Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Hvor er den "magiske" følelsen av jula jeg hadde som liten? Eller er det slik at jo eldre man blir jo fjernere blir den? Idag er siste arbeidsdag både for meg og mannen, men føler søren meg ikke at det er lillejuleaften imorgen allerede. Har jo stelt i stand og alt, men uansett? Har dere julestemning? Anonymous poster hash: c8a6f...f2c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Julestemningen kommer til dem som ønsker den Anonymous poster hash: a11f7...cb2
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 Julestemningen kommer til dem som ønsker den Anonymous poster hash: a11f7...cb2 Selvfølgelig ønsker jeg julestemning. Har bakt masse med barna med julemusikk i bakgrunn og levende lys. Hatt juleverksted, julepynt i huset, og bare gjort masse hyggelig "førjuls-ting) men fortsatt.. Hi Anonymous poster hash: c8a6f...f2c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 Julen blir kanskje ikke slik som den var da du var barn, hi. Da var den helt magisk for meg, og det blir ikke det samme nå. Men jeg har en annen type julestemning. Tenker mye over hva julen betyr, hvor heldige vi er som bor i Norge, tenker på at slekt skal følge slekters gang, at solen snur osv. Klemmer barnet mitt og tenker på hvor heldig jeg er. Gleder meg til å spise god julemat og kose meg sammen med familien. Gleder meg til å se barnet leke med lekene sine. Hører på mine favorittjulesanger, som holder mange gode minner for meg. Jeg håper du kan finne noe som gir deg julestemning, selv om den julestemningen blir annerledes enn den var da du var barn! God jul! Anonymous poster hash: 03e96...b1e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 Du kan få litt av meg Her er nesten alt klart nå, og jeg gleder meg neste like mye som ungene. Trekker meg litt inn i min egen "boble" i disse dager. Skal handle inn siste rest i morgen, men resten av julen blir det bare familiekos. Elsker denne tiden. Anonymous poster hash: 69863...3ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå