Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Nevnt der for legen. Mente det kunne være vit/jernmangel. Det føles som en slags risting i hodet. Blir svimmel. Dårlig balanse. Øynene litt i kryss Mister styrke i armene Kvalm Trykk bak øynene Økt spyttproduksjon Jeg nevnte epilepsi, men det ble forkasta. Hva kan det være? Skulle ta piller i noen uker og så komme tilbake Men blir engstelig. Fikk det nå igjen i butikken. Ser ingen rød tråd ift når det kommer. Og det er ikke angst. Anonymous poster hash: 51bcd...00c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Jeg har en mann og et barn med epilepsi. De har begge ulike anfall. Og det du beskriver høres ikke ut som noe epilepsi anfall. Nå er ikke jeg en ekspert. Men har vært mye på kurs osv. Kan det være blodtrykksfall eller noe lignende? Anonymous poster hash: 05632...ca2
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 Jeg har en mann og et barn med epilepsi. De har begge ulike anfall. Og det du beskriver høres ikke ut som noe epilepsi anfall. Nå er ikke jeg en ekspert. Men har vært mye på kurs osv. Kan det være blodtrykksfall eller noe lignende? Anonymous poster hash: 05632...ca2 Vet ikke, men aldri hørt om blodtrykksfall som. Varer i 20 min? Anonymous poster hash: 51bcd...00c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 Grunnen til at jeg tenkte på epilepsi er at jeg har et dyr som har hatt det (død), og dyrlegen fortalte at de kan ha anfall uten at man ser det. Dvs små anfall, ofte. + økt spyttproduksjon. Epilepsi behøver ikke å være at man blir bevisstløs og rister. Finnes mange typer. Men legen sa at man ofte bare sitter og stirrer ut i luften.. jeg gjør ikke det. Så er vel noe annet.. men hva? Anonymous poster hash: 51bcd...00c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 Det vet jeg. Barnet mitt har bortfallsanfall, barnet har aktivitet på høyre side i området hjernet møter pannen. Han har også små altivitet hele tiden. Mannen min har gtk anfall. Hos han sitter forstyrrelsen lengre inn i hodet. Og når han ikke har anfall er det ikke aktivitey og registrere. Hvis du mistenker epilepsi be om en eeg undersøkelse. Hos barnet var det lett og påvise epilepsi. Men hos mannen måtte de framkalle et anfall. Anonymous poster hash: 05632...ca2
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #6 Skrevet 22. desember 2016 Kan det være blodsukkerfall? Jeg kan få litt det samme noen ganger, unntatt det med spyttproduksjonen, også føler jeg meg samtidig veldig "innadvendt"/klarer ikke å ta inn ordentlig hva som skjer rundt meg. Dette er ifølge legen blodsukkerfall. Hvis jeg passer på å spise jevnt, særlig når jeg er sliten, unngår jeg det. Jeg kan også motvirke det med sjokolade og farris hvis jeg merker at det begynner å komme. Anonymous poster hash: 7e482...580
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #7 Skrevet 22. desember 2016 Kan det være blodsukkerfall? Jeg kan få litt det samme noen ganger, unntatt det med spyttproduksjonen, også føler jeg meg samtidig veldig "innadvendt"/klarer ikke å ta inn ordentlig hva som skjer rundt meg. Dette er ifølge legen blodsukkerfall. Hvis jeg passer på å spise jevnt, særlig når jeg er sliten, unngår jeg det. Jeg kan også motvirke det med sjokolade og farris hvis jeg merker at det begynner å komme. Anonymous poster hash: 7e482...580 Ja. Sikkert. Men hvorfor får man det da? Vet ikke med spyttet da. Anonymous poster hash: 51bcd...00c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #8 Skrevet 22. desember 2016 Økt spyttproduksjon kan man ofte få hvis man er kvalm også... Og svimmelhet kan føre til kvalme.. Noen symptomer kan gjerne gi tillegssymptomer. jeg får en helt sinnsyk spyttproduksjon når jeg er kvalm.. Håper du finner ut av det, uansett hva det er! Prøv å ikke tenk worst case, men hvis pillene du har fått ikke hjelper bør du likevel pushe på for å bli testet for andre ting. Ikke godt når det skjer, enten det er farlig eller ikke. Anonymous poster hash: b56de...636
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #9 Skrevet 22. desember 2016 Ja får se da.. Ellers vil jeg helst få en ct eller noe. Anonymous poster hash: 51bcd...00c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #10 Skrevet 22. desember 2016 Jeg var plaget av blodtrykksfall som utartet seg litt lignende på det verste. De verste anfallene fikk jeg også mye spyttproduksjon som nok kom av svimmelheten og etterhvert kvalme. Jeg var ikke veldig kvalm, men litt. Bruker normalt ikke få særlig økt spyttproduksjon ved normal kvalme. Jeg fikk det av mineralmangel. Ta jerntilskuddene noen uker og få tatt nye prøver hos legen for å se om du responderer bra nok og øker verdiene dine. Hvis anfallene dine ikke gir seg så må du be om videre utredning. Anonymous poster hash: a6c28...472
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #11 Skrevet 22. desember 2016 Jeg var plaget av blodtrykksfall som utartet seg litt lignende på det verste. De verste anfallene fikk jeg også mye spyttproduksjon som nok kom av svimmelheten og etterhvert kvalme. Jeg var ikke veldig kvalm, men litt. Bruker normalt ikke få særlig økt spyttproduksjon ved normal kvalme. Jeg fikk det av mineralmangel. Ta jerntilskuddene noen uker og få tatt nye prøver hos legen for å se om du responderer bra nok og øker verdiene dine. Hvis anfallene dine ikke gir seg så må du be om videre utredning. Anonymous poster hash: a6c28...472 Ok, får håpe det "bare" er det. Tar 2 vit og jern.. spiser nok litt dårlig. Men ja, vi får se om noen uker. Skummelt er det. Anonymous poster hash: 51bcd...00c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #12 Skrevet 22. desember 2016 Du er ikke stiv i nakken eller noe? Jeg får slike anfall (senest på butikken i dag) innimellom når jeg sliter med smerter i nakke og skuldre. Bortsett fra spyttproduksjonen, men det kan være et symptom på et symptom som en over her skriver. Når man har stiv muskulatur i nakken hindrer det blodtilførselen til hjernen. Anonymous poster hash: f8ea1...3ee
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #13 Skrevet 23. desember 2016 Du er ikke stiv i nakken eller noe? Jeg får slike anfall (senest på butikken i dag) innimellom når jeg sliter med smerter i nakke og skuldre. Bortsett fra spyttproduksjonen, men det kan være et symptom på et symptom som en over her skriver. Når man har stiv muskulatur i nakken hindrer det blodtilførselen til hjernen. Anonymous poster hash: f8ea1...3ee Vet ikke? Kan be mannen massere meg i hvert fall Anonymous poster hash: 51bcd...00c
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #14 Skrevet 23. desember 2016 Jeg hadde en periode med slike anfall. Det kjentes ut som hjernen rett og slett ristet, jeg ble akutt svimmel og kvalm. Hos meg varte det ikke så lenge da. Det var en periode jeg jobbet veldig mye, og sov veldig lite. Har ikke hatt det siden. Kan det være pga stress for eksempel? Det er noe av det vemmeligste jeg har vært med på, så all sympati! Håper du finner ut av det! Anonymous poster hash: 4c8b7...0a3
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2016 #15 Skrevet 23. desember 2016 Jeg hadde en periode med slike anfall. Det kjentes ut som hjernen rett og slett ristet, jeg ble akutt svimmel og kvalm. Hos meg varte det ikke så lenge da. Det var en periode jeg jobbet veldig mye, og sov veldig lite. Har ikke hatt det siden. Kan det være pga stress for eksempel? Det er noe av det vemmeligste jeg har vært med på, så all sympati! Håper du finner ut av det! Anonymous poster hash: 4c8b7...0a3 Høres ut som noe av det samme! Har en ettåring som sover dårlig så ja.. kan absolutt være en årsak. Anonymous poster hash: 51bcd...00c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå