er god liksom... Men samtidig har det vart utrolig lenge nå og jeg vil bli frisk! Og i morgen er nok siste dag på lenge at fastlegen er på jobb.

 

Anonymous poster hash: 317cf...7fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært tett i bihulene i tre uker. I begynnelsen var jeg ganske dårlig, skikkelig forkjølet i hele hodet, feber én dag. Ble bedre etter noen dager, men bihulene var like tette. Nesespray hjalp godt, så jeg brukte det i ti dager. Tok Paracet nesten hver dag også pga hodepine av trykket rundt øynene. Tett bare på den ene siden forresten. Etter de ti dagene var jeg bedre, og gikk en uke bare med saltvannsspray. Så ble jeg verre igjen, og har begynt med Otrivin igjen. Har ikke feber, allmenntilstanden er grei (litt energiløs, men det er jo julestri og jeg har en baby som sover dårlig). Det kommer litt grønt snørr i blant.

 

Bør jeg gå til legen i morgen i tilfelle jeg trenger antibiotika? Føler det er så teit å gå til legen når allmenntilstanden er god liksom... Men samtidig har det vart utrolig lenge nå og jeg vil bli frisk! Og i morgen er nok siste dag på lenge at fastlegen er på jobb.

 

Anonymous poster hash: 317cf...7fd

Ring å hør med de du. Greit med en sjekk nå, isteden for senere i julen.

 

Anonymous poster hash: 88c73...2ea

Skrevet

Du kan forsøke nasonex som du får reseptfritt på apoteket, er nesespray. Hatt god effekt av den selv ved bihulebetennelse.

 

God bedring

 

Anonymous poster hash: 6eed1...2ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...